..: Fotogalerie - detaily fotografie 754.049-5 + 750.712-2 :..
 

754.049-5 + 750.712-2


754.049-5 + 750.712-2Informace o fotografii:
 - Úsek: Krahulov - Třebíč-Borovina
 - Datum: 20.4.2014
 - Autor: Lenka  Poslat email autorovi
 - Pozn.: R 623
 - Zobrazeno: 4050x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 6

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
08.10.2014 (9:45)  
Loko 754.0 má trakční výkon 1200 kW (nebudu uvádět tolerance), který je limitovaný max. příkonem trakčních motorů 4 x 300 kW. Při zapnutí topení systém vyhodnotí topný proud a umožní zvýšení výkonu naftového motoru o cca 100 kW (limitováno výkonem dieselu). Při odběru topného výkonu, přesahujícím toto navýšení, začne klesat trakční výkon. Maximální výkon topení je 400 kW a tedy při takovém odběru klesne trakční výkon na cca 900 kW.
U loko 750.7, které neznám, to bude obdobné, možná ten pokles vlivem odběru výkonu nebude tak markantní?
07.10.2014 (22:24)  
754 ma to topeni navic, nad trakci a nemuze se pouzit pro pohon ani pokud tahne naklad, nebo je leto. Trakcne je na tom stejne jako ostatni bryle.
07.10.2014 (22:02)  
Že blesky přidávaj minimálně 33,33% výkonu vý i malý dítě...

Ale otázka spíš zněla tak, jestli se dokážou navzájem řídit starej a novej brejlovec.
07.10.2014 (12:37)  
Pikehead: 40 kW na kočár je fakt dost - to jsou dva rodinný domy... nejde to vystlat polystyrenem nebo tak něco?
Ono to vystlaný je, ne však polystyrenem, nýbrž skelnou vatou (kvůli protipožární odolnosti) ;-)
07.10.2014 (11:55)  
Já o tom vtipu už dlouho neslyšela! Vtipné je to určitě a pravdivé rozhodně! :-)) Ať už to kdokoli myslí jakkoli. Na blesky nedám dopustit! Ta 712 si o blesk vyloženě říká. No, nebylo by to o hodně lepší? Možná by i místo šestky měla fotka desítku a někomu by přestalo vadit i silo, které cituji: "leze ze střechy vagónu" :-D. Na což jsem mimochodem náležitě pyšná :-)
A je dobře, že se stále vtipkuje, až ty mašiny nebudou, nebude ani na co dělat vtipy a to pak bude velice smutné :-(
07.10.2014 (10:18)  
Pikehead-

Vystlané izolační hmotou je to dávno. Uvědom si, že to jede, tudíž se to vyfouká, rodinný dům stojí a většinu sídlišť naši předkové zakládali v místech kde nefouká.

Co se týká vypínání při rozjezdu, nevidím důvod to nepoužívat, není to nic proti ničemu a nikoho to neohrožuje. Jenomže někdo vymyslel předpis, a ten se musí dodržovat a jeho nedodržování se musí trestat. Pozná se z tachografu kde a jak dlouho bylo zapnuté topení?
07.10.2014 (0:15)  
754.016-4: co na tom má být vtipného? Vždyť je to pravda.
07.10.2014 (0:07)  
M 474 003
je povolený takový způsob jízdy, kdy by se topení při nedostatku trakčního výkonu na chvíli vypínalo, třeba při rozjezdu do stoupání?

Nikoliv, topení musí být zapnuto trvale. Vyjma úseků, kde je elektrické vytápění zakázáno.

Pikehead: těch cca 40kW je samozřejmě maximální odběr vozu, kdy topení pracuje naplno - typicky při předtápění "vymrzlého" vozu. Po vytopení na žádanou teplotu pak odběr topného proudu výrazně klesá. V praxi je tedy jedna lokomotiva této řady schopna topit i víc než těch 10 vozů, pokud už souprava byla předtím předtopena. Dnes už ale sotva na tak dlouhý vlak v nezávislé trakci narazíme (snad ještě na východním Slovensku???).

Zlámalík: vtip o blescích, náraznících a zvýšeném výkonu se objevil na k-reportu tak před deseti lety a od té doby byl zopakován snad tisíckrát. Vy se tomu pořád ještě smějete?
06.10.2014 (22:03)  
JB: nejde o kabel. Jde o to, že "Blesky přidávají nejméně 15 % výkonu. A olemovaný nárazníky dalších dvacet."
A tady píšu VELKÝ SMAJLÍK, pro jistotu.
06.10.2014 (20:51)  
Ono by možná stačilo nepřetápět, aby cestující i třeba při 10°C venku nebyli nuceni otevírat okna. Toto pozoruji např. v rakvích Pardubice - Liberec.
Pikehead: Určitě by se vám líbil o 20 cm užší interiér nebo nižší strop v dvoupatrových vozech.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko