..: Fotogalerie - detaily fotografie T 669.1051 + T 669.1060 :..
 

T 669.1051 + T 669.1060


T 669.1051 + T 669.1060Informace o fotografii:
 - Místo focení: Lezhë - Milot
 - GPS: 41°41'27.703"N, 19°41'58.056"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 6.8.2018
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3557x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

05.12.2018 (4:31)  
NIcKON: Zajímavé čtení o železnici v Albánii k nalezení zde: http://lokomotivy.net/mag/Provoz_provoz_7_2018.pdf
11.10.2018 (11:35)  
V jakém stavu tam čmeldové přežívají? A co stav svršku?
10.10.2018 (13:55)  
060 je na spojích do Shkodëru stálice. 051 jela nejspíš na zálohu.
09.10.2018 (22:48)  
Rabín:Čmeláci mají výkon 993 kW (1 350 k). Neměl tam být ten výkon uvedený v koních? To už by bylo relevantnější (2 700 k).
09.10.2018 (20:52)  
Veliká krása! Nějakých 2 600 kW na dvanácti hnacích nápravách veze krátký vlak o 8 nápravách a nějakých 80 tunách maximálně. Věděl by autor, proč jely 2 lokomotivy? Ta druhá si jela pro nějaký nepárový osobní nebo nákladní vlak? A byla vůbec ve výkonu nebo se jen vezla? Na počet cestujících ve vlaku a potřebný výkon by na takovýto vlak byla ideální ojetá VT 628 z Německa. Je ale otázka, jak dlouho by v Albánii taková jemná technika vydržela být funkční. Ten čmelák tam nejspíš bude ideální nezničitelné vozidlo :)

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko