..: Fotogalerie - detaily fotografie DH 417 :..
 

DH 417


DH 417Informace o fotografii:
 - Místo focení: Matmata - Touabaa
 - GPS: 34°5'33.479"N, 4°37'37.522"W  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 6.1.2014
 - Autor: Jiří Navrátil  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Vlak ONCF č.202 Oujda - Sidi
Kacem u vodní nádrže
Idrisse I.
 - Zobrazeno: 8081x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
25.04.2014 (11:01)  
Neskutečné, úžasné, tak z pouště jsem fotku ještě neviděl. Ten leden byl podobný počasím i v české kotlině, ale i tak. Fakt dobré.
23.04.2014 (16:58)  
Obzvláště se mi líbí ten kontrast mezi krásně zelenou trávou popředí a vyprahlou pouští v pozadí, výborná fotka!
23.04.2014 (13:56)  
Také jsem si říkal, co tam dělají CZ/SK vozy..
Jinak naprosto parádní..:)
22.04.2014 (23:45)  
Vozy mi take prijdou jako Slovenske, ten prvni zase jako ceska hospoda.
22.04.2014 (21:52)  
Jejda, Lapil, teď si čtu Váš koment znovu a jsem ho poprvé blbě pochopil!
Vy píšete, že na mapě je přehrada zachycena při vyšším stavu vody, než na fotce. A já to pochopil tak, že na fotce se ta přehrada nezdá tak velká, jak je ve skutečnosti.
O voze a o koze... :)
22.04.2014 (21:51)  
Naprostá bomba!

Zajímalo mě, co je to za mašinu a něco jsem si vygooglil, a ačkoliv se na to nikdo neptá, třeba to někoho bude zajímat. Jedná se o aktuálně dodávanou modernizaci (řada DH 400) na bázi poměrně rozšířeného "exportního" typu GM EMD GT26CW-2. Těchto strojů bylo do Maroka dodáno v 70. letech 22 (ve dvou rychlostních verzích, původně DH 350 a DH 370). Momentálně probíhá jejich modernizace, zprostředkovaná americkou firmou NREC (dodavatel second-handových strojů), vlastní práce probíhají v TŽV Gredelj. Má být dodáno 30 strojů, na což původní marocké nestačí, zbytek je na bázi chorvatských 2063, což je zase GT26CW-2.
22.04.2014 (21:58)  


Díky za velmi zajímavé doplnění, ty mašiny mi přišly nějaké povědové.
Většina elektrických tam naopak pochází z Francie a jsou také různě modernizované.
22.04.2014 (20:10)  
Parádička, to jsou dálavy!

Lapil: no jo, ten pohled z fotky vážně klame, asi jak jsou ty protější kopce jen samý písek je těžké chytit měřítko, přitom druhý břeh je 2km vzdálený.
22.04.2014 (19:08)  
Ta souprava mně fakt silně připomíná naše české (poslední vůz) a slovenské (3. od lokomotivy) vozy... Dokonce až tak, že jsem si ze začátku říkal, kde se tam tak daleko berou. :-)
22.04.2014 (18:07)  
Skvělá kompozice a členění (tématické i barevné) - zelené popředí, modrý střed a vyprahlé hory vzadu a všecko rozdělené hlavním motivem uprostřed.
22.04.2014 (22:02)  


Díky, na tvorbu kompozice bylo naštěstí spousta času, v tomto úseku jezdí osobní vlaky po několika hodinách, nákladní jsem žádný bohužel za celý den u trati nepotkal.
22.04.2014 (17:38)  
Moc pěkné a zajímavé. Ten most s pěti oblouky patřil k původní trati před stavbou přehrady? Patrně je to paralela toho, co máme u Chebu - při plném stavu přehrady bude nejspíš skoro celý pod vodou...
22.04.2014 (18:12)  


Děkuji.
Podle všeho je starý most součástí původní trati před stavbou přehrady (1973), silniční v oblouku by zde neměl opodstatnění. Na některých fotkách je skutečně potopený ve vodě, jinde je ještě více odkrytý. Pro focení bych asi uvítal mírně vyšší stav vody, aby se nový most ve vodě více odrážel.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko