Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.049-5 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Frýdek-Místek - Datum: 22.5.2016 - Szerző: Payus - Zobrazeno: 6645x - Detailní EXIF informace » | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
31.05.2016 (7:10)
Pro šádehundrdcvancich/hundrdfnf je typický úhel sklonu zadní kapoty. Není rovně, jako u VAZu. Dačky zase mají příkřejší sklon přední kapoty, než Škodivky (obecně jsou všude takové více zkosené), jež je na snímku na 99,9%.
30.05.2016 (21:03)
M 474 003: Máte pravdu, že má žigulík motor vepředu. Ale dále už se mýlíte. Žigulíky měly silnější motory (zejména 1500 nebo 1600) než škodovky a byly to větší "tahouni". Škodovka (obzvláště stopětka) měla dost práce sama se sebou...:-)
Naopak žigul v této sestavě tj. přívěsem vzadu řádně zatížený je lépe ovladatelný, než žigul obyčejný vyprázdněný :-) Říkávalo se, že v zimě aby se s žigulem někam dalo vyrazit, bylo nutno kufr ložit jedním až dvěma pytli cementu....(Nutno připomenout, že socialistické plánování znalo prakticky jen 50kg balení...) :-) Čoveče jestli vona to nakonec nebude Dacia??? :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Je to Škodovka, Žigul má motor vepředu a s takovýmhle přívěsem by měl problém.
Payus:
Navrhuji kompromisni, zastupnou otazku: Ma vubec platny technicak?
Navrhuji kompromisni, zastupnou otazku: Ma vubec platny technicak?
28.05.2016 (21:44)
stoupa: :-)
Pro Dale Cooper:
Naopak! Jen skrze Vas narazim na mileho autora...
Naopak! Jen skrze Vas narazim na mileho autora...
28.05.2016 (21:20)
Každopádně ten vůz a ten obyták je pěkný retro.I ten brejlovec zadadá do tý doby.A drží,všichni.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko