..: Fotogalerie - detaily fotografie 749.180-6 :..
 

749.180-6


749.180-6Informace o fotografii:
 - Úsek: Tochovice - Březnice Přední Poříčí
 - Datum: 9.9.2009
 - Autor: xfilipís 
 - Pozn.: R 1252
 - Zobrazeno: 3385x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 6
 - Hodnocení uživateli blokováno autorem

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

18.05.2010 (21:54)  
Pikehead : ne 3 x 854, ale 5 x 854. Pět mašin je rozděleno do oběhu 2 + 3.
Že by 854 + 054 (= hmotnost tažených vozidel cca 45 tun) nestíhala jízdní doby 749 + 2 B (= hmotnost tažených vozidel cca 90 tun) se mi nějak nezdá.
Podle Doplňku s technickými údaji : Barča se dvěma vozy by měla jet na stoupání ve třídě sklonu VII (stoupání 13 promile) s hmotností 100 tun rychlostí 98 km/h při zapnutém topení, 854 na témže stoupání s hmotností 50 tun rychlostí 100 km/h.
Teprve v případě řazení 749 + 3 B (cca 135 tun tažených vozidel) = 854 + 2 x 054 (cca 90 tun tažených vozidel) by měla 854 drobet problém. Barča cca 90 km, 854 cca 75 km.
Jenže ze Zdic do Protivína je Vmax právě těch 75 km.
18.05.2010 (10:05)  
Pikehead: ne, z býv. odb. Předního Poříčí odbočuje trať č. 204 do Rožmitálu p. T. Vlečka k přehradě ORLÍK byla napojena do Tochovic z opačné strany než vyfotil Filip...
A proč chtít na Rychlíky 854, které nejsou? Nestačili by Vám remotorizované 842 s 021? :D
17.05.2010 (22:03)  
To je odbocka na vlecku k slapske prehrade, ze? Velka skoda, ze to tehdy nenatahli az do Sedlcan... :-)

Diskuse o pomeru HV k vlaku probiha permanentne na K-reportu, sekce Zdice-Protivin. Nedavno se tam objevil nazor, ze tato vpodstate strojova jizda berty je spotrebou nafty srovnatelna s 854+054, pricemz 854 by nestihala JD a krome toho 3x854 nejsou volne. Jak to dopadlo s desirem vite sami, takze jestli chcete EC Josef Schweik zachovat, tak tohle nebo nic... :-(
17.05.2010 (15:12)  
Pro upřesnění - "bývalá odbočka Přední Poříčí". V současné době se jedná o obvod žst. Březnice vymezený vjezdovými návěstidly TL a RL, následuje cestové návěstidlo Lc1a, v opačném směru odjezdové návěstidlo S1a před výhybkou 101.
17.05.2010 (14:50)  
martin14785: Souhlasím. Ještě bych ve fotošopu doplnil přípřež dvou naleštených 754, 10x Bmz a veselého mávajícího fíru vykloněného z okna HV. vůbec nechápu, jak to takhle autor mohl nechat v "hrubé" podobě.
17.05.2010 (14:30)  
Vřšovické Desiro v plné parádě. Kdy už přestanou jezdit vlaky které váží stejně jako jejich lokomotiva? O kolik by vzrostla spotřeba kdyby se zařadil ještě jeden vůz, třaba AB vzor 1964-1973? Když už vymysleli IN-Gold, tak kde já pojedu, mezi řvoucímí puberťáky v Bt nebo mezi vřískajícími dětmi v BDs pro matky s dětmi? Pojedu na plošině ve stoje s jízdenkou první třídy. A budu muset zase napsat stížnost.
17.05.2010 (15:11)  


S tím neuspěješ, protože 1. MDČR si jedničku neobjednalo a 2. v JŘ je napsané, že tam nejede.
17.05.2010 (14:14)  
martin14785) Ne, že by to v APS, GIMPu i čemkoliv jiném slušném vyretušovat nešlo, ale vadí to něčemu?
17.05.2010 (13:55)  
já teda nwm, ale myslim si, že by se to balo ve photoshopu CS4 krásně vyretušovaat
17.05.2010 (13:49)  
Špáňa: Nevíš co to tam je za odraz či lesk na druhém voze???
17.05.2010 (16:24)  


Odlesk nejspíše způsobily značky vedle, které byly natočené lehce napravo a působily tedy jako zrcadlo.
17.05.2010 (13:16)  
4*

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko