Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
754.027-1 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Vejprnice - Tlučná - Datum: 19.9.2009 - Autor: Žíža - Pozn.: Os 7416 - Zobrazeno: 1946x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
06.08.2012 (20:08)
JOKR: To mě dříve také zajímalo, a dostalo se mi odpovědi, že tady nejde ani o motory či cokoli jiného, ale o kývačkové podvozky, které by mohly dělat při vyšších rychlostech problémy.
Brejlovec vypadá na fotografii docela hezky - minulý týden se i rozproudila zajímavá diskuse ohledně náhrady těchto strojů Herkulesy na německých expresech. Kromě jiného bylo konstatováno, že velkým a limitujícím nedostatkem brejlovců byla a je jeho Vmax = 100 km/hod. Zná někdo limitující faktory ( kromě malého výkonu ), proč rychlost nemohla být vyšší ? Pokud se pamatuji, tak stroje DB řady 216 - 218 také nedisponovaly nějakým extra výkonem, ale vyšší rychlosti dosahovaly....jedná se přece o generačně podobné lokomotivy ( zejména vezmeme-li v potaz nové CAT motory )
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko