Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
843.008-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Opatovice nad Labem-Pohřebačka - Čeperka - Datum: 10.6.2014 - Autor: malard - Zobrazeno: 2986x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Historická bude, pokud vyhraje Arriva. Případně ČD nechystají za rok něco nového v řazení?
28.06.2014 (11:19)
M 474 003: Jste prosím úplně mimo. Čí politický zájem? Individuální doprava je všemi možnými regulacemi (nebo nápady na ně) spíše zadupávána do země. Ale to sem nepatří.
28.06.2014 (10:43)
Aha, takže proto, abych mohl na zadrátovaném úseku jezdit na šťávu z trojele, spálím na úseku bez drátů víc nafty, protože s sebou musím tahat elektrovýbavu...
Hybridní jednotky/lokomotivy mají smysl tam, kde je naopak výrazně kratší úsek bez drátů.
btw. - ta elektrika se taky musí někde vyrobit, v tomto případě pravděpodobně pálením uhlí v Opatovicích ;-)
Hybridní jednotky/lokomotivy mají smysl tam, kde je naopak výrazně kratší úsek bez drátů.
btw. - ta elektrika se taky musí někde vyrobit, v tomto případě pravděpodobně pálením uhlí v Opatovicích ;-)
Dale Cooper
Skutečně je politický zájem nahnat lidi do aut.
Tahle obluda měla být už v roce 199X v provedení se sběračem řada 443 a 543 s možností ovládání vozů 843. Takže to mohlo na takových spojích jezdit.
Skutečně je politický zájem nahnat lidi do aut.
Tahle obluda měla být už v roce 199X v provedení se sběračem řada 443 a 543 s možností ovládání vozů 843. Takže to mohlo na takových spojích jezdit.
27.06.2014 (23:10)
M 474 003: zájem je dostat lidi do aut.
Tohle myslíte skutečně vážně?
Tohle myslíte skutečně vážně?
Tak pokud je to takhle málo, je to OK. Ale třeba osobáky na celoelektrifikované trati 220 v podání regionovy ne. Vím, není nic jiného (třeba Panter by bodnul :) ).
Je vybrán již zhotovitel Skanska, a.s. pro stavbu "Modernizace trati Hradec Králové – Pardubice – Chrudim, 1. Stavba, zdvoukolejnění úseku Stéblová – Opatovice nad Labem". Informační touhy lze nabažit třeba zde: https://www.vhodne-uverejneni.cz/zakazka/modernizace-trati-hradec-kralove-pardubice-chrudim-1-stavba-zdvoukolejneni-useku-steblova-opatovice-nad-labem
M 474 003: je stavební povolení na tzv. 1. stavbu: Stéblová - Opatovice nad Labem (od 12.2014 pod názvem Opatovice nad Labem-Pohřebačka). Dokončení konec 2016. Co bude dál, záleží na penězích.
Nojo, tak ale už i v minulým století, konkrétně od roku 1993, se dalo jezdit závisle až do Jaroměře ;-)
Chary: nojo..., já furt žiju v minulém století :)
A těch jízd trakce 800 pod dráty máme mnohem víc a na mnohem delších úsecích...
A těch jízd trakce 800 pod dráty máme mnohem víc a na mnohem delších úsecích...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko