..: Fotogalerie - detaily fotografie 852.001-7 + 853.012-3 :..
 

852.001-7 + 853.012-3


852.001-7 + 853.012-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Karlovice-Sedmihorky - Hrubá Skála
 - Datum: 26.8.2005
 - Autor: Pavel Šturm  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3601x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
18.12.2018 (9:43)  
S tím zachováním hydry jako muzejní - Nickon má pravdu; poslední hydry nabíhaly do rekonstrukce v roce 2006, samozřejmě se ozývaly hlasy, že by bylo fajn nějakou zachovat (nebo dvě, "aby bylo na Vindobonu"). Tehdy se to spláchlo tím, že dvě 854 dostaly "retronátěr", protože ta potřeba 854 v provozu byla fakt nutná; 814 teprve začínaly, o dodávce "něčeho jako Desir" se tehdy tady nikomu ani nesnilo. Když pár let poté proběhla dodávka sharků a stadlerů, bylo to jen díky podpoře EU (dodatečně pár vlaků koupily "ze svého"). Situace na české železnici se za těch vlastně nemnoho let od toho roku 2006 zásadně změnila, pražské hydry za rok zřejmě přijdou o značnou část vykonů a uvidíme, jaký bude jejich daší osud.
18.12.2018 (2:11)  
Když hydry ještě vozívaly Vindobonu, stávalo se docela často, že jedna po cestě zdechla a klidně ze Cmuntu ji ta druhá musela pobrat sólo. Nicméně neslyšel jsem, že by objížděli, i když padla zrovna ta vlaková. Prý se kvůli obavám z ostudy dojelo i tak.
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
18.12.2018 (0:51)  
Každýho otvíráka přechodů spolehlivě vyléčí, když přijede s jedním motorem a soupravou na konečnou místo včas v čas odjezdu zpět, případně když se vedoucí hydra pokazí a je potřeba jí vyměnit s postrkovou.
17.12.2018 (20:45)  
Obávám se, že provozní potřeba velkých motorů byla v době rekonstrukce tak naléhavá, že na vyčlenění byť jen jediného nebyla naděje. Navíc byly, pokud se pamatuju, všechny před rekonstrukcí v dost příšerném stavu, přičemž spolehlivostí tento typ nevynikal ani jako nový.
17.12.2018 (20:30)  
Zrovna u těchto motoráků mě fakt mrzí, že se nezachoval jediný muzealní kus. Palec nahoru za tuto fotku.
17.12.2018 (19:40)  
To bylo v 80. a 90. letech normální. Platilo to zpravidla dokonce i tehdy, když byla hydra otočená správně. Návalky měla sice otevřené, ale průchod zamčený. Proč to tak bylo nevím, tipuju, že se prostě někomu nechtělo je odemykat, ale to je jen dohad. Hydrolog Pavel by snad věděl přesněji. Ještě markantnější to bylo u dlouhých víkendových spěšňáků na 070, které často vozily tři nebo dokonce čtyři hydry (z toho jedna vložená). Průchody bývaly zavřené i mezi dvěma hydrami, i když jinak stály správně. Souprava tak byla rozdělená až na šest vzájemně nepropojených prostor (vozy měly průchody otevřené), což jistě oceňovalo nejméně devět z deseti průvodčích.
17.12.2018 (19:59)  


Láďo myslím, že je to přesně jak píšeš. Ještě pár let zpět to nikdo nepožadoval a hlavně neřešil, tak se přechody nechávaly zavřené, také bylo na vlaku více lidí a tak byl na HV nějaký ten personál. Navíc i od pár fírů co jezdívaly na starých hydrách víme, že přechody často táhlo a díky nim byla na stanovišti hrozná zima, tak byly někde i na pevno zadělané. Dnes se to naopak řeší daleko více, aby byla souprava pokud to jen jde průchozí… a kupříkladu u Tanvaldských R už návalky připravují fírové v Harrachově. U rekonstrukce se pak řešilo i více právě ono těsnění návalků.

http://www.854foto.net/galer1/854217_Harrachov_DSC_1007.jpg

http://www.854foto.net/galer1/854213_Desna_R1145-Jizera_2018-12-16_DSC_4332.jpg
17.12.2018 (19:30)  
Mě spíš fascinuje, že je to komplet neprůchozí
17.12.2018 (19:40)  


Ono se nad tím tehdy nějak neuvažovalo (nepřemýšlelo). Osobní vlak přijel od Hradce Králové na Hrubou Skálu, tam na postrk najel MV, který tam čekal a společně jely dále do Turnova město, pak zpět na Hrubou Skálu, kde zůstával postrkový MV na další výkon. Takže ne vždy by to následně vyšlo, aby byla souprava průchozí.
17.12.2018 (19:08)  
Přesně tak ještě vše před reko.

Zde bylo zajímavostí, že mezi Turnovem a Turnovem město probíhala oprava mostu, a tak všechny vlaky z Hrubé Skály směr Turnov zastávka byly vedeny panťákem a to různého složení 852/3/4 + vůz + 852/3/4.
http://www.854foto.net/text/vyluka041.html
17.12.2018 (19:03)  
Pěkní historici. To jsou těsně před rekonstrukcí, ne?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko