..: Fotogalerie - detaily fotografie 831.234-0 + 830 :..
 

831.234-0 + 830


831.234-0 + 830Informace o fotografii:
 - Úsek: Frenštát pod Radhoštěm - Kunčice pod Ondřejníkem
 - GPS: 49°31'57.461"N, 18°16'56.607"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 22.10.1995
 - Autor: PaMir 
 - Pozn.: Os3175
 - Zobrazeno: 5626x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Kodl 
Počet komentářů uživatele14 »fotek 0
01.11.2013 (11:17)  
Teď jsem si uvědomil - na Sp 992/993 nejezdily za mé éry žádné Balmy, ale 050 - dnes Bmx(765)! To jen pro upřesnění, aby se toho někdo nechytil.
registrovaný uživatel Kodl 
Počet komentářů uživatele14 »fotek 0
01.11.2013 (11:11)  
vikititor: Ale vzadu je ta 830 - čili 2 motory na 4 Balmy, a tím vlastně motor na 2 Balmy, což už bylo běžné skoro na všech tratích.

A třeba na 201 z Tábora do Ražic jezdil v neděli odpoledne posílený vlak ve složení 830 (831) - 3x Balm - 830 (831).

Lapil: Tak ráno to ten samý manévr nebyl - strakonická a písecká větev se ráno nespojovaly a do Prahy přijely každá zvlášť. Aspoň pokud jsem s tím jezdil (v letech 1978 - 1985). A potvrzuje mi to i JŘ z roku 1988/89, kde není žádný vlak se ST do Březnice s příjezdem kolem 8. hodiny (Sp 993 z Písku v Březnici 8,07-8,14). Strakonická větev se do Prahy dostávala docela krkolomně, aspoň podle JŘ.
01.11.2013 (10:14)  
TTD neboli takticko technická data neznám, ale na podzim 1986 jsem jezdil z Prahy do Číčenic.
Z Prahy kolem 19. hod. souprava 830 - Balm - 830 - 2x Balm coby spěšný vlak. V Březnici dělení.
První půlka do Strakonic, tam upadl Balm, 830 pokračovala do Volar s příjezdem něco po půlnoci.
Druhá půlka do Písku, tam se ze spěšňáku stal osobák a pokračoval už jen v sestavě 830 - Balm tuším do Prachatic. Tam odpojili přívěs a samostatný motorák pokračoval kupodivu také do Volar, kamž dorazil pár minut po svém spolujezdci z Prahy, ale zato z druhé strany.
Čemuž jsem rozuměl, ale dodnes mě fascinuje, že časně ráno se ten samý manévr odehrával v pozpátku.
31.10.2013 (18:41)  
vikititor-silný možná není ale do ramzové ve 30 promile si poradil s jedním balmem a vše plné lidí.a ten zvuk.no to už je všechno pryč.fotka za 5*
31.10.2013 (10:57)  
Luxusní vláček - neměl jsem tušení, že by takto dlouhé soupravy vůbec kdy jezdily - zajímalo by mě jízdní vlastnosti - rozjezd hlavně..

Co vím z vyprávění, tak motoráček není nijak silný - když si představím ranní šichťák plní lidí.. musel dostat pěkně zabrat i na rovince.. :-) nebo se pletu?

U nás jezdily soupravy 810ky uselenka z Veselí nad Moravou do Nového Mesta nad Váhom měla kolikrát i 10 vozů - taky na to byl krásný pohled..
registrovaný uživatel PROST  mail  
Počet komentářů uživatele1220 »fotek 0
31.10.2013 (6:46)  
Tak to je teda pecka. Díky za tento snímek. Hodně mi to připomělo dětství na Opavsku. Z dnešního pohledu se ani nechce věřit, že jsme před pár lety těmito vlaky mohli jezdit.Napadá mě otázka, zda je možné třeba vůbec nemodernizovat a jestli by dnes cestující tímto vlakem jezdili a co by asi říkali???
30.10.2013 (20:31)  
Ale tohle je parádní!!!!
registrovaný uživatel milos  mail  
Počet komentářů uživatele578 »fotek 0
30.10.2013 (16:11)  
Tak z nahledu uz jsem se radoval, ze jde o odjezd z Kladno - Rozdelov smer Kamenne Zehrovice. Ale i tak nostalgie jak vino
registrovaný uživatel drak 
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
30.10.2013 (14:55)  
Tak tyto soupravy mám nejraději
30.10.2013 (13:34)  
Kde ty loňské sněhy jsou. Krásná fotečka.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko