Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
812.613-8 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Praha-Žvahov - Praha-Smíchov Na Knížecí - Datum: 26.3.2017 - Autor: malard - Zobrazeno: 4079x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
->M 474 003
:) Těší mě, že vám ke štěstí stačí vláček s balónky, ale nezapomítejte, že tam taky pracují lidé. Výpravčí atp.
V.
:) Těší mě, že vám ke štěstí stačí vláček s balónky, ale nezapomítejte, že tam taky pracují lidé. Výpravčí atp.
V.
Štokr má trochu jiný nápravový tlak, charakteristiky i poměr adhezní a neadhezní hmotnosti :)
Když pověsíme deset Wapek za Štokra, taky bude hnaná jedna náprava z osmi a kolik se sejde komentářů, že ta mašina to na háku ani ncejtí.
Venca M
Kéž by bylo takových vlaků víc, které ruší posun ve stanici Smíchov společné nádraží.
Kéž by bylo takových vlaků víc, které ruší posun ve stanici Smíchov společné nádraží.
Mezi Jenčí a Hostivicí jsem nedávno tuhle odpolední esmeraldu viděl spojenou ještě s Hydrou a 054. Ta pak jela po odpojení asi na Ruzyň a tohle na Semering. Netušíte, jestli to takto jezdí pravidelně?
-------------
edit: nejezdi uz ale (i pred mesicem) na severni nastupiste a na hlavak?
-------------
edit: nejezdi uz ale (i pred mesicem) na severni nastupiste a na hlavak?
Počet hnacích náprav není jediný problém tohohle vlaku. Vzhledem k tomu, že je veden jako rušící, jezdí různě zpožděný a do GVD je nacpaný navíc, tak na téhle trati a především na Smíchově akorát překáží. Ruší posun ve stanici, zabírá další kolej/nástupiště atp. Mnoho lichotivých názorů jsem na něj nezaznamenal. Prý je to každý týden něco.
V.
V.
Pánové,
promiňte prosím prosté blizně ((c) Comback díl 38 -Bejk) dotaz - nejedná se ve výčtu náprav v debatě spíše o nápravu hnací? IMO ano a měli bychom, pokud lze, se držet terminologie
promiňte prosím prosté blizně ((c) Comback díl 38 -Bejk) dotaz - nejedná se ve výčtu náprav v debatě spíše o nápravu hnací? IMO ano a měli bychom, pokud lze, se držet terminologie
Martine99, to bylo nějak znovu remotorizovaný? Protože mi ty čísla nevychází...
810 (M 152) - 155 kW
814 - 242 kW, dohromady 2 vozy
814.2 - 2x242 kW, 3 vozy
812.613 - 242 kW, nyní 4 vozy
810 (M 152) - 155 kW
814 - 242 kW, dohromady 2 vozy
814.2 - 2x242 kW, 3 vozy
812.613 - 242 kW, nyní 4 vozy
Jirko, ano, to červené není motor.
Jednoduchá pomůcka - pokud je někde "něco jako 810 ale taky možná 010", stačí se podívat mezi nápravy.
Motor tam má dekl (zpravidla) v barvě skříně, vlečňák ne a je vidět přímo na bedny. V provedení najbrt je dekl šedý.
viz např.:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810268.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810003.html
a zde jde krásně poznat, že tam jsou motory dva
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810415.html
Na začátku píšu "zpravidla v barvě skříně", protože třeba 098 je známá tím, že má jeden dekl světle šedej
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810667.html
A tady je krásně vidět, že tam jsou tři motory na jeden vlek
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810292.html
Tady je vidět, že se jedná o dvě spojené soupravy a nikoliv jednu velkou dvouhlavou soupravu, ze zjevného důvodu
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810837.html
a i v tomto obrovském ropovodu jde rozpoznat motory od vleků
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810276.html
Jsou tam třeba další detaily, jako anténa na střeše, ale ten dekl je na první pohled.
Jednoduchá pomůcka - pokud je někde "něco jako 810 ale taky možná 010", stačí se podívat mezi nápravy.
Motor tam má dekl (zpravidla) v barvě skříně, vlečňák ne a je vidět přímo na bedny. V provedení najbrt je dekl šedý.
viz např.:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810268.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810003.html
a zde jde krásně poznat, že tam jsou motory dva
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810415.html
Na začátku píšu "zpravidla v barvě skříně", protože třeba 098 je známá tím, že má jeden dekl světle šedej
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810667.html
A tady je krásně vidět, že tam jsou tři motory na jeden vlek
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810292.html
Tady je vidět, že se jedná o dvě spojené soupravy a nikoliv jednu velkou dvouhlavou soupravu, ze zjevného důvodu
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810837.html
a i v tomto obrovském ropovodu jde rozpoznat motory od vleků
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-vozy/810/810276.html
Jsou tam třeba další detaily, jako anténa na střeše, ale ten dekl je na první pohled.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko