Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.029-7 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Blížejov - Milavče - Datum: 14.3.2014 - Autor: Pavel Martoch - Zobrazeno: 5163x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Nadherna "čtyřka brejlovec" v klasickych barvach a s klasickou soupravou,ktere nenapadne mizi z nasich trati(at z elektrifikovanych tak "naftovych") z duvodu nakupu moder.vozidel,k nam do Prostejova se klasiky zase po letech vratily z duvodu zmeny trate os vlaků Nezamyslice-Šumperk,ktere ted jezdí místo Přerova přes Prostějov,olomoucke depo momentalne ma sice zbrusu nove "pantery" ,ale ma jen dva a tim padem jim musi vypomahat "klasiky" vedene "peršingy"(163),protoze aby byl zajisten hodinovy interval,muselo by mit ol.depo alespon deset "panterů".
Os ve 14:00 z Plzně vedený třemi žraloky? Pak to nejspíš musela být nějaká mimořádnost. Právě tento vlak na fotce odjíždí z Plzně ve 14:00 a stejně jako následující spoj v 15:00 je v pracovní dny řazen ze šesti vozů vedených brejlovcem. O víkendu byl loni řazen ze dvou žraloků, v současném grafikonu jezdí jen v pracovní dny.
Každopádně tyto dva vlaky opravdu jsou vytížené, zejména studenty a v menší míře i dospělými vracejícími se z Plzně ze škol a zaměstnání, a to zejména v úseku Plzeň-Nýřany. I to je jeden z důvodů, proč na nich dosud přežívají klasické soupravy. S rostoucí vzdáleností od Plzně cestujících ubývá a asi tak Holýšov-Domažlice je opravdu řídce obsazen. Soupravy se vrací zpět druhý den ráno kdy naopak naváží lidi do Plzně, Os7407 s příjezdem do Plzně před osmou hodinou dokonce se sedmi vozy.
Každopádně tyto dva vlaky opravdu jsou vytížené, zejména studenty a v menší míře i dospělými vracejícími se z Plzně ze škol a zaměstnání, a to zejména v úseku Plzeň-Nýřany. I to je jeden z důvodů, proč na nich dosud přežívají klasické soupravy. S rostoucí vzdáleností od Plzně cestujících ubývá a asi tak Holýšov-Domažlice je opravdu řídce obsazen. Soupravy se vrací zpět druhý den ráno kdy naopak naváží lidi do Plzně, Os7407 s příjezdem do Plzně před osmou hodinou dokonce se sedmi vozy.
16.03.2014 (22:20)
Mohu se zeptat, jaká je jeho obsazenost? Opravdu je využit každý vagón natolik?
Vloni jsem měl tu čest se projet se žralokem z Plzně do Domažlic. Os byl vedený trojmo, ovšem cestující by se vešli do jedné jednotky, seděli by a ještě by zbylo. Dodám, že to byl špičkový spoj v 14:00.
Vloni jsem měl tu čest se projet se žralokem z Plzně do Domažlic. Os byl vedený trojmo, ovšem cestující by se vešli do jedné jednotky, seděli by a ještě by zbylo. Dodám, že to byl špičkový spoj v 14:00.
Jde o Os7412, první ze dvou posledních vlaků Plzeň-Domažlice vedených řadou 754.
Fotil jsem asi o kilometr dříve...
Fotil jsem asi o kilometr dříve...
16.03.2014 (21:40)
Nevim mě napoprvé napadlo jestli to náhodou neni rychlík do Německa biť s českejma vagonama.
Vlak! Vlak? Absolutní nuda, absolutně žádné předpředí, absolutní kolize vzrostlého porostu se soupravou, nic co by mohlo stát za nejmenší pozornost. 5!
16.03.2014 (14:37)
To je aspoň vlak!!! jen houšť :-) paráda :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko