Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
753.763-2 + 753.762-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Frýdlant v Čechách - Raspenava ("Na Klondajku") - Datum: 21.11.2009 - Autor: Petr Holub - Zobrazeno: 6910x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
23.11.2009 (19:03)
To byl záměr nebo náhoda tak hezky seřadit fotky po sobě jdoucích čísel brejlovců ?
Řízení 4 hnacích vozidel není nic nového pod sluncem. Na to není potřeba žádný zlepšováček. Takhle už jezdila legendární Hungarie M 298.0, kde byly dálkově mimo jiné ovládány MECHANICKÉ převodovky třech řízených motorech + vlastní.
V praxi byly dálkově řízeny 4 x M 296.1,2 na mezi Prahou a HK na vlacích MR 756/757.
V podstatě to jde i u původních 749,750,753 s elektromechanickou regulací, byť to nikdo nezkoušel, protože na vlaku nikdy nemohla jet v čele čtyři činná hnací vozidla. Na řídící lokomotivě je přepínač v rozvaděči v poloze řídící, na ostatních lokomotivách v poloze řízený. Elektromechanika nepozná, kolik je "řízených", prostě dostane příslušný impuls a jde do výkonu nebo z výkonu.
S dálkovým řízením dvou HV se postupovalo u ČSD poměrně opatrně, i když byla mašina dálkově řízena, tak na ní byl fíra. Liberečáci začali s dvojčaty (tuším ještě T478.3) dálkově řízenými na rychlíku Kriváň (480/481), ale na "vlakové" ještě jezdil pomocník obsluhují PG 500. Plzeňáci jezdili s dvojčaty T 478.4 řízenými dálkově, spojenými na topný kabel, ale na každé mašině byl fíra nebo alespoň pomocník. Na jednoho fíru se přešlo až mnohem později, poté, co se ukázalo, že riziko poškození lokomotivy, zejména požáru je nulové. Prostě dlouho platil provozní předpis, který stanovil, že každé činné hnací vozidlo musí být obsazeno strojvedoucím. Výjimku pak tvořila "dvojčata"(E479.1,5) nebo elektrické jednotky (EM 475.1,2; 488.0), ale i z výjimky byla výjimka a SM 488.0 měly na každém stanovišti fíru.
Řízení 4 hnacích vozidel není nic nového pod sluncem. Na to není potřeba žádný zlepšováček. Takhle už jezdila legendární Hungarie M 298.0, kde byly dálkově mimo jiné ovládány MECHANICKÉ převodovky třech řízených motorech + vlastní.
V praxi byly dálkově řízeny 4 x M 296.1,2 na mezi Prahou a HK na vlacích MR 756/757.
V podstatě to jde i u původních 749,750,753 s elektromechanickou regulací, byť to nikdo nezkoušel, protože na vlaku nikdy nemohla jet v čele čtyři činná hnací vozidla. Na řídící lokomotivě je přepínač v rozvaděči v poloze řídící, na ostatních lokomotivách v poloze řízený. Elektromechanika nepozná, kolik je "řízených", prostě dostane příslušný impuls a jde do výkonu nebo z výkonu.
S dálkovým řízením dvou HV se postupovalo u ČSD poměrně opatrně, i když byla mašina dálkově řízena, tak na ní byl fíra. Liberečáci začali s dvojčaty (tuším ještě T478.3) dálkově řízenými na rychlíku Kriváň (480/481), ale na "vlakové" ještě jezdil pomocník obsluhují PG 500. Plzeňáci jezdili s dvojčaty T 478.4 řízenými dálkově, spojenými na topný kabel, ale na každé mašině byl fíra nebo alespoň pomocník. Na jednoho fíru se přešlo až mnohem později, poté, co se ukázalo, že riziko poškození lokomotivy, zejména požáru je nulové. Prostě dlouho platil provozní předpis, který stanovil, že každé činné hnací vozidlo musí být obsazeno strojvedoucím. Výjimku pak tvořila "dvojčata"(E479.1,5) nebo elektrické jednotky (EM 475.1,2; 488.0), ale i z výjimky byla výjimka a SM 488.0 měly na každém stanovišti fíru.
23.11.2009 (17:13)
Krása. Buď 5*, nebo nic. Ale samozřejmě 5*
Ďula: Smajlíky máme. Musíš používat grafické. Třeba takovéto:
http://smajlici.info/smajlici-zakladni/
http://smajlici.info/smajlici-zakladni/
Proboha jak se někdo může zeptat,jestli to je dvojče. Co pak se v Lbc někdy obsazovala každá mašina zvlášť! A i kdyby tam bylo X fírů,tak výdělek na tomto vlaku je s cifrou 5ti nul,takže nějakých 2000kč za směnu je směšný výdaj.
Mmch když bych se zmínil,že 753.7 mají takový zlepšováček jménem "master" a že je možno mít jednoho fíru na tyhle 4 stroje,tak by asi ten dotyčný co se tak udivuje běžnému dvojčeti šel nejspíš do mdlob. (ještě to chce smějícího se smajlíka,ale toho na ŽP nemáte)
Mmch když bych se zmínil,že 753.7 mají takový zlepšováček jménem "master" a že je možno mít jednoho fíru na tyhle 4 stroje,tak by asi ten dotyčný co se tak udivuje běžnému dvojčeti šel nejspíš do mdlob. (ještě to chce smějícího se smajlíka,ale toho na ŽP nemáte)
nadherne kvalitne foto este aj s historiou v pozadi... 5 hviezd automaticky:-)
22.11.2009 (18:57)
tak toto je parada, urcite krajsia ako ta jedna nizsie
22.11.2009 (19:30)
Díky autorovi snímku na podobnou trakci, o kus níž, tento vypadá barevně reálněji. Ale díky...
Nevi nekdo jak je to s dalkovym rizenim techto reko lokomotiv? Protoze pokud tam jsou 4 strojvedouci, tak poteš koště...... JInak foto samozrejme super!
22.11.2009 (18:40)
Propojení klasicky "přes kabel", tzn. že postačí pouze 2 fírové, v jedné z mašin ve dvojčeti je jeden...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko