Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
T 478.2065 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Protivín - Heřmaň - GPS: 49°13'53.564"N, 14°9'48.887"E » - Datum: 28.10.2016 - Autor: Martin Klecán - Pozn.: Sp 11641 - Zobrazeno: 4039x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 5 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Lapil: je to souprava KZC. Nicméně tyto vozy se v 90. letech (možná i po 2000) vyskytovaly na rameni České Budějovice - Most (a nějakých souvisejících výkonech). Pravda, že tou dobou to bylo v Čechách raritní nasazení, na Moravě a Slovensku toho najezdily mnohem více.
Tak moment - kufr sem, šukafon tam, z debaty mám dojem, že tohle je pravidelný vlak?!?!
Vím, jak vypadá pravidelné i nepravidelné řazení zdejších rychlíků a chápu, že když jsou problémy, jede kdeco, ale tyhle vagóny znám jedině z Moravy (o prázdninách jsem takovým dokonce jel; prvně v životě) a jestli je mašinka českodrážní, tak bych se divil tak, že bych se víc divit ani nemohl :-).
Vím, jak vypadá pravidelné i nepravidelné řazení zdejších rychlíků a chápu, že když jsou problémy, jede kdeco, ale tyhle vagóny znám jedině z Moravy (o prázdninách jsem takovým dokonce jel; prvně v životě) a jestli je mašinka českodrážní, tak bych se divil tak, že bych se víc divit ani nemohl :-).
Ale tak zuřivě....no tak :-) Nikdy před tím na 086 a nikdy potom dráhu nenapadlo přivěšovat za poloprázdnej rychlík vedenej klasikou (tj Brejlovec a 4-5vozů) zamčenej šukafon s vlekem od vlaku kterej z Lípy do Liberce jezdil jen v kladívka po 19.00 zatím co rychlík jezdíl celotýdně okolo 20.30. Před tím jezdily oba spoje celotýdně, potom jezdily oba spoje celotýdně s tím, že rychlíku se stal "velkej"motor s vlekem a osobák byla buď dál 1*810 nebo 1*843....Těch rychlíků, které po republice vláčely bezprizorní kufry, bylo ty roky samozřejmě daleko víc....Holt když MD chtělo šetřít, šetřilo se, ponejprv tužkou, hlava se pozvolna začala zapojovat o jednu-dvě pětiletky později. :-)
01.11.2016 (16:21)
Když slyším jméno Říman, tak mám husí kůži a třas v žaludku.
JK: nebyl Říman náhodou ten ministr, co se za něj zuřivě koridorizovalo, elektrizovalo a co prohlásil, že stavět dálnici se vyplatí leda k diamantovému dolu? Vliv ministra dopravy na přivěšování šukafónu za rychlík v Lípě dost přeceňuješ.
Opte, tak jistěééé.
Vezmeš dvojkovou barunu, zrekuješ ji na devítku a pak ji dáš zpátky prapůvodní cedulku. Poctivá... poctivá... něco poctivýho to bylo.
Už vím!
Poctivá Jihlavanka!
Vezmeš dvojkovou barunu, zrekuješ ji na devítku a pak ji dáš zpátky prapůvodní cedulku. Poctivá... poctivá... něco poctivýho to bylo.
Už vím!
Poctivá Jihlavanka!
Z Příbrami do Březnice jezdil v závěsu na 7908 taky Orchestrion. To ještě jezdila v klasice a motor byl od osobáku v pracovní dni z Březnice do Příbrami.
Ten člověk....byl to ňákej Turek, Rus, Řek,....nééé už vím Říman se jmenoval, sorry nemůžu mu moc do dneška přijít na jméno. No a za něj tyhle soupravy byly v takový soboty večer docela typický....Večerní pěti-šesti vozový mezinárodní rychlík (původně z Norimberka)v Markedwitz-Liberec tohle i s vlekem vozil na konci soupravy v soboty zcela běžně´, ovšem v čele nějaká liberecká nebo děčínská obrejlená naleštěná kráska,roštěnka v nejlepších letech, to ještě v těch městech byla depa depem..... :-) :-)
Stoupa: Jo, BAruna asi umřela, tak zezadu strkal kufr :D
No jen se zamýšlím nad označením T 478.2065, když žádné dvojkové baruny neměly topení a kór elektrické :D A nebo se mylím...
No jen se zamýšlím nad označením T 478.2065, když žádné dvojkové baruny neměly topení a kór elektrické :D A nebo se mylím...
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko