..: Fotogalerie - detaily fotografie 749.187-1 :..
 

749.187-1


749.187-1Informace o fotografii:
 - Úsek: Horní Dvořiště státní hranice - Horní Dvořiště
 - GPS: 48°35'38.012"N, 14°25'51.728"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 22.8.2015
 - Autor: chuchichästli  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 3385x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

registrovaný uživatel Bakiy 
Počet komentářů uživatele99 »fotek 0
01.12.2015 (13:29)  
Vic bych veril druhemu odkazovanemu clanku nez lidske, tedy moji, pameti... :-) Datum 10.12.2001 krasne „sedi“ na zmenu GVD – tedy pocatek pravidelneho zajizdeni taurusu do HDv, kde se preprahalo na to, co bylo po ruce (230/240 – EC Joze Plecnik) a na eso (nocni rychlik Praha - Zurych). Nakladka vsak byla i nadale v dieselove trakci, prvni lokomotiva rady 340 byla dodana az v breznu 2003 (zdroj atlas lokomotiv).
Je vsak otazkou, jestli taurusy do Dvoriste zacali pravidelne jezdit hned od avizovaneho prosince 2001, nebo jestli to jeste chvili trvalo, nez jsme se dockali, nez zahrmi... :-) Hledat se mi to nechce.
P.S.: Nez na Wiki, to bude lepsi napsat na ZelPage. Tam to je taky spatne...
registrovaný uživatel Bakiy 
Počet komentářů uživatele99 »fotek 0
01.12.2015 (12:39)  
Abychom nespekulovali, vytahnul jsem fotoalbum a v nem mam:
1) 242.276 – R1277 s poznamkou Praha – C.Budejovice – Kaplice - (vyluka, konec troleje) Summerau – (v L) Linz – 1.4.2001
2) Historicky prvni jizda v el. trakci az do HDv – ten samy rychlik (myslim, ze z CB to jezdilo pod jinym cislem) a priprez 242.250 a 749.100 – 31.5.2001
3) Celodenni sotoakce 7.6.2001, kdy jsme fotili:
a) pretahy HDv – Summerau (v Rakousku) s 771.099 a 771.132
b) osobku v Rakousku s 749.100
c) protokolarni vlak se 781.578 a 781.600 v Bujanove a Rybniku (zde nahodne setkani sergeje, 720.570 (EŽ), 230.078 na nakladu ze HDv do CB, dvojicky 240.010+044 taktez na nakladu z HDv do CB a lipenske zehlicky 110.147)
d) protokolarni sergejovej vlak mel jet az do Summerau, ale misto nej jela historicka drezina DM4.008, kterou mam focenou pred Summerau.
Na fotkach ze 7.6.2001 trolej v useku HDv – Summerau NENI a minimalne do konce roku 2001 NEBYLA! Jak me fotky nadale dokazuji, ani datum 10.6.2001 jako zahajeni el. provozu do HDv je NEPRAVDIVE!!! Primo na statni hranici jsme se tenkrat nedostali, takze opravdu nevim, jestli trolej z nasi strany koncila az tam, nebo hned za stanici.
01.12.2015 (12:53)  


Ahaa, tak se věci mají, můžeš napsat na Wiki, zpochybnit to, hned ta encyklopedie bude o chlup důvěryhodnější :-)

Dle dalšího zdroje se ale také plateš ve větě ",...ale bylo to nejdriv v prubehu roku 2002..." protože se píše, že to finální zadrátování na A straně bylo dne 10.12.2001 (datum zveřejnění článkku) :-)
Zdroj 2: http://www.ots.at/presseaussendung/OTS_20011210_OTS0205/oebb-lueckenschluss-von-der-ostsee-bis-zur-adria-bild-web
registrovaný uživatel Bakiy 
Počet komentářů uživatele99 »fotek 0
01.12.2015 (10:40)  
Chary, Chuchi: Nesmite verit vsemu, co se na internetu a ZelPage pise... :-) Ano. 1.11.2000 zahajen el. provoz Ceske Budejovice - Velesin (kde se drtiva vetsina nakladnich vlaku preprahala, osobka jezdila s 210.026 a dvema az trema 010 kdyz byla vyluka, jinak 810 uz z CB) a 10.6.2001 pak usek Velesin - Horni Dvoriste, ale z Horniho Dvoriste do Summerau trolej ani nahodou v te dobe nevisela. Kdy presne rakusak dodratoval ten svuj kousek, to nevim, ale bylo to nejdriv v prubehu roku 2002. Jak "osviceni" jsme byly my a kdy jsme vydratovali kraticky usek H.Dvoriste-st.hranice si nepamatuju, ale myslim, ze trolej koncila u vjezdoveho navestidla a tech cca 500m na hranici se dodelalo jako uplne posledni par dnu po privedeni troleje z Rakouske strany!
01.12.2015 (11:27)  


Já myslím, že jsme řešili celou trať, ne jen mezistaniční úsek, ale co říkáš na další zdroj: https://de.wikipedia.org/wiki/Bahnstrecke_St._Valentin%E2%80%93%C4%8Cesk%C3%A9_Bud%C4%9Bjovice
dle kterého byl ke dni 10.6.2001 elektrifikován (hotov) úsek z Kaplice do Summerau?

"Elektrifizierungsdaten
Velešín–České Budějovice: 1. November 2000
Kaplice–Velešín: 1. Februar 2001
Summerau–Kaplice: 10. Juni 2001"
01.12.2015 (0:31)  
Lesan: Ale byla :) po akci jsem slýchal ohlasy "co railjet či pára, ale Baruna je zlatý hřeb dne".
registrovaný uživatel Woky 
Počet komentářů uživatele263 »fotek 0
30.11.2015 (18:13)  
Fotka přímo ze státní hranice. V popředí česká louka a na pozadí rakouský les.
30.11.2015 (18:06)  
Ten den nebyla nečekaně Bardotka ve středu pozornosti ;)
Jinak pěkné..
30.11.2015 (14:00)  
http://www.zelpage.cz/trate/ceska-republika/trat-196

Elektrický provoz dle úseků mezi 1.11.2000 a 10.6.2001.
30.11.2015 (13:16)  
krásná fotka dávám 5*

nevíte kdy tato trať byla elektrifikována?

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko