..: Photo Gallery - Photo details 753.251-8 :..
 

753.251-8


753.251-8Informace o fotografii:
 - Place: Bakov nad Jizerou
 - Datum: 6.8.1993
 - By: sever 
 - Zobrazeno: 6325x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
03.03.2012 (12:36)  
Ešus:samozřejmě takové počínaní toho kolegy neschvaluji,ale někdy to prostě jinak nejde.Ale to je těžko vysvětlit někomu,kdo nechodí do práce ve 2 ráno.Aby vůbec fungoval a udržel několik hodin oči na stopkách a nevyšší pozornost,naleje do sebe nekolik litrů kávy a čaje...pak to samořejmě někdy musí ven.Pobyty ve stanicích 0,5-1 min,obraty mezi vlaky ve vratné stanici často několik minut,přitom si fíra sám ještě odvěšuje a přivěšuje mašinu...mám pokračovat?
Laminát: NAPROSTÝ souhlas se vším co píšete.
Registered user stoupa  mail  
Number of user's comments3800 »fotek 0
03.03.2012 (8:59)  
Ešus, Trakia (OT):

.. já ulevení si fíry vedle mašiny za tmy zažil i v Lyonu u TGV. Holt je to kupodivu taky člověk ....
03.03.2012 (0:53)  
ikkyu:
Kdysi to bylo tak, že turnusové stroje bývaly zvlášť v některých depech hýčkané a pečlivě udržované, no a ty letmo řazené byly prostě šunky, které sloužily vpodstatě na výpomoc, vykrytí výpadků turnusových strojů a doplňující výkony. Strojvůdcové těch turnusových se málem předháněli s čím novým kdo přijde a považovali za svoji hrdost a čest mít stroj v dobrém stavu a neudělat na trati ostudu. Dnes máme vpodstatě všechny stroje řazené letmo, jejich turnus je jen plán obratů a nasazení jednotlivých je naprosto chaotické. Nikdo nemá nic přiděleno, strojvedoucí za směnu vystřídá i několik lokomotiv. Jistě se takovýto stav odrazí i na přístupu lidí k mašinám...

Bellerophon:
Nejsem zastáncem plýtvání, naopak. Ovšem myslím, že i cesta úspor by se dala dělat rozumným způsobem, nikoli až "na krev". Vytvořit turnusy tak, že strojvůdce v obratové stanici ani nestačí vykonat svoji potřebu není zrovna šťastné.

Ešus:
Zajímalo by mě, kam by se měl dle Vás onen strojvedoucí z Hradce vymočit? Myslíte, že zamkne mašinu jak automobil a půjde do vestibulu na veřejné WC?
03.03.2012 (0:10)  
Jedna z těch nejlepších českolipských variací - díky za nádherný snímek z provozu!
02.03.2012 (23:21)  
Ešus:
Já zas viděl jednou močícího fíru v České Třebové ze 151-ky nebo 150-ky.Vlak stál u 1. perónu.Taky docela "úchvatný" pohled.Podotýkám,že močil na druhou stanu,ne na perón.
Naštěstí někteří fírové si aspoň z mašiny slezou.
02.03.2012 (19:41)  
V tehdejší době byla z pohledu cestujícího v pořádku (ve srovnání s dneškem) jediná věc - ve vlacích se mohlo kouřit...:-)
Registered user toffees  mail  
Number of user's comments698 »fotek 0
02.03.2012 (19:31)  
Ešusi, na loko záchodů moc není!!!!
02.03.2012 (18:36)  
Postavení toho srojvedoucího mně něco připomíná:

Jednou jsem šel v Hradci Králové kolem šturců poblíž nástupiště 1.A. V jednom stál peršing, ze kterého nejdnou vylezl strojvedoucí, postavil se do dveří, rozepnul kalhoty a přímo proti mně začal velkým obloukem močit. Od mašiny jsem byl tak 25m a bylo to docela odporné.
Registered user TTtrain  mail  
Number of user's comments323 »fotek 0
02.03.2012 (17:33)  
Přesně takro si pamatuji vlaky dunící v okolí Bezdězu. Krásná vzpomínka. For: intelpetr - zkuste Brno hl.n. ať víte, co je správný humus. Bakovská "nádražka" byla sice tragická, ale svoje kouzlo to mělo...
02.03.2012 (17:28)  
Zajímavé, že před 18ti lety bylo Bakovské nádraží stejně hnusné jako dnes. Odpornější stanici jsem snad nikdy neviděl.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko