Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
854.008-0 + 954.212-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Kytlice - Jedlová - GPS: 50°49'9.003"N, 14°32'27.68"E » - Datum: 18.12.2009 - Autor: NIcKON - Pozn.: Evička s Bóďou místo reginy na Os 2608 - Zobrazeno: 4505x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Honnzok: Bože, a neonové podsvícení podvozků byste nechtěl? :-D
19.12.2009 (15:02)
Sice proti NIcKONovi nic nemám to ne, ale podle toho, co jsem četl a viděl, je známo, že 852 byly konstruovány pro dopravu lehkých vnitrostátních rychlíků a že 853 byly na MEX Hungaria(mezistátní). Mezi 852 a 853 nejsou zásadní rozdíly, takže bych to odhadl, že 852 byly vlastně 853, které byly upravené pro vnitrostátní provoz(jiná převodovka pro časté rozjezdy).
Nevím, podle mě byl vývoj motorvé řady 852/853 hlavně kvůli vezení MEX Hungarie + Vindobona proto jejich vysoká maximální rychlost, vlastně nejjvyšší v motorové trakci v majetku ČD
Jen nemaj taky některé hydry xenoy či ledky slušelo by jim to víc
Jen nemaj taky některé hydry xenoy či ledky slušelo by jim to víc
S tím si dovolím nesouhlasit. M 286 i M 296 byly svého času stavěné jako univerzální motoráky, jejichž hydrodynamický pohon byl vnímán jako mimořádně vhodný pro časté rozjezdy a provoz v horských oblastech. Což přesně sedí na tyto lužické, ale i jiné osobáky, kde dnes katry jezdí.
Oba: Má to jede háček chtělo by to 843. 854 je líná a + je to R motor na osobácích nemá co dělat!!!!!!
19.12.2009 (13:15)
Nádhera, tyhle soupravy jsou fakt skvělý: nejsou dlouhý, pojmou hodně pasažérů, moc nežerou palivo. Prostě ideál českých regionálních kolejí. Jinak, fotka je fakt krásná, nepostrádá atmosféru, takže 5*
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko