Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 679.1578 + T 679.1168 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Košťany nad Turcom - Príbovce - Datum: 30.5.2009 - Autor: bazala68 - Zobrazeno: 6573x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Soběsky: ja vim že je to total vedle, proste sem si to spletl,ty sergeje, a maš pravdu že tu neletrifikovanou dvojkolej sem myslel 340.Prostě sem si to total spletl, na fotku sem se ani pořadně nepodival a je z toho prušvich, a nezrobiš nic:-).
16.06.2009 (16:21)
to ja vim ze je to nekde na slovakach ale ja sem enom odpovidal pepe151
PS:ze zemplu sem nikdy nepropadl....
PS:ze zemplu sem nikdy nepropadl....
Sobiesky: Co takhle se pořádně dívat a využívat možností, jež galerie nabízí. Stačí kliknout vedle náhledu fotky na modře probarvené názvy stanic u údaje Úsek: a po otevření dalšího okna na modrou 170 a vidíš seznam stanic celé trati a pokud jsi zrovna ze zeměpisu ve škole nepropadl, pak bys mohl vědět, že obě koncové stanice (včetně všech mezilehlých) Vrútky a Zvolen leží na Slovensku.
16.06.2009 (16:10)
pepe151
Mě to moc jako sergej nepřipada, no nevim ale každopadně fotka moc povedena, myslim že je to trat 170 jedina neelektrifikovana dvojkolej v česku. jinak 5* :-)
nic proti ale dalsi neelektrifikovana DVOUkolej je na trati 340 z Brna do Veselí a navic jak sem si přečetl tak navíc 170 je elektrifikovana takze VEDLE JAK TA JEDLE:D
Mě to moc jako sergej nepřipada, no nevim ale každopadně fotka moc povedena, myslim že je to trat 170 jedina neelektrifikovana dvojkolej v česku. jinak 5* :-)
nic proti ale dalsi neelektrifikovana DVOUkolej je na trati 340 z Brna do Veselí a navic jak sem si přečetl tak navíc 170 je elektrifikovana takze VEDLE JAK TA JEDLE:D
bazala 68, Werkie: Jako pěkná ukázka toho, kam až může dospět zavedení požárních vlaků je následující. V loňském roce se pod Strečnem dal fotit tento vlak:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/498133.jpg
za ním jako "požární vlak" jelo toto:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/140053.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/498133.jpg
za ním jako "požární vlak" jelo toto:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/140053.jpg
15.06.2009 (21:13)
Fotka pěkná, jen mám dotaz, kdo je majitelem sergeje 1578 ?
Mám pocit, že jsem ho nedávno viděl projíždět Kladnem se saloním vozem za sebou.
Mám pocit, že jsem ho nedávno viděl projíždět Kladnem se saloním vozem za sebou.
topič: díky za objasnění, takže z toho je alespoň druhá zajímavá souprava :)
15.06.2009 (20:03)
já pouze doplním kolegu topiče: protože zavádění požárního následu za parním vlakem je věc finančné náročná, bývá veden většinou muzejními vozidly příslušných spolků. A tak za bulíkem jezdí karkule, za papouškem pielstick a za antonem či slechtičnou pak třeba sergej třeba s hostem na přípřeži. Přináší to další lákadlo pro příznivce nostalgie. Ale to nic nemění na některých "smysluplnostech", které již nastínil topič. V ČR je toto ošetřeno tzv. požárním atestem, což je ve zkratce popsáno jistý způsob omezení výkonových parametrů.
Werkie: Podle předpisu musí v SR jezdit za každým parním vlakem požární vlak. Na konci vlaku na této fotce je řazen cisternový vůz, který má na plošině haičskou stříkačku se spalovacímm motorem. Vloni se docela hodila i když vzniknuvší oheň nedokázala uhasit a museli pomoci místní hasiči.
Důsledným dodržováním předpisu dochází k takové absurdnosti, že požární vlak jede za parním vlakem i v počasí, kdy je všechno promočené a vydatně prší. Někdy se také staně, že z dopravních důvodů jede třeba i hodinu po průjezdu parního vlaku. Smysluplnost takového požárního vlaku je mi utajena. :-)
Důsledným dodržováním předpisu dochází k takové absurdnosti, že požární vlak jede za parním vlakem i v počasí, kdy je všechno promočené a vydatně prší. Někdy se také staně, že z dopravních důvodů jede třeba i hodinu po průjezdu parního vlaku. Smysluplnost takového požárního vlaku je mi utajena. :-)
Krásná fotka, která mi připoměla mojí návštěvu země, "kde zítra již znamená včera" před více než dvaceti lety a dvojice Sergejů spojené trvale do dvojčat se zaplechovanými okny na stanovištích uprostřed a s krytým přechodem mezi stroji.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko