Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
753.229-4 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Mníšek u Liberce - Krásná Studánka - GPS: 50°48'13.652"N, 15°2'34.444"E » - Datum: 8.10.2008 - Autor: Pavel Šturm - Pozn.: Vn 47205 - Zobrazeno: 3017x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
08.03.2009 (17:15)
mno čistota nadevše xĐ hezký foto ae něco podobnýho sem tu uš widěl ;-)
06.03.2009 (21:37)
Tak tohle teda přesahuje i meze čistoty vlaků ČSD ,kdy se na umývání vlaků totálně kašlalo a tyhle brejle jsou podle mého názoru názorným příkladem jak to vypadat nemá...
Cargo by se mělo zamyslet co na ty vlaky dávají,protože tohle ja fakt totální hnus,ale i nu viděl jsem i horší a asi nic víc než kritiku tohoto stroje ,který býval kdysi hezky naleštěný jeho lak nenapraví
Ale jinak snímek je velice vydařený a moc se mi líbí
Cargo by se mělo zamyslet co na ty vlaky dávají,protože tohle ja fakt totální hnus,ale i nu viděl jsem i horší a asi nic víc než kritiku tohoto stroje ,který býval kdysi hezky naleštěný jeho lak nenapraví
Ale jinak snímek je velice vydařený a moc se mi líbí
06.03.2009 (18:12)
škoda, že je tak ošklivě špinavý ten brejlovec, ale ty barvy mě fascinují!!! 5*****
06.03.2009 (18:02)
ahoj ta lokomotiva vvypada jak kdyby vyhorela ale podle me to tak neni jen sito myslim
jestli to nebude tím,že myčka prostě není, a dvounohá myčka také ne. Jedině,že by si někdo chtěl udělat brigádu.
06.03.2009 (13:01)
No, špindíra je to slušná, ale zas asi je na fotce výraznější, než kdyby byl čistý. Parádní podzim.
06.03.2009 (10:28)
Mám dojem, že lak této lokomotivy nebude až tak nejhorší. Ta černota pochází z otvoru odvětrání motorové skříně umístěného na střeše. Takové množství olejnaté špíny nesvědčí o zrovna ideáním stavu spalovacího motoru, zřejmě dochází k úniku chladící vody do oleje, voda se po zahřátí odpařuje, uniká odvětrávací trubkou a strhává sebou i kapky oleje. Pára se pak na střeše sráží a špína stéká po bočnici. V malé míře k tomu jevu dochází prakticky u všech lokomotiv, ale pokud se přidá i dlouhodobé nemytí, je výsledkem černá bočnice jako na fotografii. Učebnicový příklad "páření z karteru" je vidět tady: http://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=brejlect&loko=5011&cislo=754
Okouzlujici podzimni atmosfera. Ta masina ale vypada jak po pozaru.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko