Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
751.059-7 + 751.026-6 + 751.171-0 Pk + 751.173-6 Pk | |
Informace o fotografii: - Úsek: Jablonov nad Turňou - Hrhov - Datum: 1.5.2010 - Autor: Dennis Hübsch - Zobrazeno: 4678x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
14.05.2010 (19:29)
Petr Holub : podle SJŘ jedou vlaky do km 56,9 se zavěšeným PK nebo dvojitým PK, dále lok k službě pohotová. Technická norma hmotnosti T 770 tun odpovídá kritické rychlosti, podle počtu vozů odhaduji, že hmotnost tažených vozidel bude kolem 1200 tun, takže na každou 751 připadá 300 tun, ve třídě sklonu VII (stoupání 12 promile) je to na rychlost 60 km/h. Stanovená rychlost pro Pn je tam 85 ...
http://www.flickr.com/photos/tkubovec/4575198174/ Ostatně tato fotka pouze vypovídá, že tam Ostravaci šli pěšky z Ostravy =). Ostravským autem tam přijel zdejší chatař ze Slovenska.
Jinak fotka moc hezká, není co vytknout
Jinak fotka moc hezká, není co vytknout
14.05.2010 (16:42)
Dennisi, jestli jsi sem šel pěšky až z Ostravy, tak smekám. Ale na hodnocení fotky by to nemělo mít žádný vliv (možná minimální). A to, jak jsi to zdůvodnil Baikymu mi přijde jako vytahování se. Má Pravdu v tom, že na Želpage se nacházejí fotky, které by si hodnocení 2x10 zasloužily více. Z této fotky a taky z těchto komentářů nabývám dojmu, jako by se s Želpage stávala bašta vyvolených zelených a červených mužíčků. Dejte mi mínusové hodnocení, ale prosím adminy, aby můj komentář nevymázli.
Dennisi, ale stálo to za tu procházku pěšky až z Ostravy, že? Kdepak nějaké auto....
Nevim, jak zdejsi fotky hodnoti ostatni, ale na "2x10" jsou tu dle meho nazoru fotky vyrazne lepsi. Po technicke strance nemam fotce co vytknout, ikdyz nemam rad "teleni" a tohle "50" neni... Kdyz jsem z teto lokality privezl sve prvni fotky, tak se vsichni divili, co dela bardota v Chorvatsku! A to z ty fotky videt bohuzel neni. Skoda. Ta vapencova skala tam mela byt cela. Jinak ocenuju, zde fotit, to uz chce opravdu hodne planovat. Tedy pokud tam neprijede clovek autem, coz odsuzuju taky...!
Drahoš Švestka: No, já nechci prosazovat elektrifikaci za každou cenu a ten příspěvek pana "topiče" jsem samozřejmě četl. A právě proto jsem se na to ptal, abych se ujistil, jestli si ještě něco pamatuju a nepletu si to "s Radeckým", a abych snad i získal nějaké zajímavé informace z historie. Které ovšem zatím stále nezazněly. Jinak zcela souhlasím s tím, že elektrifikace dnes v tomto případě postrádá smysl.
14.05.2010 (9:30)
IR:Už na to odpověděl topič.Za socializmu bylo nutno elektrifikovat důležitější tratě.Dnes,vzhledem k přepravním výkonům,by to konkrétně v tomto případě byly vyhozené peníze,tak ať raději zůstane,tak jak to je...
Stále nechápu,proč si někdo myslí,že trať kde párkrát za den projede nákladní vlak a k tomu pár osobních tažených motorovou lok.,je snad nešetrná k životnímu prostředí?Je to NAPROSTÝ NESMYSL.Automobilismus,hlavně kamionová doprava,dává životnímu prostředí zabrat mnohem víc,o tom se však mlčí...Kromě toho elektrická energie v této zemi taky není vyráběna bůhvíjak ekologicky...Až ji budeme vyrábět z větší části např.v hydroelektrárnách jako Norové,pak má smysl se o tom bavit.
Stále nechápu,proč si někdo myslí,že trať kde párkrát za den projede nákladní vlak a k tomu pár osobních tažených motorovou lok.,je snad nešetrná k životnímu prostředí?Je to NAPROSTÝ NESMYSL.Automobilismus,hlavně kamionová doprava,dává životnímu prostředí zabrat mnohem víc,o tom se však mlčí...Kromě toho elektrická energie v této zemi taky není vyráběna bůhvíjak ekologicky...Až ji budeme vyrábět z větší části např.v hydroelektrárnách jako Norové,pak má smysl se o tom bavit.
Taky se mi to foto moc líbí. A dík té řídce zarostlé, skalnaté stráni na mě působí, jako by ten slovneský vlak byl přesazený někam daleko do jižních krajů. A taky jsem měl dojem, že jede do pořádného kopce, a tady čtu, že jede naopak z kopce... Proč to na mě tak působilo? Jen proto, že má 4 mašiny? Možná. Ale ještě dotaz: Neuvažovalo se za socializmu, že se postupně ta trať zdvoukolejní a zelektrifkuje celá a že z ní bude takový slovneksý "jižní" tah (asi hlavně nákladní)?
Jo,jo taky jsem zde fotil(konkrétně z té stráně jak je na té fotce za vlakem)a bylo to tam fakt hezké.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko