Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
831.234-0 + 830 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Frenštát pod Radhoštěm - Kunčice pod Ondřejníkem - GPS: 49°31'57.461"N, 18°16'56.607"E » - Datum: 22.10.1995 - Autor: PaMir - Pozn.: Os3175 - Zobrazeno: 5626x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Teď jsem si uvědomil - na Sp 992/993 nejezdily za mé éry žádné Balmy, ale 050 - dnes Bmx(765)! To jen pro upřesnění, aby se toho někdo nechytil.
vikititor: Ale vzadu je ta 830 - čili 2 motory na 4 Balmy, a tím vlastně motor na 2 Balmy, což už bylo běžné skoro na všech tratích.
A třeba na 201 z Tábora do Ražic jezdil v neděli odpoledne posílený vlak ve složení 830 (831) - 3x Balm - 830 (831).
Lapil: Tak ráno to ten samý manévr nebyl - strakonická a písecká větev se ráno nespojovaly a do Prahy přijely každá zvlášť. Aspoň pokud jsem s tím jezdil (v letech 1978 - 1985). A potvrzuje mi to i JŘ z roku 1988/89, kde není žádný vlak se ST do Březnice s příjezdem kolem 8. hodiny (Sp 993 z Písku v Březnici 8,07-8,14). Strakonická větev se do Prahy dostávala docela krkolomně, aspoň podle JŘ.
A třeba na 201 z Tábora do Ražic jezdil v neděli odpoledne posílený vlak ve složení 830 (831) - 3x Balm - 830 (831).
Lapil: Tak ráno to ten samý manévr nebyl - strakonická a písecká větev se ráno nespojovaly a do Prahy přijely každá zvlášť. Aspoň pokud jsem s tím jezdil (v letech 1978 - 1985). A potvrzuje mi to i JŘ z roku 1988/89, kde není žádný vlak se ST do Březnice s příjezdem kolem 8. hodiny (Sp 993 z Písku v Březnici 8,07-8,14). Strakonická větev se do Prahy dostávala docela krkolomně, aspoň podle JŘ.
TTD neboli takticko technická data neznám, ale na podzim 1986 jsem jezdil z Prahy do Číčenic.
Z Prahy kolem 19. hod. souprava 830 - Balm - 830 - 2x Balm coby spěšný vlak. V Březnici dělení.
První půlka do Strakonic, tam upadl Balm, 830 pokračovala do Volar s příjezdem něco po půlnoci.
Druhá půlka do Písku, tam se ze spěšňáku stal osobák a pokračoval už jen v sestavě 830 - Balm tuším do Prachatic. Tam odpojili přívěs a samostatný motorák pokračoval kupodivu také do Volar, kamž dorazil pár minut po svém spolujezdci z Prahy, ale zato z druhé strany.
Čemuž jsem rozuměl, ale dodnes mě fascinuje, že časně ráno se ten samý manévr odehrával v pozpátku.
Z Prahy kolem 19. hod. souprava 830 - Balm - 830 - 2x Balm coby spěšný vlak. V Březnici dělení.
První půlka do Strakonic, tam upadl Balm, 830 pokračovala do Volar s příjezdem něco po půlnoci.
Druhá půlka do Písku, tam se ze spěšňáku stal osobák a pokračoval už jen v sestavě 830 - Balm tuším do Prachatic. Tam odpojili přívěs a samostatný motorák pokračoval kupodivu také do Volar, kamž dorazil pár minut po svém spolujezdci z Prahy, ale zato z druhé strany.
Čemuž jsem rozuměl, ale dodnes mě fascinuje, že časně ráno se ten samý manévr odehrával v pozpátku.
vikititor-silný možná není ale do ramzové ve 30 promile si poradil s jedním balmem a vše plné lidí.a ten zvuk.no to už je všechno pryč.fotka za 5*
Luxusní vláček - neměl jsem tušení, že by takto dlouhé soupravy vůbec kdy jezdily - zajímalo by mě jízdní vlastnosti - rozjezd hlavně..
Co vím z vyprávění, tak motoráček není nijak silný - když si představím ranní šichťák plní lidí.. musel dostat pěkně zabrat i na rovince.. :-) nebo se pletu?
U nás jezdily soupravy 810ky uselenka z Veselí nad Moravou do Nového Mesta nad Váhom měla kolikrát i 10 vozů - taky na to byl krásný pohled..
Co vím z vyprávění, tak motoráček není nijak silný - když si představím ranní šichťák plní lidí.. musel dostat pěkně zabrat i na rovince.. :-) nebo se pletu?
U nás jezdily soupravy 810ky uselenka z Veselí nad Moravou do Nového Mesta nad Váhom měla kolikrát i 10 vozů - taky na to byl krásný pohled..
Tak to je teda pecka. Díky za tento snímek. Hodně mi to připomělo dětství na Opavsku. Z dnešního pohledu se ani nechce věřit, že jsme před pár lety těmito vlaky mohli jezdit.Napadá mě otázka, zda je možné třeba vůbec nemodernizovat a jestli by dnes cestující tímto vlakem jezdili a co by asi říkali???
Tak z nahledu uz jsem se radoval, ze jde o odjezd z Kladno - Rozdelov smer Kamenne Zehrovice. Ale i tak nostalgie jak vino
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko