Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.006-5 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Olbramovice - Tomice - Datum: 5.3.2013 - Autor: Bean - Zobrazeno: 4860x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Pavel Martoch:
Žádná výluka, skoro 3 měsíce běžný stav (první nasazení bylo 7. ledna 2013 a to 754 006-5 na 8262)
Brejlovci jezdí:
Každý pracovní den:
Os 8260/8265 - pravidlo pár let.
Os 8262/67/68/73/72/77
V soboty:
Os 8262/67/68/73
V neděle (bývalo každou druhou neděli, poslední měsíc nejel ani jednou):
Os 8262/67/68/73/72/79
Aktuálně jsou zde nasazovány:
754 006-5 a 754 027-1
Byly nasazeny i:
754 022-2 a 754 078-4
Žádná výluka, skoro 3 měsíce běžný stav (první nasazení bylo 7. ledna 2013 a to 754 006-5 na 8262)
Brejlovci jezdí:
Každý pracovní den:
Os 8260/8265 - pravidlo pár let.
Os 8262/67/68/73/72/77
V soboty:
Os 8262/67/68/73
V neděle (bývalo každou druhou neděli, poslední měsíc nejel ani jednou):
Os 8262/67/68/73/72/79
Aktuálně jsou zde nasazovány:
754 006-5 a 754 027-1
Byly nasazeny i:
754 022-2 a 754 078-4
22.03.2013 (9:44)
tralala malému vláčku 5 hvězdiček
22.03.2013 (3:28)
kilian : sleduju jak zvládám, u dráhy nejsem a během posledních 8 let sem prostě Brejlovce v Táboře neviděl. Regionovy ano, ráno, večer. Ale klasickou soupravu jedině s ESem. A pokud je v 10 ráno ranní špička v úseku Tábor - Benešov tak jsem zase o něco chytřejší :-)
P.Martoch: Joo,už to vidím v ISOři taky..
On by asi tento snímek nešel na těch ranních pořídit co?
Jen jsem tak "mudroval" že to není až taková zvláštnost ta tr.70 v TB a na tr.220.
On by asi tento snímek nešel na těch ranních pořídit co?
Jen jsem tak "mudroval" že to není až taková zvláštnost ta tr.70 v TB a na tr.220.
21.03.2013 (18:13)
kilian: Ono kdyby jste pane to více sledoval a méně mudroval v komentářích,tak by jste zjistil že...
konkrétně tento výkon je čistě jako záskok za řadu 363 na Os 8262/8267/8268/8273 po dobu denních výluk a nejedná se tudíž o ten pravidelný turnusový ranní obrat Os 8260/8265. V tuto chvíli jezdí pravidelně v Táboře na trati 220 tedy dva brejlovci...
konkrétně tento výkon je čistě jako záskok za řadu 363 na Os 8262/8267/8268/8273 po dobu denních výluk a nejedná se tudíž o ten pravidelný turnusový ranní obrat Os 8260/8265. V tuto chvíli jezdí pravidelně v Táboře na trati 220 tedy dva brejlovci...
paja.butcher : Ono kdyby jste pane to více sledoval a méně mudroval v komentářích,tak by jste zjistil že ta "fascinace brejlovcem na koridoru" se odehrává již několik GVD v Táboře (pravda před pár lety to bylo i Bárou..). Tento výkon je prostě v Tb takříkajíc "klasika". A hádejte proč tam drží takhle zdánlivě pro šotouše nepochopitelně jednu lok. tr.70 schopnou i el.topení..
paja.butcher: je to jeden obrat v ranní špičce, takže nasadit na něj eso (nebo reginu), aby pak 20 hodin stálo, by nebylo ono :o)
21.03.2013 (14:42)
ten Brejlovec mě na koridoru nepřestává fascinovat, to maj v Plzni málo ES? Napřed tahali Os z Tábora 362 (a rychlíky 363) a teď to povýšili na Brejlovce :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko