..: Fotogalerie - detaily fotografie M 131.1280 :..
 

M 131.1280


M 131.1280Informace o fotografii:
 - Úsek: Libčeves - Židovice
 - Datum: 30.8.2008
 - Autor: topič  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 2045x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
10.10.2008 (20:22)  
redbird: http://www.doupovskadraha.cz/ ve fotogalerii můžete vidět co se prohánělo po tratích 164 v letošním roce. Vozidla řad 842 byla tu velice často a také 854+954 se tu také objevila a to jsou vozy jedny z nejmodernějších pro tuto dopravu (vynechám Regionovu). Myslím pro cestující velká změna dosti využívána.
10.10.2008 (17:10)  
Stále jsem neslyšel od ohnivých bojovníků za regionální dopravu co s ní dělá neustálé zdražování, naposledy pro věrné cestující ČD. Co s tím dělá dělá zastaralý park vozidel tak oblíbený u drážních fotografů. Ostatně si myslím že pokud se vedení krajů změní, tento trend se nezmění. To jen před volbami se hýří sliby. Vzhledem k celosvětovým ekonomickým problémům bude pouze jenom méně peněz, na vše, i na železnici. Je nedůležité zda se nám to líbí či né.
10.10.2008 (16:32)  
hezkej hurvínek
10.10.2008 (16:24)  
add dotace spojů. Samozřejmě i některé obce se finančně podíleli na provoz vlaků.
10.10.2008 (16:22)  
Kraj na tyto spoje ani na spoje Kadaň-Plzeň na trati 164 nedal ani korunu. Vlaky na těchto tratích byly dotovány buď sponzorským darem nebo z vlastních kapes objednatelů. Takže se ztotožnuji s karloslt, že o těchto věcech by si někteří měli trochu zajímat o dění v kraji. Jen tak pro zajímavost, dokonce to tu už padlo proč vlaky jezdily před zastavení osobní dopravy tak prázdné je to, že docházelo k nesmyslným změnám jízdních řádů, které udělaly vlaky téměř nepouživatelným dopravním prostředkem. To pochopitelně způsobilo odliv cestujících. Pak už nestojí nic v cestě zastavit osobní dopravu pro malý počet cestujících=ztrátové spoje.
10.10.2008 (16:14)  
karloslt: Zmińuji se o tom co jsem viděl. To že nebyla turistická sezóna je vedlejší. Vlaky jezdí celý rok, nejen pro eventuální turisty či pro obveselení šotoušů. Šukafony byly zřejmě prázdné i delší dobu před zastavením dopravy, tak jako jsou prázdné mnohde jinde. Vím o čem mluvím, za focením se jimi často dopravuji. Mně se, uzavírání tratí také nelíbí, ale když lidé jezdí radši osobními auty, a cestující z vlaku vyhání cenová politika ČD. Tak se není čemu divit. Dotace se platí z našich daní, a každý natahuje ruku. A když příjde na lámání chleba, dát peníze třeba na školství než na prázdné vlaky, tak je rozhodování lehké. Jestli o věci vím či nevím prd, nevím ale jako argument v diskuzi to neberu.
10.10.2008 (16:10)  
Nádhera. Za 5*.
10.10.2008 (15:29)  
... jsem jel týden před zrušením pravidelného provozu. Šukafon byl poloprázdný ...

Což je opravdu překvapivé, že? Dávno po konci turistické sezony a těsně před zastavením osobní dopravy...

zrovna v případě 113 tam žádné přeplněné silnice nejsou ... krátký SOR ... s podporou kraje je fajn, pravidelná doprava bohužel ne.

Už jsi zkusil zdejší silnici I/15 během pracovních dnů? Autobusy jezdí o stejné kapacitě jako jezdily vlaky. Jezdí plné na 100% jen s pravidelnou zátěží, takže nedej bože, aby se sem vypravila nějaká skupina lidí na výlet - zůstane stát v Lovosicích... S přípoji to není taky zas tak moc růžové, stačí 5 minutové zpoždění a přestupní vazba NENÍ. Jo a kraj turistický provoz nepodpořil.

Miluji tyhle kategorické závěry od lidí, co o dané věci vědí prd...
10.10.2008 (15:01)  
Paninaro: Trendy obecně možná opačné jsou, ale zrovna v případě 113 tam žádné přeplněné silnice nejsou (nebezpečí silniční nehody je tam stejně malé jako nebezpečí srážky na přejezdu) a krátký SOR (neříkám že zrovna tam jezdí) určitě není méně ekologický než 810. Muzejní hurvínek s podporou kraje je fajn, pravidelná doprava bohužel ne...
10.10.2008 (14:31)  
hezké ty kytary jsou tam neobviklé
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko