Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
842.028-3 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Čenkov hláska - Bratkovice - Datum: 8.5.2008 - Autor: Filip Štajner - Pozn.: R 892 "Bezdrev" + mechanické závory = takto vyfoceno na památku... - Zobrazeno: 2585x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Škoda že už od před více než rokem tyto závory byly zrušeny a dneska tam stojí bohužel toto!!!: http://www.youtube.com/watch?v=TLNG8ivL5KQ&playnext=1&videos=Mb3IOGb55vE&feature=mfu_in_order
:( :( :(
:( :( :(
Pro milovníky přejezdů s mechanickými závorami - překvapuje mne, že ještě nikdo neobjevil sousední trať 201 z Písku do Tábora. Tam je ještě mechanik požehnaně. Hned za stanicí Písek-město jsou v zahradách 2, pak v Záhoří, ve Vlastci, v Sepekově atd. K tomu ještě dost mechanických předzvěstí i návěstidel. Asi je to tím, že doprava tam zkomírá, nákladní už skoro umřela (s výjimkou relace Tábor-Milevsko). Jinak z úpadku dopravy přes Písek je mi smutno ....
Takoveto prejezdy su aj u nas v Mikulove... jinak fotka prenadherna *5
12.05.2008 (10:14)
Pěkné. Za 5*.
tkanicka: Tak tahle doba se už blíží. Hold koťátka přestávaj stačit. A nedivím se.
Twix: Dovolím si konstatovat, že zaručeně nejprázdnějšímu nedělnímu rychlíku bude silně konkurovat R 1502. Běžná obsazenost 10-20 lidí/vagon.
11.05.2008 (22:50)
Musím se ohradit proti zajíždění rychlíků z tratě 200 do Prahy - už jen protože v této relaci jezdí tak málo lidí, že je nesoudné tahat vlak po trati 171. Navíc tam by se ten vlak už těžko protáhl, v tom čase by ráno i odpoledne rušil časovou polohu posily z Řevnic (tou jezdí víc lidí než by jelo tím R) a ta kdyby jela jindy, nestíhala by obraty a byl by třeba další žabotlam. Btw dnes jsem jel Otavou, a na to že byla neděle na konci prosluněného prodlouženého víkendu, byl vlak využit stěží ze třetiny - aneb je to zaručeně nejprázdnější rychlík co přijíždí v neděli večer do Prahy. Otavu do Prahy bych zachoval, ale stačil by motor s vlekem. Všechny R včetně Otavy a Bezdreva by mohly přejít do kategorie Sp, protože jejich význam je velmi regionální. Omlouvám se za off-topic koment k pěkné fotce.
Tak ňák to vyplývá z debatních příspěvků k tomuto tématu:
http://www.zelpage.cz/clanky/vitani-rychliku-1590-1591-otava-1-5-2008
http://www.zelpage.cz/clanky/vitani-rychliku-1590-1591-otava-1-5-2008
Výlevy s Desiry a taktem Praha-Ber-ČB to mají také nahnutý.Jelikož jako ve všem je pražák nenažranej,tak na jihu zůstanou kvatra dokud vydrží.Stejně jako Bezdřev.
Jinak samozřejmě 5*
Jinak samozřejmě 5*
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko