..: Fotogalerie - detaily fotografie 810.325-1 :..
 

810.325-1


810.325-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Radkov u Moravské Třebové - Rozstání
 - GPS: 49°43'43.82"N, 16°43'57.641"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 18.8.2011
 - Autor: David Maier  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Os 14703
 - Zobrazeno: 2826x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
08.09.2011 (22:39)  
240.025: jediné zastávky mimo civilizaci jsou Jevíčko a Biskupice, ale v úseku Chornice - Linhartice vede přes sídla a v případě odstranění paralelních busů se dá použít pro dojíždění do Moravské Třebové, (tady by se ale hodila aspoň mikrobusová linka žel.st. - centrum - průmyslová zóna s přípoji na dělnické a školácké spoje + nová zastávka v Linharticích)

TAURUS: Moravská Třebová - Městečko Trnávka Mn určitě vydrží, ale dál? Dál je těžištěm zátěže opatovická šamotka. V Chornicích se za týden naloží 1 - 2 Easy dřevem a v Jevíčku podobně + příležitostná vykládka uhlí, no a do Opatovic jezdí Mn i z druhé strany, který ty kontejnery může odvést...
08.09.2011 (12:55)  
taurus: do Libouchce už asi moc manipuláků nepřijede, cca od posledního srpnového týdne je CELÁ ,,kozina" z Děčína až do Lesní Brány kolejově vyloučena pro zjištěné narušení krádežemi drobného kolejiva, udajně snad i celých kolejnic a dále součástí železných mostů
08.09.2011 (11:30)  
ATB:Proč by měli zrušit Mn vlak? Z dráhy se stane po zrušení dopravy vlečka.Kdyby jezdil směrem do V.Opatovic občas jeden vagon jako na kozině z Děčína do Libouchce, tak bych se tomu ani nedivil.Ale většina zátěže pro maňas je až za M.Třebovou.Na Slovensku je hodně tratí kde není osobní doprava ale Mn tam stále jezdí.
08.09.2011 (10:41)  
zrušení objednávky je pochopitelné, trať vede daleko od civilizace. Ale nemyslím si, že ta trať je odepsaná, přes prázdniny a o víkendech a svátcích turistické spoje smysl mít můžou, pro zpestření na ně nasadit nějaké historické vozidlo, třeba 810,830,M131...
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
07.09.2011 (22:43)  
Radiat: známé příznaky cílené likvidace.
Jinak pravda 810 je čím dál vzácnější, u nás v Lovosicích také najíždí poslední kilometry, před nástupem žlutého moru.
07.09.2011 (20:17)  
jedu tam na víkend-beru si kolo-vlaky končí ve Dzbelu-ten kousek-asi 10km-do Chornice lehce přejedu-abych se dostal do Č.Třebové,vlaky tam už nejezdí,ani cestující-takže zrušit-teď už jen ty hole do ruky!!!
07.09.2011 (15:43)  
Pěkná fotka pro mě čím dál oblíbenějšího a vzácnějšího vlaku na známé trati se smutným osudem.

Tratě je škoda, ale o jejím osudu rozhodli ti nahoře. Nenavazovaní spojů, končení spojů v Mor.Třeb. (kde k tomu vlastně není důvod), až přehnané množství paralelních autobusových linek, to jsou některé z důvodů, proč tady vlakem moc lidí nejezdí. Podle mě Pardubický kraj šetří tam, kde by měl zainvestovat.
07.09.2011 (2:02)  
Když jsem zde jezdil před 7 lety z vojny na opušťák, bývaly odpol. spoje z Chornice na Třebovou slušně zaplněné. Ale zřejmě bývávalo. Zrušil se útvar, ruší se spoje.
Jinak 5* za foto z trati, ze které by se zde publikované snímky, daly spočítat na prstech jedné ruky.
Snad zde zůstane zachován aspoň provoz Mn vlaků.
06.09.2011 (21:48)  
Martin99: I v Boskovicích nasedá hodně lidí do šukafonu, úplně prázdný nikdy nebyl, co jsem tam 2x jel. A až někdy bude realizována Boskovická spojka, tak autobusy zmizí a vlaky pojedou přímo z Brna.
06.09.2011 (21:30)  
Vodička Matěj: Trať byla stavěna jako klasická lokálka za co nejnižší náklady. Tzn. maximálně kopírovala terén, takže je to samá zatáčka, a vlak se courá 50km rychlostí, což nejen nestačí autům, ale ani autobusům. Druhá nevýhoda je, že prochází daleko od obcí a městeček. Stanice Chornice je v polích, stejně jako z Jevíčka je to kus na nádraží. Zastávky jako Cetkovice, Světlá už vlastně vlak projíždí, protože tam nikdo nechodí. Lidi prostě jedou autobusem, který stojí v centru obcí. Navíc těch autobusů aspoň ze strany od Boskovic jezdí díky IDS opravdu dost. Z nádraží ve Skalici jsou nasazovány autobusy do Boskovic prakticky paraelně s vlakem. Což nechápu, ale je to tak. Takže ze Skalice do Boskovic jezdí lidí dost, ale autobusy jim cestující stále víc ubírají. V tomto je IDS nedomyšlené.....
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko