..: Fotogalerie - detaily fotografie 830.154-1 :..
 

830.154-1


830.154-1Informace o fotografii:
 - Místo focení: Děčín hlavní nádraží
 - GPS: 50°46'23.499"N, 14°12'3.421"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 3.5.1992
 - Autor: BBvK  Poslat email autorovi
 - Pozn.: sken z negativu
 - Zobrazeno: 4699x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel hank 
Počet komentářů uživatele259 »fotek 0
22.09.2012 (21:27)  
1992 jezdily sólo do Č. Kamenice (tam byl obrat) asi jen v noci nebo brzy ráno (kolem 3. hodiny ráno jako přípoj od nějakého EC z Balkánu nebo Maďarska do Německa), přes den ještě s přívěsem (jezdil jsem s ní tehdy do práce z DC do Č. Kamenice). 1994 - 5 už mohly být sólo i přes den. A přes den jezdívaly až na Jedlovou.

Do Žlebu tehdy jezdily sólo určitě pravidelně a střídaly se s 810, na Střekov asi až později, na Kozinu ano, ale výjimečně, tam byly podle oběhů pravidelně 810. Bydlel jsem tehdy v Jílovém-Martiněvsi a občas jsem jezdil do DC i vlakem - dnes těžko představitelné.

zdraví
hank
22.09.2012 (13:11)  
Tahle mašinka se určitě - alespoň v první polovině roku 1992 - dostala i sólo na Jedlovou.
22.09.2012 (9:14)  
Od Kamenice a Lípy je to nepravděpodobný. Já teda začal fotit až v druhý polovině 90. let, ale z roku 98 si pamatuju 830+020+830 na Jedli, případně 830+020 na Rumburk. Od Lípy myslím jezdily už tehdy osobáky v 810. Navíc nejezdily od výpravní budovy, to samý Střekovy, ty taky jezdí tak nějak odjakživa od řeky a ne od budovy.

Takže bych se klonil ke Kozině, případně k tomu Žlebu, ale tam si taky nevybavuju, co tam touhle dobou jezdilo. Já mám zafixovaný jen 371+4xBc, ale to byla souprava na víkendový nákupy do rajchu. :)
22.09.2012 (0:57)  
Ty zmiňované dálkové vlaky s M 262 nejezdily sólo, ale s vleky nebo s postrkem a v roce 1992 už na rameni Most - Liberec ne. Vlak v sóle za denního světla na snímku bych šacoval na ten Střekov, případně na kozinu. Směrem na Jedlovou/ČL se jezdilo s vleky, na Ústí v elektrice a do Žlebu - nevím, nebyly tam tehdy už 810?
22.09.2012 (0:17)  
Starej Děčín, nostalgie jaxviňa:-)
Ten motor mohl přijet odevšad - od Lípy/Jedlový (Kamenice), Žlebu, Střekova, Jílovýho (i z koziny se jezdilo přímo před výpravní budovu) nebo i od Ústí hlavního. V tý době to z Děčína jezdilo do všech stran...
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
21.09.2012 (23:50)  
Keprt: tak má to něco do sebe. Ale myslím si že např. ty JHMD nasazují to, co mají. Kdyby měli něco modernějšího, tak by to jezdilo, ale asi nemají. Ta 831 po modernizaci, co jezdila na Švestkové dráze, byla super. Jinak kdyby JHMD jednou vysoutěžili celoroční provoz, tak by zřejmě 831 jezdila také, nebo by museli koupit něco jiného, na co jím stačí finance, ale taky by to nebyl žádný Štádler například :-)

CzechDave: Tak v roce '92 už byly dráty z Děčína minimálně do Mostu, že by jezdil dýzl pod drátama tak daleko?
21.09.2012 (23:09)  
Nostalgie a podpora ve veřejném zájmu se nevylučují, třeba i "pražský motoráček" je bohatě dotován z magistrátu. Je to jen slovíčkaření, každý si můžeme nadefinovat svoje vlastní kategorie provozu. Já třeba provoz vlaků vedených historickým motorákem majících podporovat turistický ruch a jezdících jen o letních víkendech řadím mezi nostalgii, že je to v JŘ a jezdí to pravidelně tomu neodporuje. Naproti tomu za běžný provoz považuju celoroční nasazení na běžných vlacích pro denní cestování, a tam řada 830/831 už nejezdí (a je to dobře, ta nostalge jim sluší líp).
21.09.2012 (23:08)  
Honza: Kredence jezdívaly taky na spoji (Chomutov - Ústí n/L -) Děčín - Liberec. Jako puboš jsem s tím jezdíval z Liberce do Jablonného v Podještědí nebo z České Lípy do Děčína, ale také do Ústí.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
21.09.2012 (23:03)  
A tenhle měl namířeno kam? Já to pamatuju jezdit na Střekov.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
21.09.2012 (22:51)  
Jo, Keprt to vyjmenoval správně, jenže Švestková dráha není Nostalgický provoz, ale dotovaný provoz ve veřejném zájmu.
A byla by i Kozí dráha, kdyby SŽDC nedělala všechno proto, aby se na trať nedalo vyjet.....
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko