..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.358-4 :..
 

750.358-4


750.358-4Informace o fotografii:
 - Místo focení: Rádlo
 - Datum: 25.10.2003
 - Autor: Láďa Mlynařík  Poslat email autorovi
 - Pozn.: R NISA
 - Zobrazeno: 3447x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
21.09.2013 (22:52)  
Cokoliv jiného, než šroty GHW. Bdtn jsou uspokojivé, až na neskutečné skřípání brzd.
Vlaky jezdí hlavně normální lidé, a ne šotouši z ŽelPage, pro které je koženka forever...
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
20.09.2013 (21:53)  
paul2no: paradoxně 030 asi uškodila ta soutěž, protože s rakvema ČD přišly do soutěže a s nima vyhrály.
20.09.2013 (10:33)  
Se všemi podemnou souhlasím s tím, že rakev (843) není vozidlo pro takovéhle výkony. Mě nejvíc vadí ten příšerný rachot, hlavně ve velkém oddíle. A navíc souprava 843 s 2*Btn taky už moc nejede. Když se podívám na dnešní reálie tak si myslím že ideální sourava pro tuhle trasu by byla 750.7 s 3*Bdtn, s brejlovcem by jízdní dynamika byla někde jinde a možná by se dala ušetřit i jedna souprava, protože v Pardubicích to vypadá teď tak, že jeden rychlík od Liberce přijede a v zápětí odjíždí v protisměru druhý, s rychlejší soupravou by se možná stihlo objetí, takže by další souprava nebyla třeba...
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
19.09.2013 (15:28)  
_lt_ přesně tak a úúúúplně nejlepší jsou Bdt a jejich superměkké sedačky, také jsem je jednou kdysi dávno chytil po nějakém návozu a dřív kdy jsem ještě nejezdil pravidelně, ale spíš nárazově, tak jsem ho chytil i nasazený snad i pravidelně. Vždycky mám tendenci říkat ať ty klasiky z 323 dají na 030 a my jim dáme rakve, protože to patří na osobáky toho typu :D

Na cestě do Brna byl paradox, že v Pardubicích si člověk po té rakvojízdě řekl, že už tam skoro je.

Zapomněl jsem porovnání narvaných vlaků: V béčku v uličce mám kolem sebe zdi, v rakvi stojíc mám sice k držení různé tyče, ale lidi a batohy na všech stranách jako v MHD ve špičce (nepočítám předstávky u obou). Mimochodem byl jsem svědkem toho, jak z posledního oddílu posledního btn chtěla v HK vystoupit skupina lidí a dveře oddíl-představek se neotevřely (po urputných pokusech se otevřely u Smiřic) a oni nedobrovolně udělali exkurzi do Jaroměře a to byla poslední rakev v devět z Pardubic.
registrovaný uživatel _lt_ 
Počet komentářů uživatele55 »fotek 0
19.09.2013 (12:23)  
Zdenda asi moc vlakem nejezdí, alespoň na této trase. Přítelkyně jezdila do Brna každý týden dvakrát po dobu také pěti let. Jeden rok dokonce i ve zhnusených Bnp s 854. Pokud hodnotí kvalitu cesty (a opomene špinavá okna v Bnp - protože oni jednou i v rakvy budou zhnusená), tak lichotivě hlavně díky zimě a prostoru nemluví o 843 nikdy. Je tedy stejného názoru, jako i většina jiných cestujících co jím je opravdu jedno čím jedou, a to že v Bnp se alespoň topilo a bylo v něm místo. Jednou byla dokonce nadšená ze soupravy bymečáků co se vraceli po návozu fotbalistů. Takže i bymečák je lepší než ten dobytčák rakev. To je ale názor obyčejných cestujících, to jen někteří šotouši vidí slávu dráhy v rakvičce.

Láďa a slavik, nebylo to náhodou ten den co jela i 060+073 na nákladu a já musel odjet do Rychnova, právě abych mohl tímto R odjet za dalšími povinostmi? Nemám poruce datumovník, abych si byl jist že ten den jsme se na Rádle potkali.
20.09.2013 (9:04)  


Ten den měla náklad 751.186+095. 753.060+073 jsem na tomto místě fotil pouze 4.9.2004 a ten den měla rychlík další perla - 750.385. Jó, kam to všechno zmizelo;(
registrovaný uživatel Nechic  mail  
Počet komentářů uživatele633 »fotek 0
19.09.2013 (11:21)  
5 let jsem nepřetržitě jezdil Liberec - Pardubice nebo ekvivalenty (min. Rychnov - HK) takže o rakvích už svůj názor mám docela jasný a ucelený. Je to fajn osobák, ale dát takovou osobákovou skoro MHD soupravu na tříhodinovou štaci, kterou spousta lidí absolvuje celou je opravdu děs. Proboha, to je takřka doba cesty mezi Praha hl.n. a Ostrava-Svinov a tam se dopravci předhání kdo líp "zákazníkovi utře zadek". Béčko je prostě rychlíkový vagon a rakev osobáková. Problémy jako zima (jednou jsem absolvoval celou trasu první rakví celou v bundě), hluk v motoru, málo místa (tašky, batohy leží a visí všude, že to připomíná cestu indických obchodníků na trh) se dají překousnout u osobáků, ale u 3h rychlíkové linky fakt ne...

Jediné s čím trochu nesouhlasím jsou povzdechy, že Liberec již nemá spojení se světem "jako dřív". Díky taktům se dá bez nahleédnutí do jízdního řádu dojet každé 2h do Chebu, Žiliny, Brna, Prahy atd... i když jízdní doby, především u toho posledního jsou kapitola sama pro sebe...
19.09.2013 (10:22)  
No a já přidávám horší sken - když dva fotí totéž, není to totéž. Ahoj.
http://trainweb.cz/foto/lokomotiva-750-358-4-radlo-14509
19.09.2013 (9:44)  
Takže to je sken, jsem uchvácen kvalitou. Velmi povedené.
19.09.2013 (10:08)  


Díky. Ale tak sám víš, že rok 2003 nebyl žádný fotografický pravěk...
Tohle bylo focený setovým objektivem na nějaký kodak supra.
19.09.2013 (9:43)  
Pro fotku je mozna becko lepsi nez rakev, ale ro cestovani rozhodne ne. To spis cokoliv dnes na draze je lepsi nez zasly kozenkovy polorozsypany becko. Naopak 843 a 854 maji velmi solidni uroven. To ze ma nekdo radsi kupe a nekdo velkoprostor, to je vec nazoru. Studeny vzduch na me v rakvi nikdy nefoukal...
19.09.2013 (9:20)  
To se to tu pěkně rozjelo:) Trochu se bojím jaký komentáře tu budou, až jednou zveřejním nějakou tu 831:)
Jinak samozřejmě souhlasím s názorem, že lepší poloprázdný ne zrovna nejnovější béčko, než plná rakev. I když tehdá v pátek a neděli jezdily tyhle klasiky taky dost nepoužitelně plné. Ale alespoň to topilo.
Rakvičky jsou fajn, ale tak na osobáku z Liberce do Turnova, ne na (české poměry) dálkovém rychlíku.

Jinak děkuji za pozitivní hodnocení, občas se i ze skenů dá ledacos "vykopat":)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko