Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.022-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Křemže - Holubov - Datum: 15.5.2013 - Autor: Pavel Martoch - Zobrazeno: 4831x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Zajímavá konstrukce příhradových vazníků a také vlak. Pohledný snímek.
28.11.2013 (19:16)
Mám něco málo...Rychlosti:
ČB - Boršov
V mezistaničním úseku se zvyšuje traťová rychlost na 90/80 km/h.
ŽST Hořice na Šumavě bude mít po rekonstrukci 2 dopravní koleje (nová k.č.1 a 2). Oproti přípravné
dokumentaci ale došlo k prohození hlavní a předjízdné koleje, aby nedocházelo k přecházení cestujících
přes hlavní kolej. Hlavní kolej je navržena na rychlost V=65 km/h,
Zast. Hodňov
Ve směru ŽST Polná na Šumavě je směrová úprava napojena na stávající stav ve směrové přímé, za
kterou následuje směrový oblouk R=510 s převýšením D=55mm pro rychlost V=80km/h a V130=85km/h,
následuje mezilehlá přechodnice s napojením na směrový oblouk R=1225,126m bez převýšení pro
V=80km/h a V130=85 km/h, který je zapojen do stávajícího stavu.
Zast. Žlábek
Ve směru ŽST Polná na Šumavě je směrová úprava napojena na stávající stav ve směrové přímé, za
kterou následuje směrový oblouk R=320m s převýšením D=140mm pro rychlost V=80km/h a
V130=85km/h. Poté následuje mezipřímá délky 205,21m, za kterou následuje směrový oblouk R=520m
s převýšením D=55mm pro rychlost V=80km/h a V130=85km/h.
Zdroj:http://k-report.net/ od "Trojaze"
P.S.Doufám, že se v tom vyznáte...:-D
ČB - Boršov
V mezistaničním úseku se zvyšuje traťová rychlost na 90/80 km/h.
ŽST Hořice na Šumavě bude mít po rekonstrukci 2 dopravní koleje (nová k.č.1 a 2). Oproti přípravné
dokumentaci ale došlo k prohození hlavní a předjízdné koleje, aby nedocházelo k přecházení cestujících
přes hlavní kolej. Hlavní kolej je navržena na rychlost V=65 km/h,
Zast. Hodňov
Ve směru ŽST Polná na Šumavě je směrová úprava napojena na stávající stav ve směrové přímé, za
kterou následuje směrový oblouk R=510 s převýšením D=55mm pro rychlost V=80km/h a V130=85km/h,
následuje mezilehlá přechodnice s napojením na směrový oblouk R=1225,126m bez převýšení pro
V=80km/h a V130=85 km/h, který je zapojen do stávajícího stavu.
Zast. Žlábek
Ve směru ŽST Polná na Šumavě je směrová úprava napojena na stávající stav ve směrové přímé, za
kterou následuje směrový oblouk R=320m s převýšením D=140mm pro rychlost V=80km/h a
V130=85km/h. Poté následuje mezipřímá délky 205,21m, za kterou následuje směrový oblouk R=520m
s převýšením D=55mm pro rychlost V=80km/h a V130=85km/h.
Zdroj:http://k-report.net/ od "Trojaze"
P.S.Doufám, že se v tom vyznáte...:-D
28.11.2013 (19:08)
Keprt:V jakém úseku/úsecích;díky
Podrobnosti zjišťuji...
Podrobnosti zjišťuji...
Martin Pi: zrychlení z 30/50Km na nějakých 70/80Km -cca
V jakém úseku/úsecích?
Díky.
V jakém úseku/úsecích?
Díky.
27.11.2013 (20:13)
Farkač Karel:
Příští rok by se měl most opravovat, je to na papíře...jinak příští rok bude provedena rekonstrukce celé trati a po skončení bude zrychlení z 30/50Km na nějakých 70/80Km -cca.
Příští rok by se měl most opravovat, je to na papíře...jinak příští rok bude provedena rekonstrukce celé trati a po skončení bude zrychlení z 30/50Km na nějakých 70/80Km -cca.
27.11.2013 (20:06)
Fotografie výborná (5*), ale ten most je nějak moc rezavý. Nepropadne se?!
Nasazení na 8113/2 bylo tehdy kvůli výluce. Na 8113/2 přes léto oficiálně jezdila souprava 842+057+057+842.
Cislo vlaku neni ?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko