Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
753.352-4 + 753.187-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Straky - Veleliby - Datum: 8.10.2008 - Autor: Bean - Zobrazeno: 3073x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Zanedbatelný ne. Ale jelikož se dá křižovat na čtyřech místech, tak je plachta celkem hustě popsaná. Za celý den je tam přes čtyřicet nákladních čar oběma směry. Že to jsou jen zavedený trasy a reálný provoz je uplně někde jinde, je ovšem věc jiná.
Navíc dojem z provozu na této trati je velmi deformován její fotografickou oblíbeností v posledních letech, kdy zde proběhla brejlovcová renesance, ale doba barevných mašinek je již pryč, liberečák jezdí v noci a trojky skončily nadobro. Nákladní provoz rozhodně nedosahuje takové intenzity jako doprava osobní.
Navíc dojem z provozu na této trati je velmi deformován její fotografickou oblíbeností v posledních letech, kdy zde proběhla brejlovcová renesance, ale doba barevných mašinek je již pryč, liberečák jezdí v noci a trojky skončily nadobro. Nákladní provoz rozhodně nedosahuje takové intenzity jako doprava osobní.
V jízdním řádu vidím více než 30 osobních spojů oběma směry, z toho dvanáct taktových rumburských rychlíků. Pokud je to zanedbatelný zlomek proti nákladní dopravě, pak se jedná o bezpečně nejvytíženější jednokolejku v celé síti a elektrifikovat plus zkapacitnit by se měla ihned.
Koukám, že na této trase je celkem provoz spíše čd cargo než osobní doprava. nevyplatilo by se minimálně do Mladé Boleslavi to elektrifikovat z Nymburka nebo se jen čeká na milovickou spojku?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko