Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 669.1051 + T 669.1060 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Lezhë - Milot - GPS: 41°41'27.703"N, 19°41'58.056"E » - Datum: 6.8.2018 - Autor: malard - Zobrazeno: 3557x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
NIcKON: Zajímavé čtení o železnici v Albánii k nalezení zde: http://lokomotivy.net/mag/Provoz_provoz_7_2018.pdf
10.10.2018 (13:55)
060 je na spojích do Shkodëru stálice. 051 jela nejspíš na zálohu.
09.10.2018 (22:48)
Rabín:Čmeláci mají výkon 993 kW (1 350 k). Neměl tam být ten výkon uvedený v koních? To už by bylo relevantnější (2 700 k).
Veliká krása! Nějakých 2 600 kW na dvanácti hnacích nápravách veze krátký vlak o 8 nápravách a nějakých 80 tunách maximálně. Věděl by autor, proč jely 2 lokomotivy? Ta druhá si jela pro nějaký nepárový osobní nebo nákladní vlak? A byla vůbec ve výkonu nebo se jen vezla? Na počet cestujících ve vlaku a potřebný výkon by na takovýto vlak byla ideální ojetá VT 628 z Německa. Je ale otázka, jak dlouho by v Albánii taková jemná technika vydržela být funkční. Ten čmelák tam nejspíš bude ideální nezničitelné vozidlo :)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko