Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 478.3101 + 477.043 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Okna - Bezděz - Datum: 4.5.2018 - Autor: Adam Hasoň ![]() - Zobrazeno: 3042x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Jde o to, že když vlak (v našem případě ten hytlák a druhá mašina) tahá za hák mašinu, která ho má vejš než osy kol, tak se jí přední nápravy odlehčí a zadní přitíží. Ovšem to odlehčení nenastává tak výrazně u lokomotivy, která má před přední poháněnou nápravou dalších několik metrů mašiny.
druhak váží dvakrát tolik
A taky má dvakrát tolik koleček. Proto má v Kryšpínovu číslu na třetí pozici sedmičku a brejlák osmičku, čili papoušek tlačí o tunu méně na nápravu. Sice má dvakrát tolik tun, ale půlka jde jalově na běhouny.
A fakt má ta mašina 160 tun? Na wiki píšou 128,7 tuny služební hmotnost a adhezní 68 (těch 17x4). Čili...
A taky má dvakrát tolik koleček. Proto má v Kryšpínovu číslu na třetí pozici sedmičku a brejlák osmičku, čili papoušek tlačí o tunu méně na nápravu. Sice má dvakrát tolik tun, ale půlka jde jalově na běhouny.
A fakt má ta mašina 160 tun? Na wiki píšou 128,7 tuny služební hmotnost a adhezní 68 (těch 17x4). Čili...
Já bych si vsadil na papouška. Jednak má místo skluzovejch relé spojnice a druhak váží dvakrát tolik, takže když zabere, nestaví se tolik na zadní. Je to krása!
29.09.2018 (17:03)
Hmm, přetahovaná, 68 vs. 72 adhezních tun. Vyhrál Brejlovec, Papouškovi se totiž nekouří z komína. Šestidveřák si odedchnul, neroztrhnou ho.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP,
- správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info

informacni okenko