Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 669.1061 + T 669.1044 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Bajzë - GPS: 42°16'36.858"N, 19°25'17.827"E » - Datum: 31.5.2022 - Autor: Makyna - Zobrazeno: 1415x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Zde je přehled vozidel dopravce AlbRail:
https://albrail.al/en/mjetet-levizese/
Lokomotivy jsou s největší pravděpodobností dovezeny od nás. Uváděný čmelák 770 526 jezdil před lety u Mostecké uhelné s interním označením 256; ten druhý s divným označením 770 254 tam mohl někdy působit též - to 254 by odpovídalo internímu číslování MUS. Ta třetí, 711 081, odpovídá mašince T 334.0079, modernizované kdysi v ŽOS Zvolen a provozované před lety v Synthesii Semtín.
Může to někdo potvrdit nebo upřesnit?
Poutavá je i ta podbíječka s bulharskými nápisy...
https://albrail.al/en/mjetet-levizese/
Lokomotivy jsou s největší pravděpodobností dovezeny od nás. Uváděný čmelák 770 526 jezdil před lety u Mostecké uhelné s interním označením 256; ten druhý s divným označením 770 254 tam mohl někdy působit též - to 254 by odpovídalo internímu číslování MUS. Ta třetí, 711 081, odpovídá mašince T 334.0079, modernizované kdysi v ŽOS Zvolen a provozované před lety v Synthesii Semtín.
Může to někdo potvrdit nebo upřesnit?
Poutavá je i ta podbíječka s bulharskými nápisy...
Současná situace nákladní dopravy v Albánii je kromě soukromé vozby dopravce AlbRail velmi nepříznivá. Posledním významným zákazníkem byly železárny v Elbasanu. Zde byl pravidelně dopravován šrot z přístavu Durrës a občasné přepravy železného šrotu z Evropy. Bohužel i tento zákazník již nevyužívá služeb železniční dopravy. Kvůli ničivému zemětřesení v listopadu roku 2019 musel být šrot z Evropy překládán ve stanici Laç Gjorm na nákladní automobily. Překládka však nebyla dlouhodobě efektivní a tak došlo k útlumu této přepravy. Rovněž pravidelné přepravy do přístavu Durrës byly nahrazeny nákladními automobily. HSH aktuálně v nákladní dopravě realizují přepravy cukru, jehož překládka probíhá rovněž ve stanici Laç Gjorm.
Železniční stanice Bajzë je pohraniční přechodovou stanicí s Černou Horou. Po zmiňovaném zemětřesení zde byly od zbytku albánské železniční sítě odděleny lokomotivy T 669.1044, T 669.1048, T 669.1060 a T 669.1061. Kromě předposlední jmenované jsou všechny určeny pro vozbu nákladní dopravy.
Železniční stanice Bajzë je pohraniční přechodovou stanicí s Černou Horou. Po zmiňovaném zemětřesení zde byly od zbytku albánské železniční sítě odděleny lokomotivy T 669.1044, T 669.1048, T 669.1060 a T 669.1061. Kromě předposlední jmenované jsou všechny určeny pro vozbu nákladní dopravy.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko