Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
810.291-5 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Příbor - Datum: 15.4.2015 - Autor: Juraj Michalka - Pozn.: Os 23134 (S8, Studénka - Štramberk) - Zobrazeno: 6280x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
gp: Pane kolego co Šluknov nebo Nemilkov...ale Kováry (když to tam jezdilo aspoň jako noty na buben)....V životě jsem snad nezažil větší zimu než při dvou hodinovém čekání na motorák po čundru na Okoř........To byl pocit, když v dálce zahoukal a pak ještě asi osmkrát než se k nám propracoval...."Kucí vy jste celý zmrzlý nechcete kafe? Já mám eště nějaký v termosce" Pan průvodčí mi (kromě nás) v cestujících prostém spoji tenkrát zachránil život....
Lapil, janick: hurvínek, šukafón, singrovka ani kredenc opravdu nebyly výkřik soudobé, natož nedávné techniky, naftou smrděj víceméně všechny, ale okamžik, kdy vjíždějí do zastávky, se zřetelným úmyslem zastavit, jest chvílí nejsladší, zvlášť v místech jako Šluknov údolí, Horní Vltavice nebo Nemilkov, kde prší sto dní v roce a hospoda je otevřená taky jenom sto dní v roce, ale jinejch. A když jsi s průvodčím v holportu a nechá tě spát na tý dlouhý lavici, není krásnějšího snění, než za drc-hnnnn. Protože jsem vyrostl mezi podvratnými imperialistickými angličáky, pořádný fáro má u mě podseknutej čumák nebo aspoň kšilt, takže šukafón je u mě pořádný fáro, teda aspoň když se na něj dívám svejma klukovskejma očima. Nebudu psát, že jsou to typická vozidla lokálních tratí, jejichž konstrukce i využití jsou poplatná době, to jsou kecy. Lokálka je motorák a motorák je lokálka, už asi tak sto let. Po nemožně, ale krásně vedený trati (existuje u nás vůbec ošklivá lokálka?) jezdí hranatej, hrbatej a kdovíjakej motorák a dohromady to vypadá moc pěkně.
A to si vemte, že je tady jeden člověk systematicky fotil...
A ty fotky,to byla paráda.Když vidím fotku osmsetdesítky,tak si na toho člověka a jeho fotky vzpomenu.Člověče :-)
A ty fotky,to byla paráda.Když vidím fotku osmsetdesítky,tak si na toho člověka a jeho fotky vzpomenu.Člověče :-)
21.04.2015 (11:38)
Martine, to musel být úplný šílenec :-D Takové krabice, na takové trati, to musel být nějaký místní obyvatel :-D
21.04.2015 (9:06)
A to si vemte, že je tady jeden člověk systematicky fotil...
21.04.2015 (0:33)
jako historické vozidlo akceptovatelné. Pro dopravu v 21. století ale překonané.
U fotky mě ladí to městské pozadí. I proto dávám 5.
U fotky mě ladí to městské pozadí. I proto dávám 5.
toffees, (gp): perfektní názorová tolerance, vemte se za ruce a běžte házet na ty motoráky kamení, ať jsou z tratí dřív pryč... a nebo rovnou na ty, kteří mají tyto motoráky rádi, ať si to příště rozmyslí sem psát takové "nesmysly"...
No, tak málem jsem začal bulit. Fotka parádní, komentáře zcestné. U jiných fotek se tu blije, co je to za sračku, míněno motor, a teď tu čtu co je to za boryše. Ovlivněni pěknou fotkou si myslíme, že i nej mobil co držíme v ruce nám tak nějak nepatří...Zpátky do středověku :-(
To je dojemný! Tady se snad scházej milovníci šukafónů. Popravdě si přiznejte, že když už na tom peróně stojíte, vlezete do čehokoliv, co přijede po kolejích, i kdyby to sírou smrdělo.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko