..: Fotogalerie - detaily fotografie 831.113-6 :..
 

831.113-6


831.113-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Ostružná - Branná
 - Datum: 29.12.2008
 - Autor: Petr Hanko 
 - Zobrazeno: 3184x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
05.01.2009 (0:08)  
Jony: To je sice pěkné, ale mezi pointou a estetickým prožitkem je obrovský rozdíl. Jako vtip se mi to taky líbí, ale esteticky mě to naprosto neuspokojuje. Zkrátka jsem výtvarník, hodnotím především to, jak na mě fotka působí, až v druhé řadě, co mi chce sdělit.
04.01.2009 (23:10)  
Sandik: Ty větrný elektrárny jsou právě špičkový a k tomu ta babka na tý fotce je právě vystiženo co všechno se tyhle motory dožili.
04.01.2009 (22:29)  
Koukám, že moje výtka proti větrným elektrárnám sklidila nelibost, takže to zkusím trochu vysvětlit: Když jsem se učil fotit, tak mi bylo vštěpováno (IMHO zcela oprávněně), že na fotce by měl být jeden hlavní motiv. Pokud je jich víc, tak to většinou rozbíjí kompozici. To je podle mého přesně případ téhle fotky. Ať se snažím jak se snažím, pořád ty bílé vrtule zaměstnávají mojí pozornost. Jsou daleko výraznější než stožáry vlevo nahoře, propustek, kilometrovník, břízky, stíny stromů na zasněženém poli. Uzurpují mojí pozornost (samozřejmě taky proto, že pořád ještě jde o věc v našich luzích a hájích dost nezvyklou). Brání mi vychutnat si ten jinak velmi vyvážený a docela idylicky působící snímek... Jinak by byl za 5, takhle jenom za 4.
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele597 »fotek 0
04.01.2009 (15:41)  
TTrain: S tím věkem větrných elektráren, to je hezký nápad.
Jinak - nad tím, že byla udělaná remotorizace, by se asi nepodivovali. Původní motor tohoto vozu jen za první rok provozu v záruce třikrát havaroval.
04.01.2009 (11:50)  
Kompozičně moc hezká fotka, škoda těch "větrníků".
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
Počet komentářů uživatele323 »fotek 0
04.01.2009 (11:23)  
Tohle je stroj, jemuž věk na kráse nic neubral. Při jízdě v něm máte pocit, že opravdu jedete vlakem a ne na bruslích po rohožce (810). Myslím, že kdyby v době jeho vzniku někdo konstruktérům vyprávěl, že bude jezdit ještě ve věku větrných elektráren, asi by si klepali na čelo. Fotka moc pěkná.
04.01.2009 (10:24)  
Pershing 163:
Ano pouze reko dosazení jiného motoru původně do říčních remorkérů to byl celej krám takže původem je skříň a všechno starý z roku 1958-1960. A to že se dosadil jiný motor to je opravdu obrovská rekonstrukce jak sviň.
04.01.2009 (10:12)  
fabie: Koukám do lokomotivní encyklopedie, máš pravdu, 1981-1991.
04.01.2009 (10:00)  
pershing:blbost rekonstrukce byla v 80.letech
04.01.2009 (9:49)  
Kvalita perfektní, ale přiznám se, nechtěl bych tam stát třeba 2 hodiny a čekat... Jinak musím dát 5*

Jony: 831 vznikly z 830 v 70.letech.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko