Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
751 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Noutonice - Kováry - Datum: 10.9.2008 - Autor: Miroslav Just - Pozn.: 751.138+751.167+751.382+751.15 4+751.364 - Zobrazeno: 3014x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Já nemluvil o výbavě ale o technické podobnosti. A do té rám rozhodně patří. Závěsky kontra pryžokovové sloupky bych sem vůbec netahal, protože jak baruny tak brejle jezdí/jezdily na obojím. Ještě jednou si přečti můj původní příspěvek a zjistíš, že jsem reko brejle nepřipodobňoval k těmto vyfoceným strojům, ale k barunám obecně. A reko brejle mají stejné sloupky jako dnes naprostá většina barun i nereko brejlí. Mašiny jsou stejně velké, mají stejný rozvor i vzdálenost otočných čepů, podobně jako minimální poměr projížděného oblouku. Výše uvedené podle mě splňuje definici zájmena "dost". Nemluvě o tom, že jsem jistě nevyjmenoval všechno, co se na mašinách nezměnilo.
A tím to tak končí... Nehledě na to že řešit rám z hlediska technické výbavy je dost od věci. Nehledě na to že lokomotivy na obrázku sedí na závěskách...
Jestli těmi modernějšími lokomotivami myslíš reko brejlovce, technicky stále ještě dost podobné barunám, tak máš bezpochyby pravdu :)
Tomu říkám souprava. Dnes už by sestavovala hodně, hodně stěží.
Jen přetah, nebo poslední cesta?
22.07.2019 (12:48)
LV-cko, Stredokluky-Podlesin-Kralupy, bezny provoz vtedy. I ked 5 masin na LV-cku bolo vynimocnych, casto sa dalo odfotit LV-cko 4 masiny...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko