Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
852.002-5 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Trutnov hlavní nádraží - Datum: 1.6.2003 - Autor: Miroslav Just - Pozn.: vlevo 853.007, vpravo 853.012 - Zobrazeno: 2325x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Motory mají nové, ale momentové charakteristiky dieselů se obvykle podobají jako vejce vejci. Dynamika jízdy je především věc přenosu výkonu. Převodovky zůstaly, ale celé je to líp regulované.
Části spojů do Chlumce sebrali řídicí vozy, takže jsme se částečně vrátili zpátky.
Části spojů do Chlumce sebrali řídicí vozy, takže jsme se částečně vrátili zpátky.
Co vím a slyším, tak mají nové motory. Tedy nové, už jim taky pár let je.
Ale NIcKON má kus pravdy. Osobně dokonce tvrdím, že dřív bylo všechno lepší :-). Viz Prokopova Kolej Yesterday: "To ještě rostly holkám vlasy..." https://www.youtube.com/watch?v=q8I6G6v7Q7A
Ale NIcKON má kus pravdy. Osobně dokonce tvrdím, že dřív bylo všechno lepší :-). Viz Prokopova Kolej Yesterday: "To ještě rostly holkám vlasy..." https://www.youtube.com/watch?v=q8I6G6v7Q7A
Ne vždycky; jako staromilec musím prohlásit, že u 854 se zachovalo to, co potřebuju k životu - dostatečná rozteč sedadel, polospouštěcí okna, zhasínací zářivky, u některých vozů přibylo, že ve stanici lze a subjektivně se, snad díky nové regulaci, zlepšila i dynamika jízdy.
12.05.2020 (13:23)
Jo, to byly časy...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko