Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.035-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Krivany - Kamenica nad Torysou - GPS: 49°10'40.549"N, 20°55'31.261"E » - Datum: 29.7.1996 - Autor: BBvK - Pozn.: Os 8768, sken z dia - Zobrazeno: 5573x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Nejnovější tratí bude masaryčka-sluncová-balabenka vysočany...A to i v případě, že Nové spojení je bráno jako přeložka :-)). A Dolní Poustevna - Siebnitz, pokud se to stihlo úředně zrušit, než se to postavilo znova a konec trati neležel v Poustevna Gr. Pak by se o novou trať na území čr nejednalo, byť železniční dopravu do "vnitrozemí" čr ta stavba poněkud zrychlila :-)
No, lepší vlečka. Přeložka vlečky. Ale úředně to trať je (s trakčním systémem soustavy 3 kV DC stejnosměrné). Dále je úředně tratí i 4 km dlouhá spojka Srní u ČL-Žizníkov, dokončená roku 91, takže poslední dokončenou československou tratí je dost možná ta. Sice cancour, ale jako lokálpatriot a hrdý majitel dvourychlostní vrtačky Narex bych takovou čest České Lípě těžko upíral.
DValouch: o tom cancourku jsem vedel, ale nechtelo se mi ho uznat jako celou trat :) To je takova lepsi vlecka.
Bakiy - dik
Bakiy - dik
Posledni novostavba v Ceskoslovensku, krom zmineneho ostravskeho letiste, byla trat Velke Straciny - Velky Krtis (unor 1978). Z vyznamnych trati dokoncenych az za "sociku" lze jmenovat treba SRT, spojku Trebisov - Slanec a trat Roznava - Turna nad Bodvou (1955), povalecna je i odbocka z Madarska do Velkych Stracin (1951).
Jak vidno, ikdyz jsou i novejsi trate, jako posledni dokoncena Ceskoslovenska trat je uvadena prave trat Orlov - Podolinec.
Jak vidno, ikdyz jsou i novejsi trate, jako posledni dokoncena Ceskoslovenska trat je uvadena prave trat Orlov - Podolinec.
20.12.2016 (17:11)
Astartoth: Poslední novostavbou je trať Sedlnice - Mošnov Ostrava Airport.
Ta trat pres Lubovnu je TAK nova? :O Jsem myslel, ze posledni novostavba trati v Ceskoslovensku (nepocitaje prelozky) je snad Brnenska pres Havlbrod (a i to je takova vetsi prelozka). Prekvapive. Nu ale odpovim si sam: https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%BDelezni%C4%8Dn%C3%AD_tra%C5%A5_Poprad_%E2%80%93_Tatry_%E2%80%93_Studen%C3%BD_Potok_%E2%80%93_Plave%C4%8D/Tatransk%C3%A1_Lomnica
Ale google auto to prezilo i se vsemi kamerami :)
Ale google auto to prezilo i se vsemi kamerami :)
20.12.2016 (16:18)
Astartoth: Asi jim při focení okolí nádraží nějak blbly ty foťáky, co jsou na střeše auta. Ty děti jim vyšly nějak moc dohněda :-)
Astartoth: Bruselský styl okořeněný spoustou žebrajících cikánských dětí, které se vyrojí zničehonic a odkudsi ve velkém houfu, když v SL zastaví auto s jinou než místní registrační značkou a po vystoupení z vozidla jsou vtíravé víc než Pitralon. :-)
A když teď koukám na tuto fotografii http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/750/750459.html a dívám se na řazení... Asi došlo k omylu v popisech, který bude díky žp a dotazům odhalen a napraven... ;-)
Takže bych to viděl na Os 8768... Tímto se omlouvám za mystifikaci.
Takže bych to viděl na Os 8768... Tímto se omlouvám za mystifikaci.
Není problém ;-)
http://vagonweb.cz/razeni/vlak.php?rok=1996&id=477
Ale délka soupravy na snímku pravděpodobně souvisela s níže zmíněnými výlukami...
http://vagonweb.cz/razeni/vlak.php?rok=1996&id=477
Ale délka soupravy na snímku pravděpodobně souvisela s níže zmíněnými výlukami...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko