Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
843.004-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: ELNA Opatovice nad Labem - Čeperka - Datum: 1.10.2015 - Autor: Jiří Navrátil - Zobrazeno: 5120x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Astartoth: Samozřejmě! Podívej se do katastru, komu ta pole podél trati patří a můžeš si bejt jistej, že místo zajíců a bažantů tam budou brzo bydlet Zajícové a Bažantové.
Na této stavbě je vůbec nejvíce zarážející konstrukce pardubického zhlaví ve Stéblové, která znemožňuje napojení druhé koleje na Pardubice.
21.10.2015 (15:28)
Na téma phs jeden zajímavej článek. http://zpravy.aktualne.cz/domaci/u-koleji-pribyvaji-tuny-betonu-proti-hluku-jsou-predrazene-a/r~b7bc2dbe6cd311e5b3730025900fea04/
JiP: ono nebyt teto salamove investice, tak neni ani tento kousek salamu. Kdyby se melo investovat do celeho najednou, tak se jeste dalsi dva roky diskutuje s Evropskou komisi, a pak by z toho byl jeste vetsi paskvil. Takhle je alespon slusne udelany salam.
A co se tyka celkoveho uzavreni na rok, tak to by substrat na paralelni "vpodstate-dalnici" a kolik by se ho pak vratilo zpatky, ze...
A co se tyka celkoveho uzavreni na rok, tak to by substrat na paralelni "vpodstate-dalnici" a kolik by se ho pak vratilo zpatky, ze...
Nádhera! Konečně i tato trať dostala krásný moderní rovný úsek a zde to krásně vynikne. Ale stejnak tu jezdí tyhle motory a asi se to jen tak nezmění... 5*
Vyborna dokumentacni fotka. To ze se na toto cekalo desitky let a i ted je to v podsate hotove porad jen na oko je jasna ukazka nekoncepce dopravni staveb. Osobne bych tu trat z Hradce do Pardubic na rok zavrel uplne a celou a jednou velkou investici to predelal rovnou na konecny stav-160 km/h a cele dvojkolejne. Takhle se do toho bude zase znovu kopat a cele se to potahne leta-vubec se nedivim ze lidi od verejne dopravy utikaji, jakmile muzou. Toho kdo vymysli tyto "salamove" investice bych nechal povinne po takove rozkopane trati par let jezdit. To je fakt dneska tak strasny problem behem jednoho roku zdvojkolejnit 20 km trati, ktera je navic rovna jako mlat?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko