..: Fotogalerie - detaily fotografie 810.162-8 :..
 

810.162-8


810.162-8Informace o fotografii:
 - Úsek: Kozmice - Dolní Benešov-U kaple
 - Datum: 2.3.2007
 - Autor: Duhy  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3493x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Rating od uživatelů:
 8
 - Vaše hodnocení: 5*

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honnzok  mail  
Počet komentářů uživatele571 »fotek 0
19.10.2011 (18:48)  
Párkrát sem se soupravou 810 + 2x 010 jel na trati 303 a neřekl bych, že motor by s tím měl větší problém. Že se musí díl rozjíždět to musí no. Ale na 60 se rozjede taky. O.k. né hned ale kilometr mu na to určitě postačí. Jel jsem 810 + 010 + 810 (neobsazena, uzamčena bez lidí, chcíplá) na trati Choceň - Týniště páteční spěšňák do Trutnova cca 16:40. 50 km/h (dle GPS rychloměru - aplikace Speedgauge) měla 810 ještě na výměnách že bylo cítit jak strojvedoucí ubral aby nepřekračoval padesátku na vyhybkách :D.

Co se týče dálkového či vícečlenného řízení. Tak jen vícečlenné řízení mají 750/754/753/749/751 ostatní maj většinou oboje 730, 742 pravděpodobně v jedné zásuvce (s tím si nejsem jist) 714 má určitě dobíjení a dveře ale vícečlen nevím
29.06.2007 (10:49)  
to je fakt drsné !
05.03.2007 (2:27)  
JO a co se tý če tý zásuvky, sypu popel :-) Jeden ***** mě obložil, že to snad i ty baruny maj. Měl ale hned mohlo napadnout, že to bude blbost, když mi to řekl ***** pražák... :-D

Zásuvka dálk. ovládání - vícečlen 749
Zásuvka dálk. řízení - dveře 810
anebo si to píšou jak se jim to líbí...
05.03.2007 (2:00)  
JTB: proto by byla adekvátní trojvozovka.
Ano. A rovnou místo jedno Bt dáme BDs, aby se mohly vozit kola a kočárky, půl vozu se obětovat dá. Proč to asi jezdí šestivozové? Ptž ta kapacita 350 sedicích je tak akorát, já na ty vlaky koukával na Východě, a že by z výchozí stanice ve špičce vozily vzduch říct nemůžu. Ale je to pár let stará informace, teď se to třeba změnilo, už tam tolik lidí nebydlí a nejezdí, ostatně aktuální info může dodat právě Duhy. Já jel jednou do Kravař a několikrát na Zastávku a slovy klasika "celou cestu jsem stál na jedné noze a ještě ne na své".

3xBt je 264 míst. Kdyby tam byly 4xBt a jedno BDs, ta mnou zmíněná pětivozovka, tak by to i tak nemuselo stačit. Nenech se zmást tím co vidíš zde na fotce. V Cerhenicích jsou 2x471 taky poloprázdné a zkus si jet z Masaryčky.

Když ses do toho tak krásně dal, tak můžeš rovnou zkusit porovnat i výhodu vratné soupravy (+ dva kočí) X jedna mašina a nutné objíždění (+manipulace, ale to si kočí naváže sám, sám si to nahází, nebo mu to nahází průvodčí, k tomu ještě brzda a snad jsem na nic nezapomněl) :-)
05.03.2007 (1:27)  
Chary: S pěti- až šestivozovkou sotva.
Papírová apacita tohohle ropovodu: 55+62+62+52(BDtax)+62+55=348 míst, což odpovídá necelým 4 Bt či Bdt279. Reálně se to ale naplní jen tak, že pojedou lidi fakt jako sardinky, proto by byla adekvátní trojvozovka. Pro férovost počítejme, že by ji tvořilo nyní zbytné zboží, tj. Bt277 a 749. Dostali bychom se na nějakých 219 tun, u čtyřvozovky dokonce na 267. To už by byl dvojásobek šukafoního ropovodu, tady už bych taky zapochyboval.
Ale kdybychom použili od Slováků za babku koupené 053, které mají prázdné jen 34 tun, hned by se nám to kalkulovalo jinak. Obsazená souprava by potom s dostačující 714 či 742 v čele měla jen 177 (181) tun, čili skoro stejně. A za docela jiných parametrů.

Jinak ad Chary: Btax má kapacitu o dost menší, než B/Bt (62:80/88), a to jen za cenu napráskání lidí těsně na sebe. Reálnější by bylo říct, že Btax má poloviční kapacitu. A dva obsazené Btaxy potom váhou skoro doženou jedno B/Bt (2x20:44/42t).
05.03.2007 (0:07)  
Pokud je mi známo, neplatí se za nápravu ale za tunu. Což teda nevyvrací ten tvůj argument, sic kapacita třikrát lehčího Btaxu je stejná jak B/Bt. Komfort je ovšem u klasiky relativně nesrovnatelný, navíc je to průchozí souprava. Ale u Btaxu se ti nestane, že vypadneš nezajištěnými dveřmi, ani z okna. Pro ropovod hovoří i snadnější vratnost soupravy.

Možná by to bylo zajímavé téma na seminárku na nějaké dopravce, srovnání toho ropovodu řekněme s pěti až šestivozovou klasikou ve všech aspektech.
04.03.2007 (23:59)  
Pro Btax : vůz smí být zařazen jen na konci vlaku.Není vás tam trochu moc?Ještě o jeden víc a bode z toho Šukolíno
04.03.2007 (23:34)  
JTB, Chary: Napadl mě ještě jeden možný důvod, proč možná ČD preferují dlouhé soupravy 810 + 010 před klasikou. Poplatek SŽDC za použití kolejí, související s počtem náprav.
04.03.2007 (14:08)  
Nekonečný příběh :-))
registrovaný uživatel Rumcajs  mail  
Počet komentářů uživatele75 »fotek 0
04.03.2007 (13:12)  
Jednu dobu jezdil z Kravař do Opavy raní spoj 810+010+010+010+010+810+010+010+810 (Poslední tři jako přímý spoj Chuchelná - Opava. A ještě to bylo málo! Proto tu jistou dobu jezdila 742 + 5*B + 010+010+810 od Chuchelné. To posléze zrušili (nevím proč).
Na návrhy o nasazení lehké lokomotivy se soptavou padala jediná odpověď: "Kde je máme vzít?" To je asi tak před deseti lety.
Jiank Za Opavou; mezi Malými a Velkými Hošticemi je docela stoupák, tahle souprava tu jezdí tak 45 - 50 km/h při povolené 60 km/h. Sibgrovka 820.114 to tu taky nějak nezvládala (kvůli chlazení)
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko