..: Fotogalerie - detaily fotografie 843.011-8 :..
 

843.011-8


843.011-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Kořenov - Kořenov zastávka
 - Datum: 25.1.2012
 - Autor: Strnda 
 - Zobrazeno: 6224x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
06.03.2012 (0:21)  
Paolo:na této trati jsem nejezdil a tudíž nemoho soudit,jak se zde uplatní kolejnicová brzda.V posledních letech jsme měli pár případů na EC na trati Břeclav -Brno,že vlivem obalení sněhem a ledem brzda nezaúčinkovala a vlak EC neubrzdil zábrzdnou vzádelenost a projel hlavní návěstidlo.Při rychlosti 160 to může mít nedozírné následky....to se stalo opakovaně.Měli jsme to i ve škole.Přitom v Břeclavi když padá sníh,tak je národní svátek.
Nějak nemám důvod si myslet,že tatáž elmag.brzda obalena sněhem a ledem bude samozřejmě o mnoho lépe brzdit na spádu 58 propmile...i když by byla namontovaná na Štádleru nebo klidně i na 403.5.Prostě nezůstávám naivní...jsem spíše skeptický.Opravdu se 1)vědělo,proč je dobré,aby na určitých úsecích se jezdilo adhezními podmínkami a2) proč někerá vozidla nejsou na tuto trať vhodná.Ale dokud vše funguje tak jak má,všichni jsou v klidu....to celkem taky chápu.Klidně může vyjít najevo že z hlediska adhezních a bezpečnostních podmínek byly nejlepší ř.743. Co potom?
02.03.2012 (5:55)  
Drahoš: Ta 840 není spásná, to je pravda, ale její akcelerační a brzdné vlastnosti jsou zcela jinde než-li u katra či rakve. Nevím jak dopadli zkoušky kolejnicové brzdy, a jestli ji používají, třeba na zastávce Desná Pustinská by se hodila, ale co sem tak slyšel tak ani ta nebude spásná. A do 58promile se o proti katru či rakvi motor celkem dusí.

Ale co jiného na tuto trať nasadit 743 + 2 vozy? No to je přežitek. Ikdyž sem byly prvně nasazeny 810, tak to bylo něco, pak zkoušky (za ideálních podmínek s vozy 814 (katastrofa), 854 (pohoda), 843 (pohoda)), a i přes garanci ČD že tam budou 843, se následujicí dva roky od jejich nasazení v Tanvaldě přestupovalo do 854 (vybrané spoje tedy 843). Osobně by mě to nevadilo, ta trať vždy byla a bude něčím specifická, platil pro ní určitý předpis, který se začal stále měnit, kvůli tomu a tomu. No nic tím sem chtěl říci, že to dříve měli vymyšlené lépe.
01.03.2012 (23:31)  
Drahoši, jak píše Wool, na základě kolejnicové brzdy, ne?
01.03.2012 (22:56)  
Petr Špetlák :vyřeší to 840? A na základě čeho to vyřeší,to by mne zajímalo.
registrovaný uživatel Wool 
Počet komentářů uživatele11 »fotek 0
01.03.2012 (20:44)  
Tomes43 - vyřeší to elmag. kolejnicová brzda, kterou jsou DV tohoto typu vybavena.
01.03.2012 (16:12)  
bazala68: Zasypaná ozubnice? Co by tady, skoro na rovině, dělala. Ta začíná až před tunelem a to je odtud, bratru, více než 300m.
Tady je to vidět:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/820126.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/854039.jpg
01.03.2012 (13:58)  
Krásná atmosféra a dýchá z toho ta pohoda, co bývá v dobře vytopeném vlaku, v takovém počasí příjde svezení vhod.. :-)

krásné, krásná zima
registrovaný uživatel potap 
Počet komentářů uživatele32 »fotek 0
01.03.2012 (13:39)  
Právě že v uvedeném SJŘ je u Mn vlakú Žel.Brod-Kořenov napsána řada 743. Jak píše Paolo3, ted´v zimě jede Mn pouze do Velkých Hamrú. V tomto úseku ozubnice není. Mezi kolejnicemi toje jen sníh který zůstal po pluhování když u pluhu jsou vymontovány dvě prostřední radličky které by na ozubnicových úsecích kolidovaly s ozubnicí. Když je na pluhování v noci více času radličky se na pluh montují po vypluhování ozubnicových úseků a trat´konec ozubnice před Kořenovem až Harrachov st.hr. se pluhuje snimi.
01.03.2012 (13:11)  
hezké "sáňky" v Kořenově. Je to trochu detail, ale mezi kolejnicemi hezky vypadá ta zasypaná ozubnice.
01.03.2012 (12:16)  
No ono to s těmi RS1 taky není zrovna růžový...
Nedělá jim dobře vysoký sníh, ten když se dostane na nějaký snímače, tak se prej vysouvají schůdky či co a dělá to nějakou paseku- takže pak fíra musí lítat a hledat, kterej je "zadělanej".. No nevím, co je na tom pravdy, ale prej něoo na nich prostě zlobí, tak nahoru nejzdí...
Další věc je přimrzání dveří v mrazech.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko