..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.715-5 :..
 

750.715-5


750.715-5Informace o fotografii:
 - Úsek: Hlušovice - Olomouc hlavní nádraží
 - Datum: 29.2.2012
 - Autor: Johník  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 8279x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
13.03.2012 (10:44)  
Rabín: Beru, že první dva už z výroby červení brejlovci byly zkušebně T 478.3089 s 3090, ovšem další zkušební byl minimálně jeden - 119 a jak píšu, další čísla byla opět v dodávce pro Brno zelenošedá - na vlastní oči jsem to vídal!
12.03.2012 (15:34)  
Dobromil Retych: první dva už z výroby červení brejlovci byly zkušebně T 478.3089 s 3090 (jeden z měl červený i rám) v roce 1973. Pak následovaly opět zelené (téhož roku byl na brněnském veletrhu vystaven T 478.3101 zeleno/šedý). Od kterého čísla to šlo sériově ale nevím. Něco mi říká, že první sériový červený byl T 478.3112, ale zcela bez záruky...
12.03.2012 (13:38)  
mikael.5:
Že se Nabrt-nátěry vymkly estetice je postupujícími změnami zcela jasné. Jde ale o to, a to hlavně, že ty za ty všechny změny České dráhy určitě platí nemalý peníz. Není to tunel?
Snímek je krásný, fotograf určité má toto místo dobře vyšlapané. Jasná 5.
12.03.2012 (21:40)  


fotograf to takhle fotil prvně... :-) díky
12.03.2012 (11:28)  
První červený brejlovec z výroby byl T478.3119, který přišel ještě se šedozelenými bratry 120÷122 do LD Brno-dolní; další dávky (následovala čísla 141÷146 a další) už byla červená.
12.03.2012 (9:45)  
Astartoth: první celočervený diesel na ČSD byl sergej; všechny zamračené, hektoři, pomeranče, čmeláci, rosničky a karkulky byly k ČSD dodány ve svých "továrních" nátěrech (pravda, u karkulky byl v základu taky červený), na brejlovce se celočervený nátěr jako výrobní dostal v roce 1973 (číslo si nepamatuju, znalejší jistě doplní) a tou dobou taky začala červená nehrazovat původní nátěry - zjednodušení oprav.

K tomu dalšímu: nemyslím, že je nezbytné trakce rozlišovat barvami, fíra ví, na čem sedí, bez ohledu na nátěr a "zřízenci" snad umějí číst..
12.03.2012 (9:23)  
MK: no ja myslim, ze diesely byly cervene od prvopocatku jejich masoveho rozsireni, kdyz pomineme prvnich par prototypu. A zde dejme tomu, diesel pozna kazdy, ale hodne elektrik ma stejnou kapotaz a ted nepujde poznat na pohled, ktera je ktera. Napr. v Kutne Hore tak muze zeleznicni zrizenec poslat pershing pod stridave napeti v domeni, ze jde o eso.
12.03.2012 (7:34)  
dieselova trakce mela byt tmave cervena

Ano, podle dřívějších unifiků (na které šotouši v době zavádění nadávali, dnes je vyhledávají). Teď je unifik modrobílý najbrt a časem jistě taky bude vyhledáván :o)
11.03.2012 (23:54)  
mikael.5: aniž bych měl něco proti tvému gustu...jen drobná rada:Zkus si projít fotky některých brejlí z poslední doby...namátkou třeba 754.018,044,049,051,061...nebo třeba i 009,023 a porovnat to s takovou 754.026(po dílnách,v původní verzi Najbrtu).Opravdu to myslíš vážně,že tenhle paskvil,to vyblité čelo,světlý rám a ty příšerné šikmé plochy na bocích,které v postatě rozbíjí tvar lokomotivy,na kterém si dali konstruktéři tolik záležet,je hezčí než barevné řešení těch strojů,které jesem tu namátkou uvedl?(samozřejmě by se jich našlo mnohem víc).
Pak mám jediný dotaz: co na to Tvůj oční lékař?
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
11.03.2012 (22:29)  
Ten brejlovec snad vypadá líp v tomhle najbrtu a taky co jsem měl možnost viděl 151, jinak ten původní byl lepší.
11.03.2012 (21:04)  
Tahle verze je lepsi, ale proc neni v odstinech cervenych, kdyz dieselova trakce mela byt tmave cervena?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko