Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
750.701-5 | |
![]() | Informace o fotografii: - Úsek: Příbram - Milín - Datum: 17.1.2011 - Autor: xfilipís - Zobrazeno: 10291x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10- Hodnocení uživateli blokováno autorem |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
23.01.2011 (0:01)
240.025: ještě jsi zapoměl sdělit,kde na to vezmeš.Argument,že to co se dalo do oprav 749,je docela kravina,ty mašiny se totiž už mnoho let v zásadě neudržují,s výjimkou nezbytné údržby a havarijních stavů.Žiješ v zemi,kde železniční doprava je v podstatě popelkou a nutným zlem,tak zapomeń na desira a podobné nesmysly...je to prostě drahý...a sem se to stejně nehodí.Buď vděčnej,že nějaký vlaky ještě vůbec jezdí.
wertico :
Nechápu však účel těch "svislých", ještě k tomu šikmých (a nerovnoběžných s obrysy) pruhů na lokomotivách.
Přesně to jsem říkal hned když najbrtizace začala, že to nekopíruje obrysy vozu.
A další hrůza je na panťákách 471 a 451 ty "prodloužené dveře" až ke střeše.
Nechápu však účel těch "svislých", ještě k tomu šikmých (a nerovnoběžných s obrysy) pruhů na lokomotivách.
Přesně to jsem říkal hned když najbrtizace začala, že to nekopíruje obrysy vozu.
A další hrůza je na panťákách 471 a 451 ty "prodloužené dveře" až ke střeše.
Ta kombinace modrých a šedých barev v horizontálních pruzích by nebyla zase tak špatná. Nechápu však účel těch "svislých", ještě k tomu šikmých (a nerovnoběžných s obrysy) pruhů na lokomotivách.
Vždyť tornáda 460 co takhle znám nejlépe mají už 6. barevnou verzy od svého vzniku.
Ale, na barvu to nejezdí, barva se dá kdykoliv změnit tak, jak se mění po celou dobu železnice. Až se za 10, 20 let přemaluje na modro, přijde další barevná revoluce a zase budem malovat na jinou.
IR: H_Start u nas zadne vlaky neprovozuje (MAV uz vubec ne), vse je pod hlavickou CD. V obou pripadech se jedna o zlomek objemu. A barva byla podminkou CD - modra barva je jejich domena a tak chteli i modre vlaky, ne zelene.
240.025: No to bohužel, hezkým a pohodlným vlakům už odzvonilo. Teď přicházejí na scénu moderní krámy s nepohodlnými sedadly, hnusnými potahy, klimatizací a determálními okny, ze kterých je vidět leda vlastní odraz. To je 21. století.
k najbrtu: Takhle to vypadá pěkně blbě, ale řekl bych, že kdyby tam bylo 10 vagonů, z toho jeden celej modrej a jeden celej bílej, tak by to mohlo vypadat docela dobře.
Honza: typický případ, jak nemá vypadat vlak v 21. století. Moderní jednotka by stála stejně, jelikož to co se dalo do oprav 749, to se dá na odpisy Desir.... A proč výkon 1500 kw, když lehké jednotce stačí 600 kw... A aerodynamika...
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP,
- správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info

informacni okenko