..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.077-6 :..
 

754.077-6


754.077-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Frenštát pod Radhoštěm - Kunčice pod Ondřejníkem
 - Datum: 11.1.2009
 - Autor: Zdeněk Šnajdr 
 - Pozn.: Portrét...
 - Zobrazeno: 2415x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 4
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
21.01.2009 (16:09)  
Omlouvám se autorovi za tu, podle mého přeostřenost. Je to nejspíš způsobeno zmenšováním.
20.01.2009 (22:30)  
Zdeněk Š.: No pokud by bylo pozadí mimo DOF, tak není detailů potřeba :-) a v popředí (pokud není drastický ořez) to taky moc vidět není. Ale pokud máš ten samý Tamron, co já, tak máš pravdu, zrovna ideální stroj to není :-). Na tohle určitě ultrazvukové ostření.
20.01.2009 (20:19)  
Tak mě to zas tak hrozné nepřipadá, naopak je to poměrně netradiční vidět takové detaily mašiny na fotce ze ŽP. Spíš bych popracoval na (ne)ostrosti pozadí, zvlášť při téhle barevně nevýrazné konstelaci. Čili pokud možno, srazit clonu na minimum, i když chápu, že to může působit problémy s udržením čela v hloubce ostrosti, ale v dnešní době rychlého ostření by to (snad) neměl být až tak velký problém.
20.01.2009 (20:56)  


No, s tím clonovým číslem máš asi pravdu, ale to by sis takových detailů neužíval. Myslím že ty máš ten samý Tamron jako já a jistě víš že, při nižších clonách by všechny konstrastní hrany byly modré, detaily by taky stály za prd. Navíc ten objektiv právě moc rychle neostří. Z šesti fotek byly poslední dvě ostré.

Navíc násvit si o čelovku přímo říkal. Jak jsem začínal fotit tak jsem na tom samém místě fotil čelovku půjčenou DSLR, tak jsem si po čase chytání zkušeností udělal repete.
20.01.2009 (18:44)  
Kdyby jsi měl větší štěstí a brejle byly červený. Tahle ta šedá, je v kombinaci se sněhem nevýrazná.
20.01.2009 (17:08)  
Přema: Mohl bys mi prozradit z čeho je na stěračích a reflektoru patrné přeostření a jak tomu případně zabránit? To aby autor věděl co s tím má příště udělat.
20.01.2009 (16:57)  
Lukess: S tou 086 jsem to rozhodně nemyslel, jako že autor za to určitě může! To i pro autora, ať se případně nezlobí. Nemyslel jsem to tak. Byla to spíše taková poznámka, že 086 by byla určitě lepší.
No s tou nevynážeností. Určitě to bylo myšleno jako poučení pro autora. Je přece dobré, že autor ví, jak to má přístě udělat, vymyslet. Takže s 086 souhlasím, na místě to ani není, ale nevyváženost bych klidně podotknul a na místě je. Každý názor zkušených fotografů (mezi které nepatřím) přece jsou na místě, protože mnohdy může pomoci autorovi.
20.01.2009 (15:55)  
kritizovat fotku z nevyváženosti nebo jen z toho, že autor měl smůlu na lokomotivu (Kdyby Ti jela červená 086... atd) není na místě. Je to pěkná čelovka, nemám k tomu sebemenší výhrady.
registrovaný uživatel Toušisko  mail  
Počet komentářů uživatele1768 »fotek 0
20.01.2009 (15:29)  
Jako pokus jo, ale proč není zvoleno vhodnější prostředí? Nevyrovnané zatížení levé a pravé strany... když už souměrné, tak pokud možno dokonale (malé rozdíly možné, jako v lodském obličeji, ale ne na pozadí)
20.01.2009 (15:03)  
Celkově je to přeostřené, dobře viditelné je to například na reflektoru a stěračích. Bylo by to rozhodně lepší, kdyby jsi to vzal trošku z větší dálky. Tady mi to příjde jen bum čelo a nic víc. A smůlu jsi měl i na mašinu. Kdyby Ti jela červená 086, bylo by to zas o něčem jiném...
20.01.2009 (14:25)  
Jen čelo, špatně....
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko