..: Fotogalerie - detaily fotografie 844.001 :..
 

844.001


844.001Informace o fotografii:
 - Místo focení: Malý zkušební okruh VUZ
 - Datum: 23.5.2012
 - Autor: Richard Weber  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 27666x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
30.05.2012 (7:45)  
Pro upřesnění: nepsal jsem, že lamino vůbec lítat nebude, jen že moc lítat nebude. Z lamina je samozřejmě čelo, boky jsou magnetické, takže nějaká železená slitina.
25.05.2012 (20:54)  
osklive ale horsi nez regionova to nebude:)

aspon je to technologie techto let a ne prestarly sunt

konecne nove vlaky v cesku!
25.05.2012 (12:58)  
Vranitko: Výhled, přesněji jeho omezení, je daní za splnění TSI předpisů na crashe. A na co mít v kabině vysoké čelní okno, když jeho značnou část by pak zakryl pult jako třeba u 471? Bohatě stačí, je-li spodní hrana čelního okna totožná s horní hranou pultu. Navíc to pak i snižuje potřebný výkon klimatizace, jelikož při zmenšení okna se do kabiny nedostane tolik tepla od slunečního záření. A nezasklenou "mrtvou" plochu lze využít třeba pro vedení kabelových tras nebo rozvodů vzduchu od klimatizace. Splňuje-li to výhledy podle UIC 651, je všechno v pořádku. S kamerami se nemýlíš, jsou to ty malé výstupky u spoje mezi kabinou a skříní, těsně pod horní bílou linkou.

Canis.Maior: Laminátové třísky budou létat, železo je až pod tím, co je vidět zvenčí. Takovéhle tvary snad nejdou nakonstruovat v žádném 3D programu pro práci s ohýbanými plechy, a po svaření by se to asi dost brutálně zkroutilo :)
25.05.2012 (12:49)  
Canis.Maior: obávám se, že ze železa není také, protože železo slouží jen na výrobu oceli nebo litiny
25.05.2012 (12:00)  
Optus: Myslím, že s polskými výrobky (alespoň těmi z dopravního strojírenství) to nebude tak zlé. Koneckonců nějaké ty podvody se mohou stát i u nás (například zvlněná dálnice D47). Mimoto s tou solí a těmi vajíčky to byli malí soukromníčkové, kterým šlo o to se pořádně napakovat, kdežto PESA je docela velký a známý podnik, kterého by se negativní reklama dotkla mnohem více. Zároveň to závisí i na zákazníku, v tomto případě ČD, jak si ošetří, nejlépe už při uzavírání smlouvy, případné problémy s dodávkami. Z tohoto pohledu to dělají nejlépe asi SBB.
Jinak jednotka je tvarově jistě zajímavá. Podstatné je, jak se ten design osvědčí v provozu z hlediska pracovního prostředí pro strojvedoucího...
25.05.2012 (11:14)  
Koukám, že označení vozové třídy je ve fontu PKP, nikoli ČD...:-))
25.05.2012 (11:04)  
V těch 31 jsou započítané i nějaké nakoupené přímo ČD "za vlastní". Z ROP je 19, možná o pár kusů více z "ušetřených peněz", ale určitě ne všech 31.
25.05.2012 (9:34)  
Martin Keppert) nic se nestalo :-)
Mě by zajímalo, jak je to s tím počtem. Bude jich 31 nebo víc? V těch 31 jsou i ty nakupované přímo ČD nebo to jsou jen ty z ROP? Bude příp. ještě nějaká další dodávka (tj. je tam opce)?
25.05.2012 (9:09)  
to Petr budvar
Po střetu toho laminátu moc lítat nebude, jednotka je ze železa.
25.05.2012 (8:20)  
pěkná fotka, gratuluji k otevření "nové sekce v galerii" ;-)

Jednotka zajímavá, zpočátku se mi taky nelíbila, ale myslím, že je to "o zvyk" jinak podle mě je to taková Nová zamráča :D Ale jméno žralok tomu sedí taky. Tak hlavně ať to brzy jezdí

Zajímalo by mě, jaký výhled z toho asi fíra má, přední okno mi přijde spíš jako průzor v tanku, do oblouků ASI taky moc vidět nebude? Zpětná zrcátka to nemá, takže už je vybavena kamerami na dveře? Mohly by to být ty malé výstupky za kabinou těsně pod bílou linkou?
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko