Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.027-1 + 754.058-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Osvračín - Blížejov - Datum: 21.4.2007 - Autor: Filip Kočí - Pozn.: Orient express, 17 vozů, 400m, 900t - Zobrazeno: 6859x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10- Vaše hodnocení: 5* | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
27.04.2007 (7:31)
Páňula: Právě na takovéto trati nejlépe vynikne OE. Navíc s parádními lokomotivami...lepší než kuře pod dráty. Jedná se o v podstatě historickou soupravu, a ta nejlépe vypadá na nezávislé ;o)
27.04.2007 (6:41)
Tak trochu historie. Tahle lokálka je úplně nejstarší trať západně od Prahy. Je to jediná obchodní cesta z Prahy na západ. Takové kraviny, jako že železnice přes Eger a Marktredwitz je koridor do Paříže vznikly v dobách kdy se vozilo uhlí ze Sokolovské uhelné pánve po druhém tahu na jihovýchod a vydrátovala se FJB a ten parametricky horší kus transvezály. Ve skutečnosti trasa přes Cheb je ocáskem Monarchie a podle toho ta trať také vypadá.
Před 40 lety byly kresleny první modernizace trati přes Domažlice a právě díky velkorysosti, kdy bylo potřeba předem vydrátovat tratě přes Klatovy a Kdyni pro odklony spadla tahle záležitost až do Klausovského železničního temna.
Vloni se provedla obnova svršku a příkopů v tomto úseku, takže je to asi jediné místo mezi Prahou a hranicí SRN, kde se OE dá vyfotit v plné kráse. Díky moc za foto.
Před 40 lety byly kresleny první modernizace trati přes Domažlice a právě díky velkorysosti, kdy bylo potřeba předem vydrátovat tratě přes Klatovy a Kdyni pro odklony spadla tahle záležitost až do Klausovského železničního temna.
Vloni se provedla obnova svršku a příkopů v tomto úseku, takže je to asi jediné místo mezi Prahou a hranicí SRN, kde se OE dá vyfotit v plné kráse. Díky moc za foto.
Stejně jsem si nikdy nepředstavoval Orient Expres, aby jezdil po takové lokálce... (tedy bez elektrifikace a podle fotky mi to tak příde)
Pěkné.Celá souprava a dva slušivé brejláci.I kus přírody.Není to ani nějak daleko od celé soupravy.Hmmm!
počítal jsem je o 30 km blíže při průjezdu v Tlučné, bylo jich 17 a byl to krásný vlak, co tudy po dlouhé době po pendolinu projel :-))
No jo na Semmeringu to muselo být fakt zajímavý. Přes trať 140 se jelo i loni ale to už bohužel s 363 047 - 2 a to 13 dní po oficiálním zahájení el. provozu, tedy 10.6. Škoda že nejel o těch 14 dní dřív...
Terno: to bylo kvůli výluce, tak to jelo přes nás (Kladno) a dál na Chomutov a do Chebu, lepší byl konzert na Semmeringu až do Zličína, kde to jelo v sestave 2xBatdotky + OE + Batdotka
Zcela určitě zatím nejlepší fotografie týdne, navíc autor je z Orlicka (usuzuji dle detailu autora), takže na 180 to má pěknej kus cesty:-) a fotografie výborná 5*.
27.04.2007 (21:04)
Jo, pěknej kus cesty, skoro 300km... ale za tyhle krasavce to stálo:-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko