Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.018-0 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Hostětín - Pitín - Datum: 14.4.2013 - Autor: Lukáš Křivák - Pozn.: Sp 1736 Vlára - Zobrazeno: 3032x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
mahathma: Taky se mi stýská po SONE+ za 150,- Kč. Bylo to pro 2 dospělé a 3 děti (nebo méně). Tenkrát jsme na to jeli celá rodina z Hradce Králové do Prahy a zpět - honeckerem do Pardubic a elefantem do Prahy. Cesta trvala jen 2,5 hodiny, rychlíkem bychom jeli 1 h 45 min.
Omlouvám se za OT.
Omlouvám se za OT.
Ach, Vlára. Slávne časy tam boli ešte nedávno, keď ČD predávali celodenný lístok na Os+Sp za 150 Kč (nepracovný deň, pre 2 osoby). Aspoň v nedeľu večer boli vlaky na Vlárskej dráhe plné (Slovákov), vracajúcich sa do Brna, ktorí objavili túto "dieru v systéme". :)
ČD na to potom prišli, tento lístok zrušili, ale čo sa nestalo, študenti (okrem režinkárov) presedlali do autobusov a áut. Holt spoje na Vláre nie sú schopné konkurovať časom, a bez nejakej relačnej zľavy je to dnes ešte aj za vražednú cenu. To sa potom môžeme diviť, prečo sa všade rušia lokálky. :(
ČD na to potom prišli, tento lístok zrušili, ale čo sa nestalo, študenti (okrem režinkárov) presedlali do autobusov a áut. Holt spoje na Vláre nie sú schopné konkurovať časom, a bez nejakej relačnej zľavy je to dnes ešte aj za vražednú cenu. To sa potom môžeme diviť, prečo sa všade rušia lokálky. :(
25.04.2013 (15:10)
Jim: pohodlnější asi ano,levnější určitě ne. Nemyslím,že je dobrý nápad nasazovat na vlaky,kde je velká frekvence,ropovody ve stylu 843+2xBDtn+k tomu jednotka 854/954 jako např.u nedělního Sp 1732 St.Město u UHr-Brno. Spotřeba brejlovce se 4 vagónky,jak to dřív jezdilo,je směšná,obsaditelnost stejná plus k tomu ta mašina s sebou nevleče žádné odpisy atd.
A pokud vezmu v úvahu reko BDmtee,které tu jsou dost často nasazovány (na tomto vlaku konkrétně ne,ale na ostatních ano),tak tam už se dá mluvit i komfortu a pohodlí.
A pokud vezmu v úvahu reko BDmtee,které tu jsou dost často nasazovány (na tomto vlaku konkrétně ne,ale na ostatních ano),tak tam už se dá mluvit i komfortu a pohodlí.
Jim: Copak šotoušci, ale když něco není, tak to nepojede :-)
Není to tak dávno, co se na Vláře točilo v turnusu 8 brejlí (dřív mráč) v osobní dopravě. Dneska jsou to, kromě Luhačovic, takové osamocené výstřely, které třeba ještě pár let přežijou, protože nebude mít smysl na ně nasazovat cokoliv nového.
Václa Vrána: komfort v honeckeru?? Nevím nevím, jestli po tom někdo touží. Snad jedině velké prostory kolem dveří pro kola...
Není to tak dávno, co se na Vláře točilo v turnusu 8 brejlí (dřív mráč) v osobní dopravě. Dneska jsou to, kromě Luhačovic, takové osamocené výstřely, které třeba ještě pár let přežijou, protože nebude mít smysl na ně nasazovat cokoliv nového.
Václa Vrána: komfort v honeckeru?? Nevím nevím, jestli po tom někdo touží. Snad jedině velké prostory kolem dveří pro kola...
Jim: Vše špatně pro něco dobré,špatná souprava pro šotouše ale pro cestující komfort...
Recht,to už může rovnou jet 2x žralok či něco podobného. A taky by to bylo levnější,pohodlnější atd. Jenže to by šotoušci asi nepřežili :)))
25.04.2013 (12:24)
Moc pěkné. Škoda,že už i tento vlak jezdí s trapnými 3 vagónky. Delší souprava vypadá vždycky lépe.
Fascinuje mě to ostré pozadí. Je to sice krásně udělané (a netuším jak), ale zase to strhává pozornost z vlaku.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko