..: Fotogalerie - detaily fotografie 843.004-3 :..
 

843.004-3


843.004-3Informace o fotografii:
 - Úsek: Bělá u Staré Paky - Stará Paka
 - Datum: 3.2.2008
 - Autor: Tužka  Poslat email autorovi
 - Pozn.: R 987 Liberec - Pardubice hl.
n.
 - Zobrazeno: 1637x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel koyot 
Počet komentářů uživatele52 »fotek 0
27.02.2008 (1:54)  
Ja nevim, jezdim s nima z pardubek do jaromere a prijdou mi v pohode, jezdim s nima docela rad :)
26.02.2008 (18:35)  
Prema: taky mam tyto sny:)ale pro dalkovou dopravu by to fajt chtelo vykyvny a novy podvozek, jinak je cela parada k nicemu jak u regiosuku...A taky bychom mohli modernizovat singl 810, nektere 810 jedou i vzdalenost 100km
26.02.2008 (17:40)  
no hele jel sem víckrát v rakvi a hluk v prostoru pro lidi (kde sedíš přímo na motorech) je hroznej. Navíc hydra má prostor pro lidi - chodbu - zavazadlák - motor což je dost odizolovaný od lidí podle mě narzodíl od sezení na liazu
registrovaný uživatel T435 
Počet komentářů uživatele316 »fotek 0
26.02.2008 (17:00)  
Jéžiš,co ja bych dal za to kdyby u nás jezdily 843 nebo 854,zlaty byly i 830,1,takhle se musim občas hrkat v kostitřasu 810,což je a vždy byla síla. Ale chápu,že spousta tratí se drží nad vodou jen kvuli nim
26.02.2008 (16:07)  
Já osobně jsem tuším v 843 nejel, ale líbí se mi vzhledově. 854 jsou pěkné stroje, taky jsem v nich ještě nejel, ale taky se mi líbí vzhledově. Nejkrásnější jsou ale Pudélka 810. To mi EightyFour potvrdí :D
registrovaný uživatel Coudy  mail  
Počet komentářů uživatele66 »fotek 0
26.02.2008 (15:52)  
mRKEF: asi nemáš moc zkušeností s jízdou na 843,jinak by si tady takhle nemluvil...854 je horší snad ve všech směrech,možná je míň poruchová,ale toť vše...Dost mě mrzí,že tady rakve (na trati Děčín-Liberec) "zůstaly" jen na pár výkonech...Místo toho sem dali podle tebe tišší 854-zkus někdy jet na výměnu při 45km/h a poznáš rozdíl kvality vypružení a podvozků...O hluku nemluvě...Jinak fotka-lepší průměr...
26.02.2008 (15:51)  
Přema: a nebo by ze zbylích 810 mohli udělat 812 a k nim příslušné 012 a nebo další 912 jako je za esmraldu takže by měli v podstě jednodílné regionovy pro lokální tratě a k nim příslušné přívěšáky když by bylo potřeba zvýšit kapacitu
26.02.2008 (15:40)  
vy už jste tady museli všichni z ježdění v 843 ochluchnout. Tižší než 854? Tak to bych chtěl vidět. Sedět v interiéru na dvou liazkách je fakt super. Ne jen že neni slyšet skoro vlastního slova, ale ještě z toho brní nohy od podlahy. Aspoň to jsou moje zkušenosti. Nástup z jedný strany mi přijde taky na halu, navíc v jaroměři, když mi vlak přijede z druhý strany než jsou povolený dveře. To to nejde na obě najednou? Takhle musím obejít celou soupravu.
Fuj rakve hnusný - já jsem jednoznačně pro 854. V 043 to jde to se musí nechat, je tam tichi, ale je strašně málo místa mezi sedadly naproti sobě - ve 4 lidech utrpení. Dveře na knoflíky uvnitř jsou na zabití. Věčně nefunkční, blbnou (oni i ty boční venkovní). Tot muj názor
26.02.2008 (15:18)  
R 1463 ÚPA: Mohli udělat rekonstrukci některých 010 na 910. Řídící vozy k 810 by se podle mě hodily. Ze všech 810 RegioNovy nebudou a zbylé 810 mohly jezdit taky v ucelených soupravách na každém konci s kulatými čely jak je tomu v Brně u 854+054+954. Každý motovový vůz už má k sobě nějaký řídící vůz do ucelené soupravy, nepočítám 830/831 a 850/851.
Rekonstrukcí mohla projít i 842, není sice tak stará, ale ty kožené sedačky se mi moc nelíbí, ale zase je to měkčí než sedět na plastových sedačkách jako v novějších tramvajích.
26.02.2008 (14:52)  
843 jsou dle meho nazoru perfektni..na to, ze v dobe jejich vyroby nic nebylo..skoda, mohly by se vyrobit dalsi motoraky..Ty Liazovy motory jsou perfektni, jizda je k¨lidnejsi a tizsi jak v 854, ktere mam vzhledove radeji..I vykon je velmi slusny..Jinak foto jakjinak 5...neni co vytknout
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko