..: Photo Gallery - Photo details 844.001-8 :..
 

844.001-8


844.001-8Informace o fotografii:
 - Section: Chodov - Karlovy Vary-Dvory (Chodov)
 - Datum: 2.10.2012
 - By: Robert Velechovský 
 - Comm.: Tak konečně ve svém moři.
 - Zobrazeno: 8364x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
08.10.2012 (17:49)  
Keprt: Samozřejmě, že by muselo dojít ke zvýšení TR. A to od toho zdvojkolejnění tak nějak očekávám, bo za současného stavu nemohu tu druhou kolej jen tak položit, určitě by se musela trať někde narovnat.
08.10.2012 (16:31)  
miropro: Je sice pravdou, že dálkové spoje autobusů mezi Brnem a Budějovicemi jsou zhruba stejně rychlé ...

Správné poslední slovo v této větě je spíše pomalé a to ještě s přívlastkem zoufale.
08.10.2012 (13:09)  
mirpiro: trať 240 pro spojení Brno-Jihlava neučiní alespoň trochu konkurenceschopnou ani dráty, ani druhá kolej, ale jen a pouze zvýšení TR, ergo zásadní přestavba (přinejmenším) lokálkového úseku Zastávka-Okříšky. Jestliže se někde vlak plouží max 60, tak je celkem jedno, jestli se takto plouží v E nebo T trakci a nebo jestli ušetří 2 minuty díky tomu, že se "vykřižuje" nškde na trati a ne ve stanici.
08.10.2012 (12:44)  
Když vidím některý zdejší šotouše slintat nad megalomanskejma vizema elektrifikace tratě z Brna do Zastávky nebo rovno do Jihlavy, je mi do breku, že to lobbistům někdo žere.
Tak nemusí se nutně jednat o elektrifikaci, ale minimálně by se měla trať Brno - Jihlava zdvoukolejnit. Tím pádem by došlo ke zkrácení jízdní doby nejen mezi těmito krajskými městy (dnes je pochopitelně rychlejší jet po dálnici), ale i mezi Brnem a Českými Budějovicemi. Je sice pravdou, že dálkové spoje autobusů mezi Brnem a Budějovicemi jsou zhruba stejně rychlé jako vlak, ale pokud by došlo k výraznému zkrácení jízdní doby z Brna do Jihlavy, myslím si, že by lidi volili spíše vlak na tuto štreku.
08.10.2012 (9:16)  
Já bych úplně na začátek, než začnete něco dokazovat, doporučoval nadefinovat si, co rozumíte slovem "vyplatit". Když se shodnete na významu tohoto slova v kontextu probíraného tématu, můžete se pustit do argumentů a důkazů :o)
08.10.2012 (9:08)  
v tuto chvíli není v Česku trať, o jejíž elektrifikaci by se vyplatilo byť jen uvažovat

Mno, tak tohle je dost odvážné tvrzení. Zkuste důkaz sporem na příkladu příměstské trati Otrokovice - Zlín.
07.10.2012 (19:03)  
že by nastal postupný soumrak elektrizovaných železnic ?

Ale no tak, elektrická vozidla se stále masivně produkují, takže tak zlé to asi nebude. Jen je třeba rozlišit, kde ta elektrická trakce je (více či méně) rozumně nenahraditelná nebo nějak výhodná (VRT, jiná kapacitní a rychlá osobní doprava, těžká nákladní doprava - i když v Americe to funguje i bez E) od případů, kde je způsob dodání energie na kola celkem lhostejný (třeba diskutovaný případ 844 pod dráty) a další faktory můžou mluvit pro diesel (viz JTB).
Registered user Alex7 
Number of user's comments25 »fotek 0
07.10.2012 (18:24)  
Žraloci jsou pro tuto trať ideální, protože mohou zajížďet do Dolního nádraží v Karlových Varech a tím zlepšit dopravní obslužnost. Jestli to budou dělat v příštím GVD, to nevím.

Se zmiňovaným Litvínovem to je podobné.
Registered user Zdenda M  mail  
Number of user's comments7 »fotek 0
07.10.2012 (17:05)  
Myslím že pro danou trať by bylo ideální vozidlo dvoudílný Panter stejný jako pro Jihočeský kraj. A vhodnou tratí v Karlovarské kraji pro Žraloky třeba Karlovy Vary - Potůčky. Tady v kopcích by se lehká motorová jednotka zaplatila sama jen na úspoře provozních nákladů proti současným soupravám 742 + 3x010
A ani se mi nechce věřit, že je to jen náhoda, že se všechny ty Žraloci a Panteři objeví v krajích těsně před krajskými volbami :-)
Registered user HaWe 
Number of user's comments9 »fotek 0
07.10.2012 (15:56)  
Tak, že by nastal postupný soumrak elektrizovaných železnic ? A co ta zamýšlená /snad/ doelektrizace 2 km z Louky u Litvínova do Litvínova. Nesmysl ? Žralok by to zřejmě taky vyřešil.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko