..: Fotogalerie - detaily fotografie 854.021-3 + 854.027-0 :..
 

854.021-3 + 854.027-0


854.021-3 + 854.027-0Informace o fotografii:
 - Úsek: Martinice u Velkého Meziříčí - Velké Meziříčí
 - Datum: 2.7.2010
 - Autor: Pavel Martoch  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5745x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
15.11.2010 (22:25)  
topič > ups... tak to mysleno nebylo a diky za vysvetleni. Kdyz to po sobe ctu, nejednoznacnost vidim, ale pred tim mi to bylo naprosto jasne. Organizatorum zvlastni jizdy se omlouvam za nesikovne formulovanou pripominku, smerovanou vyhradne na provozovani pulek sestivozove Vindobony v pravidelnem provozu.
15.11.2010 (22:19)  
Sim: Ty jsi to tedy napsal dost nejednoznačně. Z tvého komentáře se dalo usuzovat na to, že organizačně nevydařená byla jízda na fotce zobrazené "Vindobony" z Prahy do Brna, což bych považoval téměř za denunciaci organizátora, který zažehnal hrozící průser a briskně vyjednal náhradní trasu tak, že při úvrati v Ledečku se již vlak srovnal s původním jízdním řádem. Klobouk dolů.

Co se týče tehdejšího provozu, pak souhlasím, že půlení soupravy v Praze a její výměna nebylo zrovna šťastné a pro cestující komfortní řešení. :-)
registrovaný uživatel Kosny  mail  
Počet komentářů uživatele23 »fotek 0
15.11.2010 (19:47)  
No dobra tak jsem se ztrapnil. Neni to poprve a urcite ani naposled :D, ale jeste jsem se ptal co to bylo za akci ? to uz zde fakt neni psano...
Bydlim nedaleko od Velkeho mezirici a neak mi to uniklo..
15.11.2010 (19:50)  


Byl to zvl. vlak Praha - Brno přes trať 212, s odbočkou do Velkého Meziříčí u příležitosti zahájení SPP. Přes víkend 3.-4.7. tato souprava( bez jídeního vozu) jezdila vybrané výkony na trati 251.
15.11.2010 (19:08)  
topič > myslim system "toceni" souprav, lepe receno jejich pulek. Prestoze to v dane situaci lepe vymyslet neslo, komplikace s vypravovanim a zbrojenim vlaku "v pulce cesty" tady byly. Takze narazka byla spis na to, ze spousta lidi povazuje tuhle Vindobonu za jedinou pravou ceskou a tedy za to nejlepsi, co tu jezdilo a jezdit mohlo - pritom to ve sve podstate byla znouzectnost, co se organizace jejiho provozu tyka. Ja s tim samosebou osobni zkusenost nemam, ale podle me vlastni predstavy si lide v tomto kolotoci zapojeni docela oddychli, kdyz stafeta vedeni Vindobony byla predana "o stat dal".

Pavel Martoch > co neni (nebylo) jasne? Vyse rozvinuta myslenka poslana topicovi, nebo zneviditelneni dalnice?
15.11.2010 (19:12)  


Zde rozvinutá myšlenka:)
15.11.2010 (15:58)  
Sim: Organizačně nevydařené? Kdopak to tvrdí?
15.11.2010 (15:46)  
pepas87 > ... o dva vozy vic ... ale souhlas, na netu je toho o tehle sice nostalgicke, ale organizacne ne zrovna vydarene provozovane Vindobone dost.

A k fotce ... krome pekne zachycene soupravy se mi moc libi "zneviditelnena" dalnice v pozadi.
15.11.2010 (18:49)  


Co tím chtěl básník říci?
15.11.2010 (15:35)  
Než se někteří budou ptát, doporučoval bych se podívat do popisku fotky, který se nachází nahoře na stránce. Při nejmenším si ušetří aspoň ostudu. Ono totiž u každé fotky kromě jiného je uvedené i přesné datum pořízení. Přečíst si ho je určitě jednodušší než psát hloupý komentář. ;-)
15.11.2010 (15:25)  
horatio:přesně takováto souprava dříve na Vindoboně jezdila, jen měla o 3 (??) vozy víc....

pohledej na internetu, je tam spousta odkazů..
registrovaný uživatel Kosny  mail  
Počet komentářů uživatele23 »fotek 0
15.11.2010 (15:24)  
Kdy to bylo foceno ? To byla neaka akce asi ze ? tady prece jezdi pouze 810..
15.11.2010 (14:55)  
RV: Ještě že taková Vindobona není :D Její rychlost by nebyla půvabná. Zato tento snímek míří k dokonalosti a odemně tedy za plný počet.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko