..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.027-1 :..
 

754.027-1


754.027-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Janovice nad Úhlavou - Petrovice nad Úhlavou
 - Datum: 13.1.2015
 - Autor: Bean 
 - Zobrazeno: 4037x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
18.01.2015 (8:37)  
Na Rudu jezdím 40 let.Letošní změny k lepšímu je Rex se super vozem pro děti a koženým B-to je asi ta vyšší kvalita.Druhé bylo B humanisace.Totální rozpad přípojných vazeb na Waldbahn.Co se kdysi ušetřilo na jízdní době elektrifikací do Klatov se ztratí přepřahem.Snad ještě jedna dobrá zpráva-již minimum vlaků končí v Rudě Alžbětíně u nástupiště typu šírá trať.Já ten seskok bez padáku dám,ale za 10 let už nevím nevím.Jo a máme nové kasino v Alžbětíně.Pokrok nezastavíš-:)
17.01.2015 (15:38)  
Láďa Mlynařík: Ok, debata končí, nebudeme to zde plevelit. Když se povede stavbu zrealizovat, budu zvědavý na Váš názor při následném rutinním provozu.
16.01.2015 (22:36)  
LM:

a které smysluplnější stavby Vás napadají? jestli se Vám to sem nechce psát, napište mi to prosím soukromě, dík
16.01.2015 (22:35)  
náhodou, jel jsem 2.1. s dcerou na boby na Špičák, Rx tam i zpět, a byl jsem mile překvapen, kromě nějakých dětských nemocí vagonů (Bdtee 276) to byl vlak na úrovni, takže určité zlepšení tam je ;-)
16.01.2015 (21:59)  
A proč se již dnes objednavatel neptá, "proč nevyužíváte rychlostní profil"?, "proč nemáte lepší vozový park"? Proč je k těmto otázkám potřeba bezstyková kolej?
Jak bylo o příspěvek níže poznamenáno. Nedaly by se ty peníze za vysoký peróny a kde jaký vymoženosti proinvestovat na zajímavější trati?
A myslíte, že správce na údržbě řádově složitějších zařízení ušetří? Víte co stojí udržitelnost všech těch evropskáých projektů, na kterou už samozřejmě dotace není?
A musíme vůbec za každou cenu ty evropský peníze někam nasypat? Nemůžeme se na to vykašlat, místo stavění nesmyslného betonu, posílání lidí na pracák atd?
Já tomu rozumím, vy máte podobné myšlení jako ty lidi, co o tom dnes rozhodují, proto Vám to přijde smysluplné.
Podle mě bohužel, o tom dnes rozhodují lidé, kteří považují více staveb, více techniky, více investic za pokrok. Jenže k tomu blahobytu se prostě nedá prostavět, to je třeba vzít rozum do hrsti.
A obecně (a tato stavba to potvrzuje) tam, kde jsou evropské peníze velmi, ale velmi často chybí rozum.
Když se prostě podívám a projedu po naší železnici, tak z fleku najdu 100 smysluplnějších věcí kde utratit 800mega a přilákat více lidí, než touto stavbou tady.
Tím končím, páč ne neshodneme. Já si prostě myslím, že více staveb automaticky neznamená lepší cestování a pevně věřím, že se časem nesmyslné (nejen dopravní) stavby stavět přestanou.
16.01.2015 (21:45)  
Láďa Mlynařík: Cestující tam možná za dva roky pojedou po novém, možná raději po klidné a nové bezstykové koleji dalších pár let než třeba s pomalými jízdami či nejet vůbec. Co správce ušetří na údržbě zde, může přesunout jinam. Neuklizený humus, zavřené čekárny - každý vidí to, co chce. Já třeba vidím přirozený vývoj, že až budou některé tyhle projekty postaveny, tak se automaticky začne objednatel dopravy ptát - i Ty můj milý dopravce, šlo by to s lepší soupravou a proč nevyužíváte více rychlostní profil lepším vozidlovým parkem? Jestli chcete lusknutím prstu nové tratě, nové vozy, nové čekárny, tak to můžete leda tak chtít a brblat o tom u piva, jak je pro nás typické. Já si myslím, že je nutné někde začít, něco dělat. A kydání obecných negativ, dělání projektů stavby ve dvou odstavcích textu, to to není... Ale klidně můžeme evropské peníze nasypat ještě více do soukromých projektů, jako vleků, penzionů s wellness nebo na školení pekárníků, prodavaček a podobné hmatatelné projekty, kde podnikatelé neustále natahují ruku...
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele761 »fotek 0
16.01.2015 (21:27)  
Woky: zvláštní gramatika O. F. už se tu probírala. Prej je dyslektik a s tím se skutečně nedá nic dělat, leda jeho příspěvky přeskakovat, pokud nejsi schopen je číst.
registrovaný uživatel MilanM  mail  
Počet komentářů uživatele91 »fotek 0
16.01.2015 (18:45)  
Modernizace tratí ano, ale za předpokladu, že se všude nezruší čekárny, kolem tratí nebudou nesmyslně umístěny PHS a při každé letní bouřce nepadne zabzař.
Tady na té trati se toho stejnak zřejmě moc nenadělá za 800 milionů, když jen například modernizace žst. Horaždovice- předměstí vyjde na půl miliardy.
V Plzeňském kraji by potřebovala investice hlavně trať 190, např. vybudování výhybny Šťáhlavy, úsek Plzeň-Nepomuk vybudovat automatická hradla, lepší nástupiště ve většině stanic a potom trať 180.
16.01.2015 (18:45)  
Víte, při vší úctě (naštěstí se tu diskutuje lépe než na káčku), nedávno se tu mluvilo o Negreláku. Nebyly by to lépe vynaložený peníze? Co se teda pustit zároveň s Negrelákem do toho letiště, když už se stejně min. po Dejvice rok jezdit nebude a 800mega leží na talíři. Nebo na to bude další výluka? Aby se ty lidi odrazovali rok za rokem, jen proto, že nevíme co s penězma?
Mluvil jste někdy s někým o "modernizaci" na Železnou Rudu? Ti kdo to vymysleli, tak se ani netají tím, že primárním cílem je vyčerpat evropské dotace. O nějakou konkurenceschopnost jde až v poslední řadě.
A to zcela pomíjím, že jakkoliv zvýšená rychlost by musela být doprovázená novýma mašinama (protože brejlovec z Nýrska nahoru víc než šedesát nedá, ani kdyby míjel rychlostník sto), a to je stále v nedohlednu. A když po třeba i nové bezstykové trati budeme (sice o pět minut rychleji) vozit lidi v tom léta neuklizeným humusu, který představují třeba plzeňské BDs, tak z toho nadšeni nebudou. O zavřených čekárnách jako prozákaznickém přístupu asi nikdo nepochybuje. A v zimě tam stejně musí být alespoň jeden robotník v každé stanici, protože Hojsovka, Zelená, ani Špičák se prostě ohřevem výměn udržet nedá.
Napište mi konkrétně ten fyzický přínos pro ty cestující, co tam za dva roky pojedou "po novém".
16.01.2015 (15:36)  
Laďa Mlynařík: Pri vsi ucte k Vam je dobre, ze na nabrezi nesedite Vy a ze o tech proklatych penezich nerozhoduje Vase krajni sotohledisko. Vse ma sve klady a zapory, je dobre o nich vedet a predevsim pracovat s nimi.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko