..: Fotogalerie - detaily fotografie 810.178-4 :..
 

810.178-4


810.178-4Informace o fotografii:
 - Místo focení: Blatná
 - Datum: 6.10.2009
 - Autor: Matouš Vinš  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Rozloučení... Už se z ní
dělá regionova
 - Zobrazeno: 3777x
 - Detailní EXIF informace »

   
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
11.11.2009 (18:24)  
Honnzok: Tak to seš jeden z mála, které RegioNovy (jak já říkám RegioNohy) podporuje. Jedniný, kde si na ně nemohou stěžovat je Desná - a ne vždy - viz web. kamera v D3 Losiny nebo Kouty.

Mne se to jednou uz taky stalo, ze jsem zustal "viset" v Loucimne na zastavce a RegioNoha mne odvest nechtela - postavila si hlavu a ze dal nepojede. Nebo jednou, pro zmenu v Pocinovicich, nefakčil rozhlas. Nejdriv hásil blbosti a zvatlal nesmysli jako ze vlak konci, ackoli mel jeste vice jak pulku pred sebou, pak se na infopanelu objevil zahadny napis D46, a nakonec tam slo jen ">Domazlice" a rozhas mlcel-aspon ze tak!
Za tohle utratit tolik penez, tak budu radsi jezdit nadosmrti na narazniku. Proc tohle nedelala prototypova Esmeralda (812.613) s Kasandrou (912.001) - to o necem svedci ne? Jakmile se neco zacne seriove vyrabet, jeho kvalita klesa. I kdyz mame co regionovu, to unikat!!!

Myslim, ze se ke mne ostatni pridaji. Docela se to hodne projednavalo na K-Reportu, presun se tam. Budes opet jeden z mala, ktery "Smejdy z Parsu" obhajuje.
registrovaný uživatel Honnzok  mail  
Počet komentářů uživatele571 »fotek 0
02.11.2009 (21:12)  
Co furt máte proti regionovám. Jezdím s ní často (022) je čistě regionovská. A nemám s ní problém i do solnice kde kde je kopec jak prase, jezdí bez probléů. A oproti 810 je to o 100% lepší.
01.11.2009 (7:49)  
Dale Cooper : To se omlouvám, jsem ovlivněn faktem, že u nás v PJ Blatná máme už pouze plyšové lavice :-)
01.11.2009 (7:45)  
MZ: Možné to je, ale osobně raději zvolím spoj, na kterém žádný z uvedených vozů nepojede...
31.10.2009 (22:20)  
Trainman : dík, to není hloupá úprava, ale o něčem jiném než 810. M810 s řídícími vozy by byly relné, pokud by 810 model "ČSD" byly modelu "MÁV".

Dale Cooper : plyšáků 809, 810, 811 jezdí víc, stejně tak jsou plyšáky 01x.
31.10.2009 (22:03)  
Tak safari s vyvázaným dvojkolím vidím poprvé, děkuji autorovi za "obrazovou instriktáž" ;)
31.10.2009 (21:04)  
Trainman: Aha, tak to jste se vyjadril tak, ze by Vas pochopil sotous, ale clovek timto nepolibeny sotva... V 810 jsem zazil plysovou lavicku snad jednou, jinak IMHO prevazuje usmudlana kdysi cervena kozenka; pod niz je spise symbolicke mnozstvi molitanu.
31.10.2009 (18:47)  
Miroslav Zikmund: Mám za to, že ta 010 byla upravena pro provoz s lok. řady 704, spojenou na UIC linku.
31.10.2009 (18:20)  
Jiří PEKÁREK : můžete mi prosím objasnit, jak se z řídícího vozu Viamontu ovládá M 810. Jde mi hlavně o to, jakým způsobem se ovládá zvyšování a snižování výkonu prvotního spalovacího motoru. To je tam z řídícho vozu natažené nějaké lanko ? Rád bych se na to jel podívat.
K řídícímu vozu musí být taky odpovídajícím způsobem upraven i M 810. O jaký upravený M 810 se jedná ?
31.10.2009 (18:19)  
M 474 003: Přesně tak, lepší "spodek" bude použit jako ND do dalších strojů.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko