Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
854.021-3 + T 478.1004 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Turnov - Datum: 15.6.2018 - Autor: Chary - Zobrazeno: 3808x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Když nepůjde motor spustit, tak je celá rekonstrukce do "původního" stavu k ničemu. Pochybuju, že se to někdy podaří, zůstane takhle, jak je. Proti vozům s posuvnými dveřmi má výhodu, že se dají použít všechny 4. Ty posuvné dveře nad protismykem výrobce poněkud nedořešil, tedy to sklopné stupátko. Ženská se tam zaskne podpatkem a letí obličejem na beton.
Když jezdí Kyklop, Stříbrný šíp i Komárek, nelze pochybovat, že by se podařilo vrátit Hydře původní motor. Spouštění je fakt detail.
Proto na to přivádím řeč. Souvislost s muzejnictvím je přes peníze. Původní motor se startoval dynamostartérem s minutovým výkonem 26 kW, který jako dynamo dával 125 V a nabíjel tu zmíněnou baterii 96 V, 150 Ah. Současná baterie má 24 V, 300 Ah, je tedy poloviční, protože k startování současného motoru to stačí. To se bude muset nějak sesouladit.
Obávám se, že peníze budou to poslední, čeho budou mít případní hydromuzejníci nazbyt.
Samozřejmě, že i ten původní motor chcete nastartovat, když už ho tam dáte. Ale čím a jak to uděláte, je z muzejnického hlediska dost jedno.
Pokud by se vrátil původní motor, musíte ho nějak startovat. Úplný detail to není.
08.08.2019 (21:50)
Takové detaily, jako napětí palubní sítě, jsou z muzejnického hlediska dost podružné.
A to se mýlíte! Musí to být do posledního detailu. Tedy včetně toaletního papíru (připomínajícího brusný papír), zapomenuté bekovky na polici pro zavazadla, voskovaného kelímku v koši a Rudého Práva kdesi na sedadle.
Když muzejní, tak se vším všudy.
A to se mýlíte! Musí to být do posledního detailu. Tedy včetně toaletního papíru (připomínajícího brusný papír), zapomenuté bekovky na polici pro zavazadla, voskovaného kelímku v koši a Rudého Práva kdesi na sedadle.
Když muzejní, tak se vším všudy.
M474: asi nijak. Takové detaily, jako napětí palubní sítě, jsou z muzejnického hlediska dost podružné.
Zůstaly mu skládací dveře a někde je schovaný původní motor. Docela by mně zajímalo, jak se bude předělávat elektrická výzbroj na původních 96V.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko