Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
810.178-4 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Blatná - Datum: 6.10.2009 - Autor: Matouš Vinš - Pozn.: Rozloučení... Už se z ní dělá regionova - Zobrazeno: 3777x - Detailní EXIF informace » | |
11.11.2009 (18:24)
Honnzok: Tak to seš jeden z mála, které RegioNovy (jak já říkám RegioNohy) podporuje. Jedniný, kde si na ně nemohou stěžovat je Desná - a ne vždy - viz web. kamera v D3 Losiny nebo Kouty.
Mne se to jednou uz taky stalo, ze jsem zustal "viset" v Loucimne na zastavce a RegioNoha mne odvest nechtela - postavila si hlavu a ze dal nepojede. Nebo jednou, pro zmenu v Pocinovicich, nefakčil rozhlas. Nejdriv hásil blbosti a zvatlal nesmysli jako ze vlak konci, ackoli mel jeste vice jak pulku pred sebou, pak se na infopanelu objevil zahadny napis D46, a nakonec tam slo jen ">Domazlice" a rozhas mlcel-aspon ze tak!
Za tohle utratit tolik penez, tak budu radsi jezdit nadosmrti na narazniku. Proc tohle nedelala prototypova Esmeralda (812.613) s Kasandrou (912.001) - to o necem svedci ne? Jakmile se neco zacne seriove vyrabet, jeho kvalita klesa. I kdyz mame co regionovu, to unikat!!!
Myslim, ze se ke mne ostatni pridaji. Docela se to hodne projednavalo na K-Reportu, presun se tam. Budes opet jeden z mala, ktery "Smejdy z Parsu" obhajuje.
Mne se to jednou uz taky stalo, ze jsem zustal "viset" v Loucimne na zastavce a RegioNoha mne odvest nechtela - postavila si hlavu a ze dal nepojede. Nebo jednou, pro zmenu v Pocinovicich, nefakčil rozhlas. Nejdriv hásil blbosti a zvatlal nesmysli jako ze vlak konci, ackoli mel jeste vice jak pulku pred sebou, pak se na infopanelu objevil zahadny napis D46, a nakonec tam slo jen ">Domazlice" a rozhas mlcel-aspon ze tak!
Za tohle utratit tolik penez, tak budu radsi jezdit nadosmrti na narazniku. Proc tohle nedelala prototypova Esmeralda (812.613) s Kasandrou (912.001) - to o necem svedci ne? Jakmile se neco zacne seriove vyrabet, jeho kvalita klesa. I kdyz mame co regionovu, to unikat!!!
Myslim, ze se ke mne ostatni pridaji. Docela se to hodne projednavalo na K-Reportu, presun se tam. Budes opet jeden z mala, ktery "Smejdy z Parsu" obhajuje.
Co furt máte proti regionovám. Jezdím s ní často (022) je čistě regionovská. A nemám s ní problém i do solnice kde kde je kopec jak prase, jezdí bez probléů. A oproti 810 je to o 100% lepší.
Dale Cooper : To se omlouvám, jsem ovlivněn faktem, že u nás v PJ Blatná máme už pouze plyšové lavice :-)
01.11.2009 (7:45)
MZ: Možné to je, ale osobně raději zvolím spoj, na kterém žádný z uvedených vozů nepojede...
31.10.2009 (22:20)
Trainman : dík, to není hloupá úprava, ale o něčem jiném než 810. M810 s řídícími vozy by byly relné, pokud by 810 model "ČSD" byly modelu "MÁV".
Dale Cooper : plyšáků 809, 810, 811 jezdí víc, stejně tak jsou plyšáky 01x.
Dale Cooper : plyšáků 809, 810, 811 jezdí víc, stejně tak jsou plyšáky 01x.
Tak safari s vyvázaným dvojkolím vidím poprvé, děkuji autorovi za "obrazovou instriktáž" ;)
31.10.2009 (21:04)
Trainman: Aha, tak to jste se vyjadril tak, ze by Vas pochopil sotous, ale clovek timto nepolibeny sotva... V 810 jsem zazil plysovou lavicku snad jednou, jinak IMHO prevazuje usmudlana kdysi cervena kozenka; pod niz je spise symbolicke mnozstvi molitanu.
Miroslav Zikmund: Mám za to, že ta 010 byla upravena pro provoz s lok. řady 704, spojenou na UIC linku.
31.10.2009 (18:20)
Jiří PEKÁREK : můžete mi prosím objasnit, jak se z řídícího vozu Viamontu ovládá M 810. Jde mi hlavně o to, jakým způsobem se ovládá zvyšování a snižování výkonu prvotního spalovacího motoru. To je tam z řídícho vozu natažené nějaké lanko ? Rád bych se na to jel podívat.
K řídícímu vozu musí být taky odpovídajícím způsobem upraven i M 810. O jaký upravený M 810 se jedná ?
K řídícímu vozu musí být taky odpovídajícím způsobem upraven i M 810. O jaký upravený M 810 se jedná ?
M 474 003: Přesně tak, lepší "spodek" bude použit jako ND do dalších strojů.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko