Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
753.720-2 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Vraňany - Cítov - Datum: 11.9.2011 - Autor: Robert Velechovský - Zobrazeno: 3120x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Jen aby to nebylo spíš schopnostmi a ochotou "produktových manažerů" dotyčných firem, zajistit si zákazníky, zakázky, a jim naopak servis v odpovídající kvalitě. Z doslechu vím, jaký dokáže být nevěstinec v některých nejmenovaných mamutích soukromých firmách, o státním podniku si naprosto nedělám iluze ;-)
Soukromá firma si může sama vybrat, u koho si službu koupí, státní podnik musí vypsat výběrko, a podle stanovených parametrů vybrat vítěze. Dále viz první odstavec.
Soukromá firma si může sama vybrat, u koho si službu koupí, státní podnik musí vypsat výběrko, a podle stanovených parametrů vybrat vítěze. Dále viz první odstavec.
kilian: No možná máš pravdu, ale já to nemám úplně tak ze své hlavy, ale měl jsem možnost pokecat si se zaměstnancem ČD Cargo - dělá strojvedoucího, a tak nějak se doccela rozpovídal o tom co se tam děje za bordel v těch zakázkách, jak se zbytečně utrácí prachy atd - je to nadlouho. Ten den táhl Esem pouhé 3 vozy z Tábora do Kralup (do Tábora přijelo Eso s pouhým jedním cisternovým vozem), přípoj byl cca v 19 hodin večer a řikal že posunovači si "máknou" až někdy ve 3 ráno na vlaku z ČB, tzn. 8 hodin neměli co dělat - poměrně častý jev, málokdy mají víc práce.
Další věc neochota drah vypravit pouze jeden vágón i když si to protiřečí s předchozím odstavcem - soukromník co má u nás uhelné sklady už přešel na kamiony protože dráhy byly extrémně neochotné si mazat ruce 1-2 vagóny uhlí týdně. Takže pokud to takhle půjde dál, tak to u nás v Táboře tu nákladní dopravu zruší.
Takže toliko situace v jihočeském kraji :-/.
Další věc neochota drah vypravit pouze jeden vágón i když si to protiřečí s předchozím odstavcem - soukromník co má u nás uhelné sklady už přešel na kamiony protože dráhy byly extrémně neochotné si mazat ruce 1-2 vagóny uhlí týdně. Takže pokud to takhle půjde dál, tak to u nás v Táboře tu nákladní dopravu zruší.
Takže toliko situace v jihočeském kraji :-/.
Machy: Anení to náhodou v tom vašem Táboře tím,že jednotlivé zásilky prostě vozí Cargo a holt někdy jsou 3 vozy ,někdy je jich víc. A když jedou kontíky v režii ČDC,tak asi už spíte (nebo je nechcete vidět). A ohledně teplárny: AWT zajišťuje kompletní servis i s vysypáním a vším okolo. Takhle to zákazník chce. Až to bude jako třeba v CB nebo ve Stakonicích -Cargo přiveze vlak do teplárny a ta si to ve vlastní režii vysype.
Holt zas je tu ten zjednodušený pohled : Hodné Cargo které díky "zlým" soukromníkům přichází o kšefty. O dieslu pod dráty tu snad ani nemá cenu se rozepisovat,to je pro některé "znalce" zde jak rudý hadr na bejka.
Holt zas je tu ten zjednodušený pohled : Hodné Cargo které díky "zlým" soukromníkům přichází o kšefty. O dieslu pod dráty tu snad ani nemá cenu se rozepisovat,to je pro některé "znalce" zde jak rudý hadr na bejka.
Zdenda M: Také nechápu ten diesel pod trolejí - vždyť za to si SŽDC přece účtuje největší polatky, ne?
Jinak ten ucelený vlak bez přípřahů je nejlepší "kšeft", proto ho fasují soukromí dopravci. Například u nás v Táboře ČD Cargo pak fasuje vlaky o délce třeba 3 vagóny. A lukrativní ucelelenky třeba do teplárny to tu vozí AWaTaři také dieslem pod trolejí. Někdo si holt umí pěkně přihodit ty správný kšefty :-/.
Jinak ten ucelený vlak bez přípřahů je nejlepší "kšeft", proto ho fasují soukromí dopravci. Například u nás v Táboře ČD Cargo pak fasuje vlaky o délce třeba 3 vagóny. A lukrativní ucelelenky třeba do teplárny to tu vozí AWaTaři také dieslem pod trolejí. Někdo si holt umí pěkně přihodit ty správný kšefty :-/.
06.06.2012 (21:56)
Obrázek je krásný. Nutí mne ale k zamyšlení, jaká je vůbec perspektiva ČD-Cargo a jejich zaměstnanců, když ucelenky stále více vozí další dopravci, patrně laciněji.
06.06.2012 (15:03)
Slušná koridorovka.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko